manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:02

Ik zal voor je duimen denise!
Als het goed ik krijg ik vandaag ook uitslag van mn toets, ben echt zenuwachtig!
Heb straks E achter B les, heb dr niet echt zin in. Heb van de week nog geoefend met mn trailer Haha!
Vanmiddag priveles met Shaar, is wel even nodig want ze loopt niet zo fijn en ik heb zaterdag wedstrijd!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:35

oehhh spannend voor jullie! Ik duim hoor Haha!
Mijn broertje krijgt morgen de uitslag, ben heeeeel benieuwd...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 12:37

haha dat klinkt alsof je er nie zo veel van verwacht Cis? (of zie ik dat verkeerd?) Ach hij zal t wel gehaald hebben hoor Lachen Als ik zie wie bij ons t ook gwoon gehaald hebben toen, zal wel goed komen Ja

En bij jou zal t ook wel goed komen Denice Haha! ik zal voor je duimen, en laat het inderdaad maar weten wat het geworden is Lachen
En Bar vandaag ook al de uitslag van de toets Bloos! Spannend!

hee, en Cis ik ga er nu vanuit dat jij zaterdag in je Wuppie pak komt hè Knipoog Ik zou graag ook in Wuppie pak gaan, maarja helaas zijn niet alle pony's van Paardoes zo bom proof, helaas Clown Anders had ik me graag in zo'n pak gehesen. Nu bewaar ik dat pak maar voor de 23ste denk Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:24

He thirz,
Is dat serieus over je moeder?
Zou ze 1 dag in de week willen oppassen voor een vergoeding?

Ik heb Daniël ingeschreven bij het kinderdagverblijf, maar het zit overal vol.
Dus het duurt een tijdje.
Maar ik moet hem eigenlijk vanaf volgende week al weg kunnen brengen, voor a.s donderdag heb ik sochtends en begin van de middag vrij, nu komt er een nichtje van mij 4 uurtjes opassen van 3 tot 7 uur zodat ik nog even wat lessen kan geven voor Ingrid.

Misschien ben ik er toch bij a.s zaterdag op paardoes.
Ik ga niet ringrijden, maar met mn schoonmoeder kettingen verkopen.
En dan wil ik ook nog even ponyrijden op Hannes of Gijs....mag dat Anne?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 14:58

haha van mij mag jij ponyrijden hoor Nel Knipoog
*moet je natuurlijk wel eerst een kaartje kopen hè, net als iedereen Schijnheilig hihi. Weet eigenlijk niet wie er les geeft, ben ik nog vergeten naar te kijken (ik gok Hannah, maar geen idee eigenlijk). Van mij je zelfs nog even op de foto bij de kinderboerderij met hannes, een braaf kipje en wat knuffels in t kinderhoekje Knipoog Leuk hè!

maar wel gezellie als je nog even langs komt Nel Haha!

*spannend Denice! nog 2 minuten en het is 3uur Hyper!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:09

En en Denice....ben je geslaagd? Jawel toch!
Haha Nel, je mag best ponyrijden maar dan moet je idd wel eerst een kaartje kopen en weet je bij wie: bij MIJ Haha! Vind je dat niet superleuk (ahum)
Guus is vast wel geslaagd, en anders kom ik niet naar huis dit weekend :p
Bar heb jij de uitslag al?
Ik ga voor zaterdag maar voor het simpele outfit, spijkerbroek met een leuk truitje ofzo...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:26

Snik, nog steeds geen uitslag, hoe moeilijk kan het zijn om 4 toetsen na te kijken Boos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:58

Thirz schreef:
Vanmiddag hebben Kims en ik op een paard van stalgenoot gereden, echt leuk Lachen Was wel weer ff wennen, zo'n groot paard. Loop je al moeilijk Kim? Clown

Hotver! wist niet dat ik zoveel spieren in mijn lijf had! Ik lijk wel zo'n oud vrouwtje vandaag whaha

En? heeft iedereen die uitslagen zou krijgen ze al binnen? Bianz, wanneer is je presentatie? (of was ie vandaag Clown )

Ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een Seat Ibiza. Geweldige auto! We zitten eraan te denken om een hele nieuwe aan te schaffen. Maar eerst nog maar een keertje een extra proefrit maken Lachen We reden vanmiddag in een 1.9 SDI. Ik vond 'm helemaal geweldig, alleen nick vond m te sloom Gestoord (mannen!) Dus 't moet een 1,9 TDI met minimaal 80 pk worden, pffff. Maargoed, mij hoor je niet klagen, als ie er maar komt Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:02

eeejjj mensen ik ben geslaagd :d let the party begin :p

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:07

Het gaat trouwens erg slecht met Nusanna. Ze loopt enorm kreupel en zelfs haar stap is verre van zuiver. Yvonne van stal was geschrokken naar Lenie toe gegaan van de week, zij kon het amper aanzien.
Ik weet dat Nusanna continu pijn heeft. En is het dan wel eerlijk voor haar om een rustplekje voor haar te zoeken? Is het niet veel beter om haar 'te laten gaan' ? Dit is misschien wel de meest moeilijke beslissing die ik ooit heb moeten maken.

