Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:36

hahahah ja je kan broodjes ook tot saus laten smelten in de magnetron.. das ook knap Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:38

hoi marieke,nou de vlammen sloegen eruit en de broodjes waren gloeiendekooltjes geworden en ze zitten gewoon op de pc te werken en konden elkaar niet meer zien van de rook.Knettergek huishouden hier.Heb je gezien mijn dochter zit ook op bokt
haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:48

Zeurlie en Silly heel veel succes met alles en ik hoor wel hoe lay het daar hheft en hoe de wedstrijd is gegaan

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 09:37

Goede morgen,he eindelijk weer zondag,mijn favoriete dag!
Gisteren de laatste "spuit" aan Tink gegeven,zal ze wel blij om zijn,ze is een beetje lek geprikt de afgelopen maanden,arme Tink.

Mocht het allemaal niet gebaat hebben ga ik mij verder verdiepen in het alternatieve circuit,de antibiotica kuren zijn wat mij betreft [b]KLAAR.

Heb nog een foto gevonden in de oude doos.....Dik en Dik samen in gelukkiger tijden.

Afbeelding

davinci1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 09:57

doppie45 schreef:
Goede morgen,he eindelijk weer zondag,mijn favoriete dag!
Gisteren de laatste "spuit" aan Tink gegeven,zal ze wel blij om zijn,ze is een beetje lek geprikt de afgelopen maanden,arme Tink.

Mocht het allemaal niet gebaat hebben ga ik mij verder verdiepen in het alternatieve circuit,de antibiotica kuren zijn wat mij betreft [b]KLAAR.

Heb nog een foto gevonden in de oude doos.....Dik en Dik samen in gelukkiger tijden.

Afbeelding

arme tink! ze zal wel blij zijn!! leuke foto Knipoog

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:05

Pling Pling Wat een glimmende wintervacht he? Pling Pling
De foto is wel van 6 jaar terug,wat kunnen ze toch ineens oud worden in een paar jaar.

Afbeelding

davinci1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:12

ja ziet er echt super uit Haha! dalijk komt me verzorgster die gaat da vinci doen ik blijf er nog wel even bij ik ben benieuwd Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:13

Hey doppie Leuke foto's nog van Gerritje en Tink. Gerritje ziet er daar idd nog heel goed uit. Ik zie je strakkies doppie Haha! Haha! Haha!

davinci1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:14

heey spettertjuh hoe is het? ook lekker vroeg wakker Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:15

Ja ja ben uit mijn bedje gerold vandaag. Nee hoor heb heerlijk uitgeslapen vandaag wel tot half negen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:25

Goedemorgen allemaal!

Ik had trouwens met Tessa (van Dox) afgesproken rond 12 uur. Eef, kan jij dan ook? Hopenlijk hebben we lekker weer (al ga ik toch wel, al regent het pijpestelen, ik heb zin in een buitenrit!)

Enne Syl: ik kan kleppen? Roel die wist me gisteren nog te vertellen dat jij minimaal zo druk bent als ik, hahahahaha, enne, dat wil wat zeggen hoor! Haha! Als ik de opperkletskous ben, dan kom jij er toch meteen na! Klepperd die je bent! Maar eh, de film was leuk he!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:35

whahahaha tjaa miss kanik nie mee Tong uitsteken maar dat wist je al Tong uitsteken

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:43

Wist ik dat al?

Mmmm, sorry, maar ik ben wel blond én net pas wakker, dus ik geloof dat ik iets gemist heb. Of heb je dat toevallig gemeld op 1 van de 20 pagina's die ik vanochtend met mijn duffe kop moest doorploeteren...? Want dan zou het zomaar kunnen dat ik dat niet helemaal heb meegekregen Haha!

Afijn, ik ben rond 12 uur op stal, dus als er iemand meewilt op een buitenrit is dat gezelli... Heeft er niemand tijd, dan ga ik nog steeds gezelli met ik en Moon en ik en ik... Gespleten persoonlijkheid kan vast heeeeeel gezellig zijn, hahahahaha (ik heb gekke ik, rustige ik, drukke ik.... Clown )

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:48

goedemorgen allemaal...

heb ook heerlijk uitgeslapen tot 9 uur Knipoog

ik zou opzich wel mee willen alleen 12 uur red ik niet dus dat zal wel niet gaan dan.....

