stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:32

ik kan me voorstellen dat je het heel erg vind hoor willemijn! tis gewoon een hartstikke lekker paardje Lachen

ehm tja mijn haffie komt niet in aanmerking anders had je hem met alle liefde mogen rijden van me Haha!

je vind vast wel weer een leuk paardje om erbij te rijden!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:56

Azzaro schreef:
ja shir het gaat weer beter! Zal wel meer voorkomen! Nu nog op zoek naar een ander bijrijdpaardje wil toch nog wel een paardje erbij om te rijden! Lamry rijd ik ook niet elke dag! Dus zou wel lekker zijn om nog een paardje erbij te hebben! Dus als iemand wat weet! Graag!

Heb 2 paarden maar ja...... stap zelf al Verdrietig Aan mij heb je dus niets.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:35

Aahh Willemijn.. zonde van je punten, maar dat had ik vanmiddag al gezegd.. en jee, zomaar in tranen op Orissa! Ach gut
Kan ik me voorstellen hoor! Toch een gek idee, over een week is ze misschien weg!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:53

Avond allemaal Haha!

Omar en Fury waren echt super braaf in het Twiske en we hebben echt heerlijk gereden Haha! Dank je wel weer Mar Tong uitsteken Heb je trouwens mijn slot nog van de trailer geschroeft? Super dat Zirano nu weer lekker los mag met andere paarden Go jij! Go jij! Gaat het goed met zijn wond?

Ik hoorde het van je vliegles Ellen, gaat het wel met je rug nu?

Fijn dat Dancer zo goed ging Mayo en ook geen vliegles gehad Haha!

Jammer dat je geen punten had Wil en van dat huilen dat is toch begrijpelijk. Tis een lief beestje maar voor haar toch erg fijn dat ze nu een echt baasje krijgt die wel van haar houdt! Dat paardje heeft in haar korte leven toch ook best het een en ander meegemaakt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:27

Oh Annemiek, ik word jaloers als ik dat lees van jullie heerlijke buitenrit... Was het maar alvast zomer! hahaha
Met mijn rug gaat het wel weer, het was er dus eergister ingeschoten, en dat duurt meestal een paar daagjes, en dan trekt het wel weer weg. (heb het al jaren, dus ben er inmiddels wel aan gewend) Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:41

Gelukkig Annemieke dat de buitenrit ook goed ging.Stom he vergeten het slot eraf te halen doe ik morgen middag wel even.
Ellen gewoon doorgaan met ijsen hoor.Anders maar een keer op tafel bij mij i.p.v. Bella.Gaat prima met zijn wond.

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:48

He Ellen, onze buitenritten komen nog wel Knipoog . Ik heb vandaag geprobeerd met Kyra & Susanne op Ko een ritje te maken. Is niet zo gelukt! Kyra was zo gek als een deur. Het was erg druk in het Twiske en volgens haar gingen alle tegemoet komende paarden de verkeerde kant uit. Ik kreeg een paar behoorlijke bokken en ze ging alle kanten op behalve naar voren. Ik ben er toen maar vanaf gegaan. We hebben d'r aan de hand weer terug naar stal gebracht. Viel nog helemaal niet mee. Ze heeft daarna een kwartier in de longeerbak uitgeraast. Volgende keer de omgekeerde volgorde aanhouden: eerst longeren en dan pas het Twiske in. Het is trouwens wel bal de laatste week met al die 'vrolijke' paardjes Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:11

Jaaa super Pauline, van de zomer maar denk ik Tong uitsteken Als ik het zo hoor... Kyra is ook zo gek als een deur, en daar moet je Bella niet bij hebben, want dan zijn we echt binnen 2 minuten thuis! hahahhaa
Wel balen van je ritje, kan me voorstellen dat het ook niet fijn is om er dan naast te lopen...

Marjan, ik pm je ff Knipoog

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:17

Ik hoorde het van susan Pauline.
Ze heeft zich lekker uitgeleefd aan de longe he Haha! Gekke Kyra!
Wel balen van de rit!

De buitenrit met Fury en Omar was heerlijk! Ze waren heel braaf en hebben lekker gereden.
Ben daarna met San nog even alleen gegaan. Ik was van plan om een stukje te gaan, maar we gingen zo lekker dat ik maar het hele rondje heb gemaakt. Was echt net optijd terug. 5 minuten daarna was t echt donker!
Hij was in ieder geval niet meer zo een bommetje zoals hij 2 weken geleden was.
Dus ik had een lekker dagje vandaag.

Mar; fijn dat dancer weer goed loopt he. Lekker is dat!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 22:53

Wil je me ook nooit meer zo laten schrikken Daan Tong uitsteken Toen je me belde vanuit het Twiske dacht ik dat je eraf was gestuiterd Scheve mond Haha! Gelukkig ging het helemaal goed en was San net zo braaf als Fury en Omar! Topperrrrtjes Tong uitsteken

Ik was al bang dat je het vergeten was Mar Haha! De andere helft heb je nog in je auto liggen he? Bedankt alvast Fijn dat de wond ook zo goed gaat.

Ellen ik kan je de tafel van Marjan aanraden hoor, moet zelf ook maar weer een afspraak maken want ook beetje pijn in mijn onderrug weer Scheve mond

Ik ga zo maar eens naar mijn bedje. Heb net nog staan kokkerellen Haha! Stamppot met boerenkool gemaakt alvast voor morgenavond, dan heb ik namelijk amper tijd om te koken. Vanuit het werk gauw naar huis en eten en om kwart voor 7 richting stal voor mijn les.

