Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes de 23e!

Net hotel geboekt met de geniale naam The Fox and Goose hotel
Iemand nog dingen die we gezien moeten hebben in Londen? Ik ben er al eens geweest toen ik 15 was, maar dat is al eventjes geleden.
En de parken zijn geweldig. Rob en ik zijn vorig jaar gewoon een middag in het park gaan zitten en liggen om naar iedereen te kijken. Allemaal mensen met kinderen maar ook veel studenten die daar sporten, kletsen, studeren, spelen, slapen enz. Dat gaf mij een echt engels gevoel.
En Saint Pauls is ook Mooi. (hij heeft zijn naam niet mee, kan hij ook niets aan doen
)
We zijn toen een stuk door de 'achteraf- straatjes' gelopen, met de kleine winkels. Was wel leuk, een van het groepje is daar nog goedkoop naar de kapper gegaan. Musical is altijd leuk, vind ik persoonlijk dan. Gaan jullie met vliegtuig, trein of boot? En ja, die engelse namen voor hotels, restaurants en pups zijn soms geweldig orgineel
Juut schreef:@ Anne; ziet er goed uit! Stond er wat op het protocol waar je wat mee kunt?

Gewoon thuis aan de slag gaan met deze punten, Vies ís ook een leuk peerd en jullie komen er echt wel

Dat beloofd wat voor de toekomst.
Park klinkt ook goed (gaat hopen op heeeel goed weer
)

Gefeliciteerd met je promotie, maar ga dus eerst ernstig moed verzamelen voordat ik me op HAW vertoon

Hoevet, een hele super de luxe finepix s8100fd 
Waren er nu weer zo belachelijk veel zakkers? En heb je wel met docent kunnen overleggen waar het fout ging in de bereiding?