Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doppie45 schreef:Goede morgen,he eindelijk weer zondag,mijn favoriete dag!
Gisteren de laatste "spuit" aan Tink gegeven,zal ze wel blij om zijn,ze is een beetje lek geprikt de afgelopen maanden,arme Tink.
Mocht het allemaal niet gebaat hebben ga ik mij verder verdiepen in het alternatieve circuit,de antibiotica kuren zijn wat mij betreft [b]KLAAR.
Heb nog een foto gevonden in de oude doos.....Dik en Dik samen in gelukkiger tijden.
Wat een glimmende wintervacht he?
dalijk komt me verzorgster die gaat da vinci doen ik blijf er nog wel even bij ik ben benieuwd
Als ik de opperkletskous ben, dan kom jij er toch meteen na! Klepperd die je bent! Maar eh, de film was leuk he!
maar dat wist je al
) 

Falli schreef:He nous ik zou het wel gezellig vinden.. En ik zie dat dikkie dik nog vrienden zoekt.. Tamar Kim en Val gaan straks naar broekpolder.. Die hebben ook om 12 uur ongeveer afgesproken..
Falli schreef:Owwwwwwwww ik vergeet jullie helemaal te iets heeel leuks te vertellen!! Ik heb er 4 niewe verzorg paarden bij!! En ik kan niet wachten om met ze te beginnen!! Ze zijn allemaal een beetje verschillend en dat maakt ze zo leuk! en daarna blijf ik natuurlijk Mos en Champ doen! Blando, spetter, Ko en diddle ik zal net zo goed me best doen voor jullie als voor Mos en Champ!!
hihihi, je krijgt het lekker druk met al je verzorgpaarden. Red je dat wel met school???
Maar ja je hoeft dan niet bang te zijn in het park......waakhond heb je dan in ieder geval bij je