Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
: dat is nl. ZELFGEBAKKEN APPELTAART!!!!!
l0rdJ schreef:haha, ik denk dat ik dat dan maar eens moet maken hihi, zou wel erg lekker zijn zeg!
Maar ik ga ervan tussen, even naar de paarden!
Groetjes

meelen schreef:Koud? Het is 11 graden hoor, dat is toch niet koud?!

Shenavallie schreef:meelen schreef:Koud? Het is 11 graden hoor, dat is toch niet koud?!
Dan ligt het toch aan mij! Ik ben nu eenmaal een koukleum! Alleen als ik lekker aan het uitmesten ben, dan krijg ik het lekker warm. Ik heb de kachel hier in huis op 21 graden staan en heb het nog koud
meelen schreef:Is er hier trouwens iemand die nog een zwarte singel van 1.15 heeft liggen

sorayaaaaa schreef:meelen schreef:Is er hier trouwens iemand die nog een zwarte singel van 1.15 heeft liggen
ik heb nog wel een singel
zal even kijken of hij 1.15 is.
enne hij is volgens mij ook beetje rekbaar!
Shenavallie schreef:Durf het bijna niet te zeggen: een hemd, trui, lange broek, sokken en gisteren in een hemd, t-shirt, trui, etc.
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Durf het bijna niet te zeggen: een hemd, trui, lange broek, sokken en gisteren in een hemd, t-shirt, trui, etc.
Wil je niet weten wat ik allemaal aan heb!
Shenavallie schreef:
Durf het bijna niet te zeggen: een hemd, trui, lange broek, sokken en gisteren in een hemd, t-shirt, trui, etc.
Wil je niet weten wat ik allemaal aan heb!
Wil ik inderdaad niet weten!
Citaat:Dan vertel ik het maar niet dat ik niks aan heb...
Shenavallie schreef:Citaat:Dan vertel ik het maar niet dat ik niks aan heb...
Op Bonaire zou ik het me wel kunnen voorstellen, lekker warm!
ze hebben daar een naakt strand, en dat is naast het openbare strand met een schutting van vijf meter lang... Maar als je dan verder loop dan zie je alles, ziet er echt niet uit
Shenavallie schreef:Wat is OMG???
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Wat is OMG???
OhMyGod
Het wordt tijd dat ik eens een cursus MSN-taal ga volgen!

sorayaaaaa schreef:oke ik hoor het dan wel, enne ik ben jullie buurvrouw (eigenaar van soraya haha)
meelen schreef:sorayaaaaa schreef:oke ik hoor het dan wel, enne ik ben jullie buurvrouw (eigenaar van soraya haha)
Haha, ja dat weet ik nu hoor.

maar anders krijgt me kind het koud
haha
heb ferro afgemaakt
.
( gelukkig gaan de kids niet zo hard
)