Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole1995 schreef:Heb weer de tuintjes afgestruind hahahahha,vanmorgen ook al!!Sorry hoor hihihi
Nicole1995 schreef:Das ook wel heel rot voor je moeder,je vader wil natuurlijk heen.Ligt je vader in het EG?Kan me voorstellen.Lastig om op te lossen.
LIQUITA schreef:Wat is Bokt af en toe toch heerlijk he. Al denken "buitenstaanders" dat we hier alleen maar aan het roddelen zijn.
Het doet me goed, kan het op deze manier wel lekker even kwijt. Ga meteen minder aan me zelf twijfelen.
ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE TIPS EN MEDELEVEN![]()
![]()
!!!
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Heb weer de tuintjes afgestruind hahahahha,vanmorgen ook al!!Sorry hoor hihihi
geloof dat ik ook aan een tuintje moet. loop achter.
a. is goed want dan zit ik.
b. schiet ik nog niets op haha.
ga er nog maar ff niet aan beginnen.
wordt nu al gek. ja, liquita ik heb er ook last van hoor.
belt mn mams net dat ze donderdag opgenomen wordt en geopereerd.
wist ik al alleen datum ff vergeten. als ik donderdag avond kom of ik pa dan ff wil oppikken.
gaat helemaal niet donderdag heb ik info avond over studie richting van rene. en vrijdag avondw werk ik. grgr
gaan er vanuit dat je niets te doen hebt. o,ja zaterdag was een dag voor me zelf lekker naar jumping denk aan je zelf ga nu al met een schuld gevoel. lekker weg hoor grgrgr. afijn. heb het er ook ff uitgegooid. loop alleen maar te rennen en te vliegen.
afijn.ben toch gek. haha.
deken van troyk was trouwens een bescheide kleur. zwart/grijs.

xan schreef:@Liquita: helemaal met je eens dat bokt ook gewoon lekker is om je verhaal kwijt te kunnen.
@Mntj: tja, ouders die ouder worden, weet er alles van. Wij moesten ons vandaag ook weer in alle bochten wringen om mijn moeder naar het ziekenhuis te krijgen. Ze moest naar de anastesist, maar maandag is nu net een dag dat wij allemaal werken. Maar uiteindelijk natuurlijk toch gelukt. Nu maar hopen dat ze een oproep krijgt in februari, dan heb ik er alle tijd voor.
GRGR die boerderij, haha ik heb nog maar niet ingelogd, volgens mij heb ik niets meer.
LIQUITA schreef:Ik zit onwijs te balen....
Ik ben vorige week begonnen met 6 uurtjes te werken (nog steeds lichte werkzaamheden). Ik begon vol goede moed en ik dacht er ook weer helemaal tegen aan te kunnen. Daardoor iets te veel gedaan (paardrijden, mesten, paard scheren enz. enz.) . Afgelopen zaterdag kwam ik er achter dat het allemaal toch te veel was geweest. Ik heb er zo veel moeite mee om dit te accepteren, ik wil ZO graag weer 100% fit zijn, maar het lukt me gewoon nog niet. Ik wordt er moedeloos en verdrietig van. Zo erg dat ik overwegingen maak, om mijn paard te verkopen of een andere stal te zoeken, waar mijn paard meer naar buiten kan en ander werk te gaan zoeken. Gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik het niet meer aan kan, en dat ik steeds meer het gevoel heb met mezelf in de knoop kom te zitten. Gelukkig heb ik Erik naast me, die me wel weer even met beide voeten op de grond zet, om me te overtuigen nu in deze situatie nog geen stappen te gaan ondernemen. Maar toch...de gedachte alleen al voelt niet fijn.
Nu moet ik a.s. woens- en donderdag in de avond werken (is in overleg met mij afgesproken) maar nu zag ik dat ik dan met te kort aan personeel sta. Ik ben na mijn weten nog steeds voor 100% in de ziektewet, maar wordt gewoon meegeteld, en dan met mij erbij staan we nog onder bezet. Waardoor ik dus (voor mijn gevoel) me voor de volle 100% moet inzetten (wat ik dolgraag zou willen doen, maar helaas niet redt). Ik probeer m'n afdelingshoofd te bellen (om dus voor mezelf op te komen, iets waar ik heel veel moeite mee heb) maar die zit constant in gesprek. Heb nu gevraagd aan de receptioniste of ze wilt vragen of mijn afdelingshoofd mij wilt bellen. Daar zit ik nu dus op te wachten, maar dan spookt continu het gesprek wat ik wil voeren door mijn hoofd. Zo vervelend.....misschien maak ik me druk om niks en gaat ze het gewoon oplossen. Maar ik loop continu al te denken dat ze dat niet gaat doen en dat ik dan de bedrijfsarts moet gaan bellen. ZUCHT!!! en bellen in nou eenmaal ook niet mijn favoriete bezigheid.
Ik dacht, zet mijn verhaal hier maar even neer, misschien helpt het mij een beetje!
Vanavond ga ik weer voor het eerst mee rijden in de carrousel-les. Leuk vooruitzicht. Voor nu ga ik me maar een beetje met het huishouden bezig houden en me boerderijtje, hahaha.
Erik heeft daarin wel een punt: ga juist nu geen overhaaste beslissingen maken! Daar kun je alleen maar spijt van krijgen en je paardje heb je ook nodig voor je emotionele rustpuntjes!