Juut schreef:@ Anne; ziet er goed uit! Stond er wat op het protocol waar je wat mee kunt?
'Goed paard, moet alleen meer aan de hulpen.' Is toch wel hoopvol! 
En verder vooral de tweede proef heel veel goed commentaar. Bv bij het halststrekken 'PAARD wil meer' ik moet dus niet bang zijn om meer teugel te geven. Normaal staat er 'niet getoond' of 'niet genoeg' ik vind dit heel eerlijk commentaar en ook goed gezien, want ik was bang uit de bocht te vliegen en daardoor erg voorzichtig met teugel geven.
Sowieso vond ik deze jury heel erg goed. Ik ben het helemaal met haar commentaar eens. In de linkergalop viel hij terug in draf op de volte, daarna galopeerde hij even in de rechtergalop voordat hij weer in de linker zat. Ik heb daar heel erg terecht gewoon een 3 gekregen. Dat zie je normaal echt niet! Er staat ook bij 'meerdere malen ongehoorzaam.'
Ook mijn middendraf wat een galop werd is heel terecht gescoord met een 3. Daar tegenover heb ik uiteraard ook 7's, geen 8en maar dat was het ook niet waard. Met zo'n uitlopende punten weet je ook wel echt wat je goed deed en wat niet. Als er overal een 6 of een 5 staat, dan heb je er nog steeds weinig aan.