En dit is niet waar
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. En een scheur is toch ongeveer het zelfde als een breuk?
.
Onze oude dierenarts wilde hem niet castreren omdat hij een hartruis heeft, dus we zitten wel met het risico dat hij dan niet uit de narcose komt.. En m'n ouders doen zo verschrikkelijk moeilijk, ze willen pas naar de dierenarts als hij doodziek is, niet kan lopen of weet ik veel. Want dierenartsen zijn commerciële mensen die alleen maar geld willen en overal wel een pilletje of prikje voor geven zodat ze weer geld krijgen en ze willen daar niet aan meedoen. En dat citeer ik letterlijk.. Echt, af en toe kan ik die mensen wel wat.
.esiebessie schreef:Pff we gaan weer een afspraak maken bij de dierenarts, het gaat zo niet met die kat.. Die vecht zich vroeg of laat nog dood..Onze oude dierenarts wilde hem niet castreren omdat hij een hartruis heeft, dus we zitten wel met het risico dat hij dan niet uit de narcose komt.. En m'n ouders doen zo verschrikkelijk moeilijk, ze willen pas naar de dierenarts als hij doodziek is, niet kan lopen of weet ik veel. Want dierenartsen zijn commerciële mensen die alleen maar geld willen en overal wel een pilletje of prikje voor geven zodat ze weer geld krijgen en ze willen daar niet aan meedoen. En dat citeer ik letterlijk.. Echt, af en toe kan ik die mensen wel wat.
esiebessie schreef:Pff we gaan weer een afspraak maken bij de dierenarts, het gaat zo niet met die kat.. Die vecht zich vroeg of laat nog dood..Onze oude dierenarts wilde hem niet castreren omdat hij een hartruis heeft, dus we zitten wel met het risico dat hij dan niet uit de narcose komt.. En m'n ouders doen zo verschrikkelijk moeilijk, ze willen pas naar de dierenarts als hij doodziek is, niet kan lopen of weet ik veel. Want dierenartsen zijn commerciële mensen die alleen maar geld willen en overal wel een pilletje of prikje voor geven zodat ze weer geld krijgen en ze willen daar niet aan meedoen. En dat citeer ik letterlijk.. Echt, af en toe kan ik die mensen wel wat.
.
,
De bank ligt al bedekt met handdoeken omdat er anders overal bloedvlekken zitten..
gina2003 schreef:ik ben ook blij voor je manon, dit geeft toch weer wat hoop!
.