ik ga dadelijk met beauty een half uurtje op de manege in de les meerijden, mam is m nu halen, omdat ik pas net thuis ben ik was vanmorgen naar de world press foto tentoonstelling en maastricht en daarna moest ik nog even naar chrit
goeie smorgens!!!! ik moest vandaag eigenlijk naar rotterdam met school. we hadden om 8 uur in de stationshal afgesproken, ik stond er voor die tijd, en zag niemand. na een kwartier toch maar iemand gesmst waar ze waren en toen zaten ze al in de trein!! ik heb me dus meteen maar even ziekgemeld en ik heb nu lekker vrij
4 december alweer.. Maar heb een super leuke sollicitatie lopen voor 20 tot 25 uurtjes. Dus ik hoop dat, dat wat gaat worden.. En anders ga ik 24 uurtjes werken waar ik nu werk. Op dit moment heb ik geregeld dat ik elke vrijdag ouderschapsverlof heb.. Maar ik wil toch meer tijd met Sophie doorbrengen...
leuke foto!! heb je geen verlof meer tot februari? jammer man
IK GA 6 JUNI WEER NAAR GREASE EN DAN ZIT IK OP DE EERSTE RIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB NU AL ZO ONGELOOFLIJK VEEL ZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
poepoe behoorlijk druk ja.. kheb vanmorgen met pabo venlo, roermond, sittard en nog 125 basisschool kinderen moeten dansen in roermond voor dance 4 life. www.heelnedelanddanst.nl echt een dom dansje en dat weet ik hoevaak achter elkaar!! niet goed voor mn botjes, maar ik heb het overleefd volgens mij komt het ook ergens op tv, maar ik weet niet waar. ff alles in de gaten houden vandaag dus. ze dachten dat wij de grootste groep waren van nederland die mee deden..