Heey Dames, zit te denken om ook maar leskaart aan te schaffen en maar in de les te gaan rijden.... Dan zit ik iig een keer per week op een paardenrug. Sinds ik bij Wezep weg ben mis ik het best wel.. Iemand nog suggesties van een leuke les? Niet te vroeg op een avond omdat ik met mijn werk zit ...
Rij jij daar ook Jolien? Is dat een beetje leuke les? Zeker heel druk.. En van wie heb jij les? Veel eigen paardjes denk ik he? Zou graag of van Paul of van Arnold les willen hebben..
Als ik zou moeten kiezen tussen Paul en Arnold zeg ik Arnold Die weet mij persoonlijk meer te motiveren Maar ze zeggen ook dat je niet te lang bij 1 instructie moet blijven, dus is wel even goed dat ik ga wisselen
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 05-11-08 04:22, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Bericht op verzoek aangepast.
Mwoah dat wil ik niet zeggen, maargoed, zijn dat uitspraken die je open en bloot moet doen?
Anyway, vanavond lekker op Collin gereden met een spoortje op aanraden van Awil. Ging super, aan het begin baalde die flink van de spoortjes en gooide die zn kop de lucht in maar op het eind liep die heerlijk op vier benen en met het koppie omlaag. Voor herhaling vatbaar dus:)
Toch even een TeMmetje gedaan voor mn berichtje... hoe meer ik het lees hoe meer ik eig vind dat het wat grof is voor hardop Maar hoop dat ze het kunnen veranderen
hej jessica, ja dat vroeg ik me ook af maar 't zal wel niet op de juiste manier gebeurd zijn dat je Baron niet meer rijdt. Je hebt hem best lang gereden toch?
Nou mn berichtje is gecensureert hoor Nu is ie lief
Les op Pebbs gister ging GOED Na 10 minuten liep ze al lekker Maar de galop had ze meer trucjes dan vorige keer.. Ze wou alleen goed blijven als ik contrastelling had.. En ik wil daar dan mee oefenen, maar daar kreeg ik niet echt de ruimte voor helaas Moest maar flink gassen en vooral niet aan de teugels komen Magoed, verder was het erg leuk
En, wendy was van marco gevallen Dat paard is echt niet leuk meer nu hoor... Rowie was laatst ook al heel gemeen gevallen, toen had ze dr enkelbanden gescheurd... En je ziet het ook niet aankomen, hij doet het vanuit het niets.. Magoed, zij er dus af, marco even flink rondje crossen... stapt ie weer, komt die knol op mij en pebbles af En hij BLEEEEEEF maar achter ons aan lopen Nou had het niet spaans-, maar zuidafrikaans benauwd Want pebbles is dan ook niet heel lief Magoed tis goed gekomen
Jeetje die begint echt vreemde streken te krijgen zeg! Heeft Wendy zich nog bezeerd dan? Dan moet die inderdaad vooral achter Pebbs aankomen, die vind dat wel leuk *not*
Wel fijn dat je desondanks zo lekker hebt gereden:)
T deed wel zeer ofzo, maar ze is daarna op my lady gegaan, en wel gewoon verder gereden Wel knap Maar ze mocht niet meteen weer op marco van Awilda, die was helemaal boos omdat er alweer iemand af was gevallen Magoed, Wendy was nog heel gelukkig
gelukkig maar...Awilda kan daar flink van balen ja, en terecht. Zo'n beestje moet zich gewoon kunnen gedragen in een manegeles. Het was altijd een fijne dier. Rowie vertelde laatst al dat Arnold hem (Marco) ook even flink op zijn sodemieter heeft gegeven toen Rowie eraf was gevallen...