ehm tja mijn haffie komt niet in aanmerking anders had je hem met alle liefde mogen rijden van me

je vind vast wel weer een leuk paardje om erbij te rijden!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Azzaro schreef:ja shir het gaat weer beter! Zal wel meer voorkomen! Nu nog op zoek naar een ander bijrijdpaardje wil toch nog wel een paardje erbij om te rijden! Lamry rijd ik ook niet elke dag! Dus zou wel lekker zijn om nog een paardje erbij te hebben! Dus als iemand wat weet! Graag!
Aan mij heb je dus niets.
Dank je wel weer Mar
Heb je trouwens mijn slot nog van de trailer geschroeft? Super dat Zirano nu weer lekker los mag met andere paarden
Gaat het goed met zijn wond?
. Ik heb vandaag geprobeerd met Kyra & Susanne op Ko een ritje te maken. Is niet zo gelukt! Kyra was zo gek als een deur. Het was erg druk in het Twiske en volgens haar gingen alle tegemoet komende paarden de verkeerde kant uit. Ik kreeg een paar behoorlijke bokken en ze ging alle kanten op behalve naar voren. Ik ben er toen maar vanaf gegaan. We hebben d'r aan de hand weer terug naar stal gebracht. Viel nog helemaal niet mee. Ze heeft daarna een kwartier in de longeerbak uitgeraast. Volgende keer de omgekeerde volgorde aanhouden: eerst longeren en dan pas het Twiske in. Het is trouwens wel bal de laatste week met al die 'vrolijke' paardjes
Als ik het zo hoor... Kyra is ook zo gek als een deur, en daar moet je Bella niet bij hebben, want dan zijn we echt binnen 2 minuten thuis! hahahhaa
Gekke Kyra!
Toen je me belde vanuit het Twiske dacht ik dat je eraf was gestuiterd
Gelukkig ging het helemaal goed en was San net zo braaf als Fury en Omar! Topperrrrtjes
De andere helft heb je nog in je auto liggen he? Bedankt alvast Fijn dat de wond ook zo goed gaat.
Stamppot met boerenkool gemaakt alvast voor morgenavond, dan heb ik namelijk amper tijd om te koken. Vanuit het werk gauw naar huis en eten en om kwart voor 7 richting stal voor mijn les.
thanx alvast Mar!

Aaauu!!!!! AnneOmie schreef:Waar is iedereen
sjorsie schreef:@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?
Ja hoor daar hebben we wel van gehoord.... we vinden alleen dat jij iets te amicaal bent naar mensen die je niet/haast niet kent.
Wij kennen elkaar nl allemaal al een poos en ook vaak buiten stal en jij doet best wel alsof je 'one of the guy's' bent. Dat schoot bij sommige een beetje in t verkeerde keelgat....
Meer niet.
sjorsie schreef:hoezo brutaal je kan ook overdrijven zeg, maar laat maar, hier heb ik geen zin in
bloempie186 schreef:he jongens, laten we t gezellig houden....de post van sjorsie werd gewoon verkeerd opgevat....hij was vast niet zo bijdehand bedoelt als dat ie op sommige mensen overkomt....
Zirano schreef:Vaak als je iets op papier zet of computer zet komt het nogal verkeerd over.Maar volgens mij praten we hier over paarden.
Annemike Omar vond zijn appeltje worteltje met medicijnen(fruithapje weer heerlijk)Ben alleen vergetende bult in te smeren.Moet je dus even zelf doen vanavond.Aangezien het noodweer was en ik geen schroeverdraaier meehad en piet er niet was kon ik het slot er niet verder uithalen.
Ellen sorry vanavond leg ik het klaar.
Moet ik je morgen helpen herinneren aan het slot?