Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:07

Zo gisteren geoefend voor wedstrijd. Er waren een hoop mensen van onze groep en de groep na ons dus onze dansleraar en lerares waren er ook. Gezellig mee gekletst en nog even het "gebeuren" aangesneden. Ze zou er op gaan letten dat er iets minder "hupjes" in onze dansen komen, dus hopelijk gaat dat er uit. Ze zei dat het voor mij ook wel haast onmogelijk is omdat Roger zo groot danst dan kan ik het haast niet bijhouden, maar ze zei ook dat we al een stuk minder groot zijn gaan dansen en dat ik niet onzeker hoefde te zijn. Nou eens kijken hoe het gaat de 23e Lachen

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:04

Jullie zitten al in goud, schreven jullie, dat is toch goed? Als jullie nu nog op brons bezig waren, dán had je reden om onzeker te zijn Knipoog Succes de 23e!

Weer met de paardjes op stap geweest. Mirthe heeft laten zien wat haar grootste kwaliteit is; meteen nadat ze iets 'spannends' heeft gedaan, ontspant ze weer terwijl andere paardjes blijven hyperen. Zo ging ze onderweg op het touw staan, maakte even een sprong om vervolgens door te stappen alsof er niets gebeurt was Clown
Ook Ascot was goed bezig; 7 galopsprongen die omhoog gingen ipv zo hard mogelijk vooruit Go jij! Go jij!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:09

Kijk kijk kijk!
http://www.maaikedevries.nl/NAS/index.html
Woeehoeee, mijn knappe ventje op de foto Go jij! Go jij!

Onze punten op de sportdag waren trouwens niet bepaald hoog (168 en 176) maar ik was met de tweede proef wel mooi 4e Hyper!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:04

Wat braaf van Mirthe. Proficiat met je resultaten Annetje!
Ik ga 2,3 en 4 juli naar Londen. Roger en ik zijn in geen eeuwigheid samen weg geweest omdat we aan het sparen waren voor een badkamer. Nou badkamer is er nu dus we vonden dat het mocht. Maar ik vind het wel spannend, want de afgelopen jaren ben ik niet verder als Belgie gekomen omdat ik zo'n last van heimwee heb. Oké het is maar drie dagen maargoed toch spannend Schijnheilig Net hotel geboekt met de geniale naam The Fox and Goose hotel Tong uitsteken Iemand nog dingen die we gezien moeten hebben in Londen? Ik ben er al eens geweest toen ik 15 was, maar dat is al eventjes geleden.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:36

Ga bij mijn zus langs. Woont in Gonvent Gardens. Knipoog En de parken zijn geweldig. Rob en ik zijn vorig jaar gewoon een middag in het park gaan zitten en liggen om naar iedereen te kijken. Allemaal mensen met kinderen maar ook veel studenten die daar sporten, kletsen, studeren, spelen, slapen enz. Dat gaf mij een echt engels gevoel.
En natuurlijk alle toeristische trekplseisters maar ik vond Londen in het midden van de zomer wel erg druk.
Londen Eye is heel mooi als je geen hoogtevrees hebt. En je moet gaan eten in de Pret-a-Manger. Dat is een 'lunchroomketen' die allemaal gezonde voeding maakt die biologisch is geteeld en waarvan ook alle verpakkingsmaterialen gerecicled worden. Erg lekker en betaalbaar. Niet voor avondeten maar wel voor de lunch. Vork
Als je van musea houdt dan is het Natuur Historisch Museum aan te raden. Slim En Saint Pauls is ook Mooi. (hij heeft zijn naam niet mee, kan hij ook niets aan doen Knipoog )
Uit het centrum heb je vaak leuke buurten met kleine pubs en restaurantjes en tearooms die minder duur zijn en heel erg sfeervol.
Soho is leuk, stinkt er wel een beetje. Ligt tegen Oxfordstreet aan dus dat is niet te missen.
Nou, als ik nog wat dingen bedenk dan hoor je het wel.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:51

