!Ik lees een zieke nadien ,ai ai niet fijn meis...
Allemaal verhalen over landen, nou als je een land niet gezien hebt kan je er ook niet over oordelen want noorwegen is fantastisch
. 9 van de 10 keer warmer dan nederland, super leuke winkels en heerlijke vis, dusss geen reden om niet te gaan
Idd.
De grote highlights waren wel New York en de Niagara Falls, maar ik ben toch echt van het opzoeken van de cultuurshocken. In Amerika is vrij veel nog hetzelfde als in Europa, het is gewoon een westerse cultuur en ook al zijn er grote verschillen (Amerika is nog veel meer westers dan grote delen van Europa), het trekt mij toch om gebieden met grote armoede te bezoeken, gewoon om te kijken hoe mensen daar leven.. Daarom zou verblijven in een resort als ik op vakantie ben ook echt niks voor mij zijn. Ik heb er niks op tegen, iedereen mag zijn eigen voorkeuren hebben qua vakantie, maar je zou mij veel blijer maken met drie weken in een tent ergens in the middle of nowhere, dan 10 dagen in een superdeluxe resort.
Vakantie gaat voor mij steeds minder om het op m'n reet liggen, ik wil gewoon wat zien van de wereld en als ik dan kan beginnen bij allerlei kleine stadjes in Italië of op Corsica dan vind ik dat echt alleen maar geweldig!

hij liep mooi op eigen benen en als ik terug ging zitten dan ging ie netjes lamgzamer! denk. dat zijn knopje is om gegaan dat ie met racen en hangen niets bereikt
Topperrr