Ook erg veel zin in. Zal wel raar zijn zonder de dames 's ochtends. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ook erg veel zin in. Zal wel raar zijn zonder de dames 's ochtends. 
Waar gaan jullie heen?Iriis_ schreef:Wat wil je ervoor hebben El?
Pebbs schreef:Leuke jurk el ! Denk alleen niet dat ik daarin pas en weet niet of het mij staat

Kirsten_D schreef:

Sabinee__ schreef:Nog 1 fotootje van vanmiddag en dan zet ik niks meer hoor![]()
Mijn mooie vent![]()
Kirsten_S schreef:Deze is wel wat voor Elja haha!
Dat is wel heeel vet met een spiegelwand in mn inloopkast 

Kirsten_D schreef:Ik ben benieuwd..
Ik ga naar Etten-leur..Zit een verhaal achter. Mijn moeder woont in Oudenbosch, dat ligt ongeveer 10 minuten van Etten-leur vandaan. Met die vriendin zou ik al heeel lang een weekendje daar heen gaan, omdat zij graag een keer naar Rosada wilde(outlet in Roosendaal). Nu is ze zaterdag jarig en ik wilde haar een hightea cadeau doen daar ergens in de buurt. Het hotel dat ik gevonden had, had ook beautydingen, dus dacht ga daar eens kijken. Voor het bedrag om fatsoenlijk iets beauty te doen, kon ik net zo goed een nachtje erbij boeken. Dus zo gezegd zo gedaan..
Als we aankomen gaan we eerst hightea'en. Overdag hebben wij toegang tot het Wellnesscentrum met sauna, stoombad, zwembad enzo. 's Avonds kunnen we dan mooi eten bij mijn moeder..(scheelt iets geld..) en dan zondag naar Rosada..
Beetje lang verhaal geworden, maar heb der echt zin in!
Oohw jah, ik ga het weekend van 19 februari.
, 

Melanie_B schreef:Melanie_B schreef:Oke ik ben er al vroeg bij.. maar aangezien het altijd laat ingezonden word, hierbij alvast een melding!
Het topic is nog laaang niet vol..Maar, ik ben ook heel druk, en daarom wil ik nu iig alvast iets binnen heb, zodat ik, als ik tijd vrij heb vast een beginnetje kan maken.
En we gaan natuurlijk voor een spetterende nieuwe opening!
Gelieve dit in te sturen:
Boktnaam:
Eigen naam:
Geboortedatum:
Verzorgpaard:
Eigenpaard:
Hoe ben je bij RSVA terecht gekomen?
Wat vind je het leukste aan RSVA?
In welke les heb je altijd gereden?
Wat is/was jouw favoriete manegepaard?
Hoelang rijdt je al paard?
Hoeveel tijd besteed je aan de paarden?
Wat is jouw disipline? Dressuur/springen/boscrossen/western
Rijd je wedstrijden, zoja wat?
Wat is/zijn je doelen voor 2011?
Wat zijn je toekomst plannen?
En daarnaast ook nog een paar leuke foto's, maximaal 5 toesturen, minimaal 2.
Je mag zelf bepalen wat soort foto's, maar minimaal 1 foto moet jijzelf goed op te zien zijn. Paard gerelateerde foto's zijn uiteraard wel het leukste.
Ook zou ik het leuk vinden als je wat over een ander schrijft, je mag zelf bepalen wie. Zou leuk zijn als je hier aandachtig de tijd voor neemt.
Allen uiterlijk ZONDAG inleveren. Zo niet, dan kom je als laatste aan de beurt, en kan ik je geen garantie geven dat je in de opening komt.. Ik heb het namelijk ook druk
Liisette_ schreef:heeey meiden!
hoe gaat het hier?
@ noor; wanneer gaan we afspreken met zn allen dan??
Ik heb een nieuwtje!
Heb deze week een baan aangeboden gekregen bij het dierenasiel, als oproepkracht!
leuk joh !!