Hoe gaat het met je paardje
Heel erg bedankt voor je pm...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heel erg bedankt voor je pm...
Dat vind ik toch een iets te fanatiek plan.. ik wacht wel tot de opening dan.. ben toch wel heel nieuwsgierig 
maar van Nicole.. maar ze worden voor mij aangeschaft
En als het paard me niet bevalt word ie weer verkocht en mag ik een nieuwe uitzoeken
Bijna te mooi om waar te zijn haha.. dus ik zal eens even rondkijken naar iets geschikts.. Me instructeur gaat de film nu ook even bekijken voordat ik een nieuw paard aanschaf zodat ik hopelijk nu echt iets geschikts vind

Vrolijk om zich heen kijkend 

We zijn zo'n twee en half uur weg geweest, maar Liberty galopeerde op het laatst nog makkelijk aan
Kortom, heerlijk gereden
nicole lijkt bestveel op mijn paardje, ze staan nu ook naast elkaar op stal, gaat wel goed
zag dr vandaaag staan en dacht hee daar is whisper was het nicole
Pletje123 schreef:Van wie heb je les Ditchie?
Wat vooor keurmerrie is het?
Ga misschien vanmiddag nog naar brabant voor een 7 jarige Polansky keurmerrie.. Die loopt L / M niveau.. Ben benieuwd..!
*verveel me* :p ditchie schreef:Pletje123 schreef:Van wie heb je les Ditchie?
Wat vooor keurmerrie is het?
Ik heb les bij Jiska van den Akker en van Gotien Sipsma. 2x in de week.
Ik zou vandaag bij een keurmerrie kijken in Deventer.. helaas belde die man gister dat ze was verkochtGa misschien vanmiddag nog naar brabant voor een 7 jarige Polansky keurmerrie.. Die loopt L / M niveau.. Ben benieuwd..!
Echt beter.. heeeerlijk gereden ook!
Je moet snel eens langkomen!!
Sence schreef:Het blijkt een schoonheidsfoutje te zijn. Hij heeft er dus geen pijn van ofzo, en dat er ook topspringpaarden die het ook hebben. Waarschijnlijk onderuit gegaan in het land ofzo...
Maar ik vind dit niet bepaalt normaal voelen, en heb ook nog nooit een springpaard gezien die dit had, maar goed. Hij loopt ook schots en scheef en valt steeds naar binnen in de stap. Als je stapt, is het net alsof je op een kameel zit, omdat hij sowieso om de 3 passen zn been in de lucht gooit, en hoger als met zijn normale tik, zeg maar. Ook maakt hij zijn pas niet af, dus zou je toch denken dat er wel íets meer aan de hand is.. ?
Sence schreef:Ik zag bij het inrijden van het springen ook een paard (weet niet welke) die zijn pas hetzelfde maakte als Kai nu doet.
Zo zie je maar...het komt bij de beste paarden voor
En ze vond het best leuk. Wel wat twijfelachtig naar de hindernis, maar niet eens vaak te vroeg afzetten. Ik ben weer erg tevreden met mn paardje 

Weet dus niet hoe het daar zit met roosters.. Je kan het altijd eens gaan fietsen

Margo (reed vroeger bij jullie in de les) wil dat ook altijd wel en zij heeft een paard die iets beter in conditie is.