Balen Pauline dat Kyra zo'n bommetje was vandaag. Volgende keer hopelijk beter en dan idd eerst even longeren, dat moet ik normaal gesproken in winter ook met Omar hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 23:05

Trusten!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 06:09

Wel terusten ik ga namelijk lekker mi bed in.Ben al volledig uitgewaaid,wat mij betreft mag die storm nu echt gaan liggen hoor, het is nl koud,nt en guur weer.Straks het slot eruit halen hoor ik vergeet het niet want mijn mams heeft een lijstje gemaakt,want over 10 dagen is Chantal 18, dus veel boodschappen voor verjaardag en Kerst.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 09:06

goedemorgen !!

wat een weer zeg, ik blij dat we gister nog even van het droge weertje genoten hebben Lachen

Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:15

Middag allemaal Haha!

Nog even en Chantal is al weer 18 jaar! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Ik herinner me de dag nog dat we samen op Taams kwamen te staan, nu zo'n 4 jaar geleden! Dat zal idd wel flink wat boodschappen inslaan zijn Tong uitsteken thanx alvast Mar!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:15

Waar is iedereen Verward

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:18

Mogguh! (middag) Tong uitsteken
Ik ben er heeeel even, ga me omkleden en naar stal. Triest weer jah.. word ik niet vrolijk van! Ik ga maar lekker rijden.. in de binnenbak! hihihi
Ohja, ik ben toch wel hard terechtgekomen gister, heb een zere bil! hahaha (ehm.. traumeel opsmeren!) Haha! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:54

Jeetje Willemijn, ik snap dat je er eventjes helemaal doorheen zat, is niet erg hoor en tsja Abel is nog te jong anders had je hem wel mogen doen hoor Haha!
@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?
@ Dabo en pascha7: wel zonde zeg dat die pas de deux niet door gaat, ik heb jullie zo fanatiek zien oefenen.al zal Dabo nu wel blij zijn dat ze niet hoeft te zitten Haha! Tong uitsteken Aaauu!!!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:04

AnneOmie schreef:
Waar is iedereen Verward

gewoon aanwezig Haha! Clown

wat een minder fijn weer zeg!!! , het blijft gieten gewoon

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:19

sjorsie schreef:
@ Pascha7 : ik weet niet waarom iedereen het zo voor je opneemt aangezien ik gewoon een grapje maakte, kennelijk hebben de anderen nog nooit van sarcasme gehoord.pffff wat was er dan met je internet eigenlijk, ben je overgestapt van provider?

Ja hoor daar hebben we wel van gehoord.... we vinden alleen dat jij iets te amicaal bent naar mensen die je niet/haast niet kent.
Wij kennen elkaar nl allemaal al een poos en ook vaak buiten stal en jij doet best wel alsof je 'one of the guy's' bent. Dat schoot bij sommige een beetje in t verkeerde keelgat....
Meer niet.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:23

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:

Ja hoor daar hebben we wel van gehoord.... we vinden alleen dat jij iets te amicaal bent naar mensen die je niet/haast niet kent.
Wij kennen elkaar nl allemaal al een poos en ook vaak buiten stal en jij doet best wel alsof je 'one of the guy's' bent. Dat schoot bij sommige een beetje in t verkeerde keelgat....
Meer niet.

hoezo brutaal je kan ook overdrijven zeg, maar laat maar, hier heb ik geen zin in

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:28

sjorsie schreef:
hoezo brutaal je kan ook overdrijven zeg, maar laat maar, hier heb ik geen zin in

Wij vinden jou 'iets' te brutaal: komt dan goed uit.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:13

he jongens, laten we t gezellig houden....de post van sjorsie werd gewoon verkeerd opgevat....hij was vast niet zo bijdehand bedoelt als dat ie op sommige mensen overkomt....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:23

Vaak als je iets op papier zet of computer zet komt het nogal verkeerd over.Maar volgens mij praten we hier over paarden.
Annemike Omar vond zijn appeltje worteltje met medicijnen(fruithapje weer heerlijk)Ben alleen vergetende bult in te smeren.Moet je dus even zelf doen vanavond.Aangezien het noodweer was en ik geen schroeverdraaier meehad en piet er niet was kon ik het slot er niet verder uithalen.
Ellen sorry vanavond leg ik het klaar.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:26

bloempie186 schreef:
he jongens, laten we t gezellig houden....de post van sjorsie werd gewoon verkeerd opgevat....hij was vast niet zo bijdehand bedoelt als dat ie op sommige mensen overkomt....

Helaas vinden een aantal mensen haar al een poosje te amicaal en bijdehand..... Ik ben daar niet de enige in.
Verder ga ik er ook geen woorden meer aan vuil maken, maar een beetje gepaste toon zou van haar uit geen kwaad kunnen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:00

Zirano schreef:
Vaak als je iets op papier zet of computer zet komt het nogal verkeerd over.Maar volgens mij praten we hier over paarden.
Annemike Omar vond zijn appeltje worteltje met medicijnen(fruithapje weer heerlijk)Ben alleen vergetende bult in te smeren.Moet je dus even zelf doen vanavond.Aangezien het noodweer was en ik geen schroeverdraaier meehad en piet er niet was kon ik het slot er niet verder uithalen.
Ellen sorry vanavond leg ik het klaar.

Hoi Mar, dank je wel! Ik smeer de bult vanavond zelf even in. Hij is dus weer verwend met zijn fruithapje Tong uitsteken Moet ik je morgen helpen herinneren aan het slot?