Als jullie een fanatieke bui hebben kan je van de Tower naar de Big Ben lopen, maar is wel verder dan het lijkt. Weet ik uit ervaring Clown We zijn toen een stuk door de 'achteraf- straatjes' gelopen, met de kleine winkels. Was wel leuk, een van het groepje is daar nog goedkoop naar de kapper gegaan. Musical is altijd leuk, vind ik persoonlijk dan. Gaan jullie met vliegtuig, trein of boot? En ja, die engelse namen voor hotels, restaurants en pups zijn soms geweldig orgineel Tong uitsteken

@ Anne; ziet er goed uit! Stond er wat op het protocol waar je wat mee kunt?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:05

Juut schreef:
@ Anne; ziet er goed uit! Stond er wat op het protocol waar je wat mee kunt?

'Goed paard, moet alleen meer aan de hulpen.' Is toch wel hoopvol! Haha!
En verder vooral de tweede proef heel veel goed commentaar. Bv bij het halststrekken 'PAARD wil meer' ik moet dus niet bang zijn om meer teugel te geven. Normaal staat er 'niet getoond' of 'niet genoeg' ik vind dit heel eerlijk commentaar en ook goed gezien, want ik was bang uit de bocht te vliegen en daardoor erg voorzichtig met teugel geven.
Sowieso vond ik deze jury heel erg goed. Ik ben het helemaal met haar commentaar eens. In de linkergalop viel hij terug in draf op de volte, daarna galopeerde hij even in de rechtergalop voordat hij weer in de linker zat. Ik heb daar heel erg terecht gewoon een 3 gekregen. Dat zie je normaal echt niet! Er staat ook bij 'meerdere malen ongehoorzaam.'
Ook mijn middendraf wat een galop werd is heel terecht gescoord met een 3. Daar tegenover heb ik uiteraard ook 7's, geen 8en maar dat was het ook niet waard. Met zo'n uitlopende punten weet je ook wel echt wat je goed deed en wat niet. Als er overal een 6 of een 5 staat, dan heb je er nog steeds weinig aan.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:32

Ook nog een leuke dag gehad? Dan was het namelijk leerzaam én leuk! Haha! Gewoon thuis aan de slag gaan met deze punten, Vies ís ook een leuk peerd en jullie komen er echt wel Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 00:31

Ja, het was echt SUPERleuk! Ja
Oude eigenaar was er ook, heel wat bokkers. En het meisje dat Vies voorheen gereden heeft is echt een lieve meid. Daar heb ik veel mee gekletst.
Volgend jaar dus weer Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:31

Kijk dat is commentaar waar je wat mee kunt Ja Dat beloofd wat voor de toekomst.

Marieke ik wilde sowieso al naar Cofent Gardens. Daar ben ik toen ik 15 was ook geweest en dat vond ik toen al heel leuk. En bedankt voor de tip van dat eten, want daar zie ik dus enorm tegen op, maar dat klinkt goed. Voor de rest is het allemaal even afhankelijk van onze vlucht. Die kunnen we nog niet boeken want ze staan er maar tot maart op. Vrijdags is natuurlijk dat concert en dat begint al in de middag (DAT zouden ze hier nu ook eens moeten doen scheelt hotelletjes boeken) En ik MOET sowieso ook nog naar de Dr. Martens shop zijn geweest. Tong uitsteken Park klinkt ook goed (gaat hopen op heeeel goed weer Schijnheilig )

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:50

@Juut: Pret-a-manger is frans. Is alleen een engelse keten. betekent zoveel als: klaar om te eten.
@ wendy, hoe ben je aan die kaarten gekomen? Kunnen we daar eventueel ook voor duitsland kopen?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:06

Ik erwt!

Voortaan op je woorden letten dus jullie Duivel

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:12

@Marieke, van een forumlid overgekocht, maar had voor de gein zelf ook geprobeerd 's avonds pas en toen kwam ik er op ticketmaster gewoon doorheen.
Vanaf 01-01 is het zo dat je alleen nog maar kaarten via internet kunt kopen. Dus ook voor Duitsland. Geen tochtjes meer naar het postkantoor Boos!

