Hahaha! Als je een lijstje hebt moet je het hier maar posten, handig voor mij
xSannee
Geplaatst: 03-07-12 18:19
Dit is mijn lijst van vorig jaar!
Meeneemlijst jt: rijbroeken 3 Spijkerbroek 2 Korte broek 1/2 Tshirtjes 8 topjes 2/3 Vesten/Trui 4/5 dunne vestjes 3 paardrijsokken sokken 7 onderbroeken bh's bikini slippers (die nat mogen worden) chaps + schoenen cap schoenen heuptasje pyjama kussensloop dekbedovertrek slaapzak camera + oplader mobiel + oplader geld (ook 2x50 cent voor douches) bord, beker, bestek kleinere tas voor JT toilettas met: borstel tandenborstel tandpasta shampoo cremespoeling haar spray elastieken mascara oogpotlood coverstick deo neusspray makeup reiniger + wattenschijfjes asperines pleisters zonnebrand muggenspul nestosyl nagelschaartje lippenbalsem bodylotion allergiecreme tekenpen. regenjas handdoeken washandjes klein flesje voor tijdens JT in heuptasje weerwolven zonnebril tijdschriften zaklamp textielstiften snoep/chips/drinken
De aantallen zullen voor iedereen anders zijn enzo, en er staan paar dingen op die echt voor mij zijn. Allergiecreme zal niet iedereen hebben Weerwolven is een spel die ik altijd mee neem, enz.
aah dat is ook lastig! Ik ben voor vanalles allergisch ook voor paarden onder andere Maar ik heb er tegenwoordig maar weinig last van, vroeger had ik hele plekken met uitslag. Nu bijna niet meer gelukkig, af en toe klein beetje. maar voor de zekerheid heb ik het wel altijd bij me!
Sanne(of iemand anders), ken je toevallig Maxime V.erkerk? (naam niet vol uit, als er anders gezocht wordt vindt iemand het gelijk, vind ik niet nodig ) blond meisje
Zit bij mij op school, doet opleiding Aardrijkskunde en zat ik met school een week in Limburg (alhoewel, heb haar niet zoveel gesproken)
Maar zag op haar FB dat ze op het reelaer is geweest in 2011 nog, en toen gezegd tegen haar dat ik daar ook geweest ben en toen zei ze dat ze er ook elk jaar begeleid