jullie ookk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DenK4ever schreef:Het eigen huis hebben bevalt super!!!!!
Ben echt enorm blij met mijn huis... ondanks alle ellende die eraan vooraf is gegaan!!
Maar vanaf de eerste dag dat ik daar binnen liep voelt het echt als THUIS!! Heerlijk is dat!
Dat heb ik in de huur woning echt gemist... zo'n gevoel dat je echt thuis komt!
En dat heb ik nu weer helemaal terug!!!
We gaan voorde vakantie beneden alles afmaken en boven zoveel mogelijk schilderen... dan na de vakantie wordt er een dakkapel geplaatst en als dat helemaal af is komt er een feest in de tuin!!
Sky vind het huis ook geweldig!! Hij heeft een mooie grote tuin, een eigen kamer en een park naast de deur, wat wil een dog nog meer.
Ow en hij heeft voor in de woonkamer een nieuw kussen gekregen:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4IHQDOX.jpg[img]
Foto is slechte kwaliteit, maar dat komt omdat ik hem met me mobiel gemaakt is
Ga van het weekend mooie foto's maken....
Echt leuk. Ik zal der maar lekker van genieten, en je niet te druk maken over dat paardrijden, dat komt wel goed ! Yaraa schreef:Iris en Anna.. 'k heb er zin in hoor om naar 't Reelaer te gaan!!
jullie ookk?
.
fallenangel3 schreef:hey kan iemand vanavond kijken op wie ik zit als ze in de buurt zijn van de springlijst???
mwhaha
DenK4ever schreef:fallenangel3 schreef:hey kan iemand vanavond kijken op wie ik zit als ze in de buurt zijn van de springlijst???
Vraag me af of die er al hangt...

Al die mensen op die terrasjes zaten echt zo te kijken, was zoo grappig
Wouwwwie, wat een verhaal !
Mwhaahah.
. Ik had Dion ook vorig jaar
. Saskia en Esther ken ik ook van 2
Iriis_ schreef:MAaar Sabrienn, op wie wil je vandaag??
Yaraa schreef:welke kamer zat je dan?
daar kan je de deur open zetten, en vorig jaar was het vet warm dus hadden we dat gedaan, was vet lekker!
Met Jo van de glijbaan af
en om 5 uur gingen we weer op omdat het in de middag echt te warm was om te rijden : P
mwhahaha
DenK4ever schreef:Maar zal met mijn geluk wel Dunja worden ofzo...
Iriis_ schreef:Yaraa schreef:welke kamer zat je dan?
Je weet toch als je binnnen komt lopen, heb je die lange gang, helemaal achteraan is de nooduitgang..
Dat is het die kamer rechts.daar kan je de deur open zetten, en vorig jaar was het vet warm dus hadden we dat gedaan, was vet lekker!
![]()
Vorig jaar was het zo warm, dat we gewoon heel vroeg, en heel laat gingen rijden, en overdag zijn we naar het zwembad geweest ! Wasss zooo vetMet Jo van de glijbaan af
![]()
En we begonnen de trektocht ook pas laat in de avond, dus we waren pas om 12 uur bij Bartels aan gekomenen om 5 uur gingen we weer op omdat het in de middag echt te warm was om te rijden : P
Was echt gaaaaaf! Zo vetmwhahaha
. jaahh die kamer ken ik wel ja.. die is vet handig.. kun je ook door dat deurtje naar de paarden enz.. Yaraa schreef:Mhahah stoer. jaahh die kamer ken ik wel ja.. die is vet handig.. kun je ook door dat deurtje naar de paarden enz..

het eerste jaar het nog leuk, maar daarna vond ik het een beetje saai worden