Anne ik zie inderdaad dat je groen bent. Stoer ik ken een erwt Tong uitsteken

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:57

@ Anne; ARGH!!! Wow! Gefeliciteerd met je promotie, maar ga dus eerst ernstig moed verzamelen voordat ik me op HAW vertoon Tong uitsteken
@ Marieke; heb hier post voor jou en Rob liggen van de lotto; moeite waard om door te sturen, of kattenbakvulling?
@ Wendy; in die dr Martens shop vooral veel geld meenemen he Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:43

Ja I know. Daarom koop ik ze altijd via MP. Heb eigenlijk al vier paar maar wil natuurlijk wel mezelf even verlekkeren aan de modelletjes die ze niet verkopen in NL Schijnheilig

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:52

Moet je ze wel allemaal gaan passen, he? En op de foto zetten, natuurlijk Clown
@ Emy; al wat gehoord van de toetsen, eigenlijk?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:58

Hahaha ik zie me al helemaal gaan. Helaas heb ik maar twee a drie (afhankelijk van hoe laat we vliegen) dagdelen om London te verkennen dus laat ik maar niet te veel kostbare tijd verspillen.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:49

@ Juut: doe de post maar in de brievenbus dan haal ik hem morgen als ik moet werken wel op. Laat effe weten of je dit hebt gelezen anders denken onwetende voorbijgenangers dat ik zomaar in brievenbussen van anderen kijk. Ik probeer het op te zeggen maar zoals altijd bij dat soort instanties kom je er nog niet zo makkelijk vanaf.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:05

@ Juut; Dat zal morgen denk ik gezegd worden... :S
@ Annie: Gefeliciteerd! Alleen zal ik me alleen op HAW vertonen als er iemand die ik ken (jij dus vaak) een link plaatst op een ander forum. Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:07

http://nl.youtube.com/watch?v=vVkkpEFlZ ... re=related <-- Hoe vet Haha!

Ik snap niet waarom niemand op HAW durft te posten, niets moeilijks aan en zovaak is er niet kwetsend commentaar hoor.

Ik heb trouwens een nieuwe camera gekocht, dus binnenkort waarschijnlijk weer een nieuw HAW topic van mij Clown Hoevet, een hele super de luxe finepix s8100fd Hyper!
Ik hoopte dat hij er vandaag was, maar ik kreeg vanmiddag een berichtje dat hij vandaag op de post gegaan was en dan een nummer erbij dat ik vanaf morgen kan gebruiken om te kijken waar mijn fototoestel blijft. *pruillip* Nog even wachten dus.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 08:06

Dan is dat 'niet zo vaak kwetsend commentaar' toch iedere keer bij mij geweest. Ik vind het daarom dus ook niets aan om nog een topic te openen op HAW. Ik heb echt geen zin om afgekraakt te worden. Ik zit hier nou eenmaal voor mn plezier.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 10:16

Niet meer normaal, keb de theorietoets gewoon gehaald en voor de inhalatie had ik gewoon een 9,9. De bereiding had ik inderdaad niet gehaald, maar ik ben echt zo verbaasd. Ik was ervan overtuigd dat ik alles opnieuw moest doen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:34

Zo hallo een 9,9 nog wel. Zat jouw gevoel er even een partijtje naast zeg!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:06

Lag er denk ik ook wel aan omdat de lerares die mij ging beoordelen iets uitlegde en ik begreep het niet en toen begon ze kattig te doen. (wat ik overigens niet normaal vind voor een toets maar goed) Mijn reactie was dus al meteen van: 'maakt niet meer uit wat ik doe, ik heb het toch al verknald.'

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 20:39

Ja hoor, roepen dat het niks was, en uiteindelijk weer 1 van de besten Clown Waren er nu weer zo belachelijk veel zakkers? En heb je wel met docent kunnen overleggen waar het fout ging in de bereiding?
@ Anne; een hoef is idd van ijzer Tong uitsteken