Morgen komt daarom ook de dierenarts. Ik laat het aan hem over en vraag wat hij verstandig vindt om te doen. En eigenlijk weten Thirz en ik het antwoord wel... Echt, aan deze nachtmerrie lijkt geen einde te komen.
We hebben daarom besloten de bezichtiging van Avanya af te zeggen, ons hoofd staat er niet bepaald naar. Het is zo banketstaaf tegenover Nous.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:37

O kims en Thirz echt vervelend voor jullie!
Dat is echt de moeilijkste beslissing die je kan maken, maar soms wel de beste!
Sterkte ermee!!! Verdrietig

Denice: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pling

He Cis, als ik bij jou een kaartje moet komen, dan krijg ik toch wel korting???? Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:25

Jeetje Kim en Thirza, het zit echt niet mee zeg! Misschien is het idd wel beter om haar te laten gaan, want met pijn in een wei rondlopen is natuurlijk ook niet alles. Verder weet je nooit of ze haar niet door zullen verkopen oid... want je hoort wel de meest vreemde verhalen tegenwoordig...

@ Denise: gefeliciteerd joh! Idd, lekker feesten Haha!!

Ik weet nog steeds niet of ik mn toets heb gehaald. Vind het wel stom want de herkansing is al aanstaande maandag... Als ik t niet gehaald heb ga ik echt niet maandag al herkansen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:41

Bloos!
Ineens zo slecht weer met Nous? Zelfs nu blijft dat paard me verbazen... Hoe komt dat zo ineens? Tja heb ik weinig verstand van die kreupelheid enzo hoor, heb haar ook al een poos nie meer gezien, maar vind het nu wel heel vlot, veel slechter gaan... Ach gut agosh.. dat lijkt me zo'n klote beslissing.. We hadden t er van de week thuis nog over: wat doe je in zo'n situatie. Nou bij de gedachte ooit zo'n beslissing voor Tinker te moeten maken, stroomden de tranen al over mn wangen. Jullie staan nu misschien gewoon voor die rot beslissing.. Phoe... ik schrik er van Kim! had t egt niet verwacht ook gewoon... Even afwachten wat de dierenarts zegt inderdaad, misschien is dit iets anders? en staat het los van elkaar? dat kan zeker niet? *zucht* afwachten wat de DA zegt dan maar... Hoeveel kan een mens, vraag je je dan af... Heel veel sterkte! Ach gut

zie je nou wel Denice Lachen Moest ook wel met mij als mamma Clown hihi, hee super gefeliciteerd hoor enne feestse hè Knipoog

ziet Cis al "uhm mam? is Guus geslaagd?" "ow.." "uhm, dan blijf ik van het weekend bij Anne slapen hoor" Vork Ach het zal wel goed komen denk ik zo Lachen Wat dacht hij er zelf van?

Hee thirz en Kim, héél veel sterkte morgen! Wanneer kwam de dierenarts? wisten jullie dat al ongeveer?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:57

We weten niet hoe laat van Dijk komt!
Ik moet morgenochtend nog bellen voor een afspraak. Daarna hoor ik het dus pas. Laat het jullie wel weten zodra Thirz en ik ook meer weten.

Ik ben er zojuist achtergekomen dat je de bokt-sensuur uit kan schakelen Vork
Geen oliebollen meer voor mij! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 22:20

ok, dan horen we t nog wel dan.

ja die sensuur kende ik al Clown heb ik 1 keer geprobeerd en toen stonden ineens mn berichten achterste voren (in geschiedenis), dus heb ik t maar weer aangezet Lachen oliebollen en banketstaaflen zijn ook best leuk Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:34

jemig meiden, wat ontzettend *piep* (om de oliebol te vermijden) Dat het nu ineens zo slecht gaat had niemand verwacht denk ik...Veel sterkte bij deze moeilijke beslissing, ik zal aan jullie denken morgen.

Guus ziet het zelf wel positief in (zoals alles wat met school te maken heeft), dus ik ben benieuwd. Morgen tussen 13:00 en 14:00 hoopt ie niet gebeld te worden.

Denice: gefeliciteerd joh! Nu kun je lekker gaan feesten (voorzover je dat nog niet had gedaan Clown)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:06

WHAAAAAAAAAAAAAA ik heb mn toets gehaaaaaaaald Haha!
Dit betekent dat ik afgestudeerd ben Lachen, nu alleen nog wachten op mn diploma!
Ik ben echt ZOOOOO blij!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:55

Gefeliciteerd Bar!
Echt super goed!!!!!!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:47

Bar, Bianz, Denice en Guus ook? GEFELICITEERD!!

Dierenarts zou bellen als ie kwam....Kims en ik zitten al vanaf 9 uur te wachten, erg irritant!! Boos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:58

Thirz schreef:
Dierenarts zou bellen als ie kwam....Kims en ik zitten al vanaf 9 uur te wachten, erg irritant!! Boos!

Hoe bedoel je? Ik vind het wachten prima zo! Af en toe eens een lekkere hartklopping, heeeerlijk gewoon!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:59

woehoe Thirz! je hebt 500 berichten! Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:00

Kims schreef:
woehoe Thirz! je hebt 500 berichten! Knipoog

Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:06

Aan allen die geslaagd zijn: gefeliciteerd Haha!
Guus is ook geslaagd, dus ik kan gewoon naar huis komend weekend.
Balen dat jullie nog steeds op dat telefoontje zitten te wachten, dan duurt een dag lang...
Ik ga nu nog maar eens een beetje spaans doen, moet ook gebeuren. Tot zaterdag!
ik zit trouwens nog steeds op 144 berichten, schiet niet echt op he?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:23

bar gefeliciteerd

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:00

En meiden, is de dierenarts al geweest?