stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 14:54

CharlyBrown schreef:
Lida als je hier nu toch bent.. kunnen we hier even het les probleempje bespreken?

heb net heel verhaal zitten tikken echter hij knalde eruit.
ga niet nogmaals overtikken.
mijn voorstel Ruil met Marjolein
Ik rij om 20:30 uur aangespannen les of geen les

CharlyBrown

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:00

Ik wil graag laat lessen, om dat het dan rustiger is in de bak. Joe heeft nog moeite met veel paarden in de bak... en dan ben ik meer daar meer bezig dan de les. En een les is best duur, dus wil er graag zoveel mogelijk uithalen.

Als jij na je les uit wil stappen buiten de bak... dan stap ik in buiten de bak. (hoop dat dat tenminste kan)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:01

eventueel moet Joe maar weer even in de molen. en ik hoop dat de longeerbak weer goed is.. dan kunnen we daarin warm rijden

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:07

Flurk schreef:
CharlyBrown schreef:
Lida als je hier nu toch bent.. kunnen we hier even het les probleempje bespreken?

heb net heel verhaal zitten tikken echter hij knalde eruit.
ga niet nogmaals overtikken.
mijn voorstel Ruil met Marjolein
Ik rij om 20:30 uur aangespannen les of geen les

Dan geen les, Lida! Je kan het niet maken om met die jonge paarden in de binnenbaan te gaan mennen! Roelof wil dat jij sowieso als laatste lest. Is de buitenbaan goed, is het een ander verhaal! Dit kan je niet maken, niet naar ons toe, maar ook niet naar de andere pensionklanten toe. Niemand zit erop te wachten om samen met een menner te rijden in dezelfde baan. Nu dwing je hier mensen toe, omdat de buitenbaan niet begaanbaar is :(

Edit: Als je zo graag om half negen wil lessen, doe je dat maar onder het zadel!

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:47

Hallo dames, ik kwam dit topic tegen en dacht laat ik me ook even melden :D Ik ben Anne van Joy.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:27

Hoi Anne :D
Vanavond met verbazing naar Dancing maid staan te kijken. Wat was ze braaf onder het zadel!

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:32

Inderdaad Mo daar keek ik ook al van op ;)

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:37

Ja wat een lieverd hè! Alleen aan de hand wil ze nog happerig zijn, maar dat hoort er vast allemaal bij. ;)
Michael vertelde al dat ze zo lief was en dat met zoveel paarden in de bak! Jammer dat ik 't niet heb gezien, moest leren leren leren :(

Jullie fijne les gehad?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:42

Dancing is lliever onder het zadel naar andere paarden toe dan wanneer je ernaast loopt! Ik heb nog met haar geknuffeld toen michael zich aan het omkleden was.

Mijn les ging super! Roelof vond hem al zo vooruit gegaan in die paar weken (gelukkig maar).

Wel nog even schrikken, want Nick van Chantal ging weer finaal onderuit, waardoor Chantal klem lag tussen paard en schot. Hij zakt dan ineens door zijn voorbeen en gaat gewoon liggen. DA'en weten ook niet waardoor het komt.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:47

Help me even... Nick, is dat die Fries? Of hebben we nog een Chantal op stal? (Ben nog niet zo bekend :o )
Dat is wel schrikken inderdaad... is ze er heel vanaf gekomen?

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:51

Haha nee die fries die jij bedoelt heet Jelte, en die is inderdaad van een andere Chantal.
De Chantal van Nick is heel lang, slank en blond.
Eugh tja hoe moet ik nou uitleggen wie zij is :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:51

Het is die lange blonde meid die ook de fries van Piet rijd. Nick is die bruine met sneb en kol.

Ik heb je een foto per PB gestuurd :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:57

Ja ik weet 't al, met die mooie laarzen! :D

Gaat die zo eng door z'n voorbenen dan? Hmm, raar :\

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:59

Oeh Maiken, Joy wil trouwens echt graag jouw Horseware zweetdeken (en ik wil 'm ook wel graag ;) ) :~ zo mooi!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:59

Af en toe laat hij gewoon een steek vallen en zakt hij zo door zijn rechtervoorbeen. Dan laat hij zich gewoon helemaal vallen. Het was van de zomer voor het laatst gebeurd, maar dit keer was het wel erg gevaarlijk!

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:00

Nou da's niet niks :n hadden ze niks?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:02

Nee, alleen Chantal vraagt zich erg af of ze wel met rijden moet doorgaan op hem. Het is niet haar eigen paard en als dit zo doorgaat gaat er nog wel een keer iets gruwelijk mis.

~ Als je iets gedaan wilt hebben, zeg je het tegen een ruin, vraag je het aan een hengst en bij een merrie dien je in drievoud een verzoek in... _O-

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:04

AnneB schreef:
Oeh Maiken, Joy wil trouwens echt graag jouw Horseware zweetdeken (en ik wil 'm ook wel graag ;) ) :~ zo mooi!

Haha, ja ik ben er ook erg blij mee (mag ook wel want hij was errug duur :D ).
Kom 'm alleen steeds vaker tegen op stal (maar wij hadden 'm 't eerst haha :o )

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:10

mo_van_dijk schreef:
~ Als je iets gedaan wilt hebben, zeg je het tegen een ruin, vraag je het aan een hengst en bij een merrie dien je in drievoud een verzoek in... _O-

Voor mijn merrie geldt dat in ieder geval }:0

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:15

Nou dames, ik ga er vandoor! Morgen belanrijk examen dus lekker slapen :) doeg, truste

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:18

ow.. daarom was Chantal zo boos... ik begreep het al niet helemaal. Dacht dat ze er 'gewoon' van af viel. Dat is wel een linke boel op deze manier.. Wat vindt Roelof ervan??

@ AnneB.. hoi!! welkom! :)

Ja, die Dancing Maid.. wat een knappe pony.. was ook onder de indruk hoe ze in de rondte wandelde. knap hoor!

Ik heb vandaag ook weer heerlijk gelest. Volgens Roelof had ik goed geoefend, want hij was echt weer vooruit gegaan.
Heb weer veel geleerd en er zaten weer heerlijke stukken tussen. wiehoeoeoe!!
En ook weer een klein bokserietje uit gezeten.. pff.. bijna niet de doen op die pownie hoor! :P

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 03:34

even een berichtje vanuit new york... Fijn die sneeuw overal we zitten vast en vliegen ipv vanavond morgen avond pas! Bah dus een extra nachtje new york! Kuzzz

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:31

Daarom was Chantal inderdaad zo boos. Roelof vind het levensgevaarlijk en zegt dat het slechts tijd kost totdat het wel 'echt' mis gaat!

Anne, succes met je examen!

Sharon, Balen van dat extra nachtje.. Met Jimy gaat het goed. Hij is twee keer los geweest met Replay maar nu kan dat echt niet. Alles is een schaatsbaan.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:56

Het klinkt mij ook levensgevaarlijk in de oren.
Ik snap wel dat het moeilijk is Nick aan de kant te zetten, ze zijn al zo ver gekomen.. maarja misschien moet ze toch eens nadenken over dat aanbod van Roelof van afgelopen zomer...

Een extra nachtje NY, klinkt mij helemaal niet rottig in de oren.. maar misschen wel als je het niet zo gepland hebt... Good luck! (was het wel leuk??)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:08

Oeps, moest per PB :D