Als het goed ik krijg ik vandaag ook uitslag van mn toets, ben echt zenuwachtig!
Heb straks E achter B les, heb dr niet echt zin in. Heb van de week nog geoefend met mn trailer

Vanmiddag priveles met Shaar, is wel even nodig want ze loopt niet zo fijn en ik heb zaterdag wedstrijd!
Als ik zie wie bij ons t ook gwoon gehaald hebben toen, zal wel goed komen 
Spannend!
Ik zou graag ook in Wuppie pak gaan, maarja helaas zijn niet alle pony's van Paardoes zo bom proof, helaas
Anders had ik me graag in zo'n pak gehesen. Nu bewaar ik dat pak maar voor de 23ste denk
hihi. Weet eigenlijk niet wie er les geeft, ben ik nog vergeten naar te kijken (ik gok Hannah, maar geen idee eigenlijk). Van mij je zelfs nog even op de foto bij de kinderboerderij met hannes, een braaf kipje en wat knuffels in t kinderhoekje
agosh.. dat lijkt me zo'n klote beslissing.. We hadden t er van de week thuis nog over: wat doe je in zo'n situatie. Nou bij de gedachte ooit zo'n beslissing voor Tinker te moeten maken, stroomden de tranen al over mn wangen. Jullie staan nu misschien gewoon voor die rot beslissing.. Phoe... ik schrik er van Kim! had t egt niet verwacht ook gewoon... Even afwachten wat de dierenarts zegt inderdaad, misschien is dit iets anders? en staat het los van elkaar? dat kan zeker niet? *zucht* afwachten wat de DA zegt dan maar... Hoeveel kan een mens, vraag je je dan af... Heel veel sterkte!
Ach het zal wel goed komen denk ik zo