Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eenmaal op de manege aangekomen eerst op de lijst gekeken. Ik stond te kijken op wie iedereen uit de les zat en na een paar minuten kwam ik er pas achter dat er bij mij Raffinee stond.
Djoon zat op Paco en die zag het niet zo zitten om dat nog een week te doen. Dus al afgesproken om halve les te doen. Kwam M. ineens met het idee dat we met de les van 12:00 uur het bos in gingen. Pardon....
Goed met dat idee dus de rest van de tijd rond gelopen. Daarna even geholpen met het aansingelen bij de les van 10 uur. M. vroeg nog hoe het ging met mijn afstudeerproject, aangezien ze de spanning van mijn gezicht af kon lezen.
Kreeg de vraag of ik het vandaag rustig aan deed. En wanneer het niet meer ging van de week, moest ik maar naar M. bellen om al mijn frustraties eruit te gooien.
Daarna veulen van Versace gaan kijken, gezellig gekletst en gedaan in de kantine om vervolgens te gaan poetsen en zadelen. Vol goede moed naar de bak, daar Raf even wakker gemaakt en hup daar gingen we...de bossen in. Ben niet te ver naar achteren gaan rijden, voor mijn eigen gevoel is dat veiliger. In het begin vond ik het nog best spannend, maar naarmate we verder kwamen vond ik het steeds leuker en ook super fijn.
Op een gegeven moment kwamen we op een stuk, krijg ik de vraag van M. of ik het aandurfde om een galopje te maken. Uhm nou....tjsa ik weet niet hoor
. Dus ja toch maar ja gezegd onder de voorwaarde dat ho ook echt ho was. Nou met het aanspringen had ik dikke mazzel, Letta zat voor mij en die bokte, dus Raf steekt zijn hoofd omhoog dus hup aangegallopeerd. En goed kort erop gaan zitten zodat we geen sprintacties kregen. En wauwwww, wat was dat weer gaaf om na al die tijd weer buiten in de bossen te galloperen.
Was naderhand echt super trots op Raf en op mezelf natuurlijk. Heb echt genoten.
Om kwart over 4 zijn we vervolgens toch maar eens huiswaarts gekeerd. Zal van de week de mooiste foto's wel op bokt zetten. 
.
) en toen weer lekker naar huis gereden.
? We zullen het zien zaterdag