davinci...mocht je nog gaan wandelen een stukkie mag je pina altijd pakken hoor Knipoog

hoop dat het lekker weer blijft vandaag Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:51

Goedenmorgen allemaal! Ik ben gister met aman naar buiten geweest met Champ ging super goed! we hebben zelfs het rondje uitgebreid... Jaja aniet ik heb toch maar naar je geluisterd, alleen zal aman er op en had ik hem niet aan mijn zadel vast gemaakt! We zijn tot de zandvlakte geweest dat ging ook heel goed tot dat we om moesten draaien toen voeld joeri zich in het o-tje genomen.. en begon te stampen.. (echt zo grappig om te zien) voor de rest ging het super.. Daarna ben ik nog met Dikkie Dik naar buiten geweest met kim en mos en dat ging ook lekker! Nou nog effe goed wakker worden en dan naar stal!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:51

Mogguh allemaal
Ik ga dalijk eerst ff met Ko naar buiten en daarna waarsch met Bizzie en met Fall/Champ

En Aman, wat een gewéldig onderschrift heb je!! Haha! Haha! Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:53

He nous ik zou het wel gezellig vinden.. En ik zie dat dikkie dik nog vrienden zoekt.. Tamar Kim en Val gaan straks naar broekpolder.. Die hebben ook om 12 uur ongeveer afgesproken..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:54

Falli schreef:
He nous ik zou het wel gezellig vinden.. En ik zie dat dikkie dik nog vrienden zoekt.. Tamar Kim en Val gaan straks naar broekpolder.. Die hebben ook om 12 uur ongeveer afgesproken..

Oh ze gingen toch naar Madestein ofzo?? Gaat dat niet meer door dan?? Ach Broekpolder is ook leuk Ja

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:56

Owwwwwwwww ik vergeet jullie helemaal te iets heeel leuks te vertellen!! Ik heb er 4 niewe verzorg paarden bij!! En ik kan niet wachten om met ze te beginnen!! Ze zijn allemaal een beetje verschillend en dat maakt ze zo leuk! en daarna blijf ik natuurlijk Mos en Champ doen! Blando, spetter, Ko en diddle ik zal net zo goed me best doen voor jullie als voor Mos en Champ!!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:57

Nee dat gaat niet door want Piet wilde vandaag voor een auto in Hoorn kijken en Jaco gaat mee dus nieman kan ze brengen, nu gaan ze naar broekpolder! Die auto van gister was niks namelijk!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:59

Falli schreef:
Owwwwwwwww ik vergeet jullie helemaal te iets heeel leuks te vertellen!! Ik heb er 4 niewe verzorg paarden bij!! En ik kan niet wachten om met ze te beginnen!! Ze zijn allemaal een beetje verschillend en dat maakt ze zo leuk! en daarna blijf ik natuurlijk Mos en Champ doen! Blando, spetter, Ko en diddle ik zal net zo goed me best doen voor jullie als voor Mos en Champ!!

Ja dat is je wel geraden ook Duivel hihihi, je krijgt het lekker druk met al je verzorgpaarden. Red je dat wel met school??? Tong uitsteken
Het valt me wel op dat je alleen paarden hebt waarvan de eigenaar 2 (of meer) paarden heeft, zo heb je altijd nog een reserve Pling

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:02

Jah.. met school red ik het wel! die 1ne dag dat ik op school zit! En ik doe het voor het rijden alleen snap ik niet waarom ik dan eigenlijk Blando en spetter ga doen.. Voor Blando moet ik nog een tijdje wachten... Maar ik kan hem wel zien opgroeien naar een mooi volwassen paard.. Dus dat is ook wel een beetje speciaal!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:12

Ja Falli en met spetter mag je meerennen hahahhaa. Je mag ook met hem gaan fietsen of je neemt hem gezellig mee aan een touwtje als een pakezel ipv Joepie. Spetter wel braaf hoor in het park......alleen is hij niet zo snel (maar dat komt nog wel)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:14

Ga je het wel redden dan zo met al die paardjes en twee kleine pony's??? Opppassen met diddle hè.....is net een pitbull af en toe....... Knipoog Maar ja je hoeft dan niet bang te zijn in het park......waakhond heb je dan in ieder geval bij je Knipoog

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:14

Daarom.. alles op zijn tijd kaar.. ik heb ook heel veel zin in de NH lessen!! nou ik gaat me op me gemakkie aankleden en dan naar stal.. Luieren is er niet meer bij met zoveel paarden!