haha ik had me pony weg gewerkt gisteren met 2083018 speldjes naar achter en toen ging ik me haar verven en dacht ik fohn haarlak ponyweg haha en gelukt!
Dixie was ook heel gespannen vandaag, met inrijden ook al, ze liet niet lekker los en als ik een tik gaf omdat ze niet doorliep kreeg ik een bok, al helemaal in galop.....ik heb op me protecol staan dat me aanspringen in galop bij de A veel te laat was....nou NIET DUS! Ik heb het op film staan en ze sprong gewoon keurig bij de A aan, alleen overkruist, dus ik nam dr terug en herstelde het...miss dat ze daarom veel te laat vond ofzo? Vond het wel een strenge jury maarja....ik heb hem gehaald, das het belangrijkste!
Zit leuk zo Britt! Was net even langs stal geweest om mepaarden aan Wietse te laten zien zei Cynthia dat ze ook heel erg problemen had om Ferro in die longeer bak te krijgen, daar moeten ze in als iemand wilt rijden maar meneer was dat dus echt niet van plan! We zijn nu allebei iets aan het verzinnen om hem wel normaal dr in te krijgen...