ben dr weer!!! pfff wat een dienst zeg! er vloog even een bord spagettie over tafel, zat zelfs aan t plafond :S
Ineke2
Geplaatst: 09-11-10 09:26
Ik ben gister uitgegleden en op mijn schouder gevallen. Doet veel pijn nog steeds. Bel net de huisarts, gaat zo'n assistent me ff vertellen dat ik niet hoef te komen want ik kan mijn arm en hand enzo nog gewoon bewegen Heb gewoon gezegd dat ik graag wil dat er naar gekeken word, want niemand kan zien door de telefoon of iets wel ernstig is of niet!
Ja van die assistentes moet je het tegenwoordig ook niet hebben werd laatsts ook telefonies afgewimpelt omdat ze vonden dat ik 2 weken ervoor nog bij de gynocoloog was geweest... Als het teveel pijn doen maar naar de ehbo gaan ineke kenne ze gelijk fotos maken
Ja idd melis maar soms krijg je van die niet klantvriendelijke assistentes aan de lijn....
Carla_
Geplaatst: 09-11-10 14:44
ja mij hebben ze welles afgescheept toen ik van een paard was gevallen en me benen tintelde en i had last van me rug! toen zei me vader nou wat er gebeurt gebeurt er maar we komen dr nu aan, kon ik gelijk met code rood door naar t ziekenhuis omdat ze dachte dat ik me ruggenwerfel had gebroken :S uiteindelijk had ik alleen me ribbengebroken maar toch lekker bijdehand:S ze hebben niet zo een hoog iq bij de huisartsenpost:S
Carla_
Geplaatst: 09-11-10 15:27
meiden jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie nu echt aan t werk zijn! pff ik verveel me dood hier :p
ThessaKeizer
Geplaatst: 09-11-10 17:52
Ik had inderdaad een behoorlijk drukke dag op mijn werk, ben net thuis, Marcel doet gelukkig de paarden aangezien ik helemaal in Rotterdam zuid zat en hij er toch langs komt! Erg fijn moet ik zeggen
Ineke2
Geplaatst: 09-11-10 19:17
Ben langs de huisarts geweest. Werd door verwezen, moest foto's laten maken. Gelukkig niks gebroken, maar wel flink gekneusd. Zit nu dus met een mitella...en flink aan de pijnstillers.
Ik laat me niet afschepen. Als ik bel is er wat aan de hand en wil geholpen worden. Ik ga eigenlijk nooit, want ik houd niet van dokters dus mogen ze wel tijd vrij maken als ik wel kom
sya
Geplaatst: 09-11-10 19:31
zoo ik kom net uit je de jacuzzie gerold bij een vriend samen met me vriendin en me vriendje