morgen komt er iemand een wintec passen. denk dat die boom te wijd is die er nu inzit.
misschien heb jij een kleinere.
dank je alvast.( gewoon ff spitten)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shenavallie schreef:Oh ja, en toen ik gisteren terug kwam bij het Koetshuis, hing er bij m'n kastje een stel leidsels met mijn naam erop!!!! Hoe vind je die???Ze hadden er een roze labeltje aan willen doen (hoezo, staat het soms op m'n voorhoofd, whoehahahahaha), maar die hadden ze helaas niet!
![]()
Het blijkt dat alle koetsiers hun eigen stel leidsels krijgen, gaaf he!!!!Oh, dit is zoooooooooooo leuk allemaal!!!!
ATE schreef:ja kan ook moet ik die andere mensen ff mailen of die wat later willen komen
mocht het niet lukken dan wil nadine wel graag mee
_sandra schreef:ATE schreef:ja kan ook moet ik die andere mensen ff mailen of die wat later willen komen
mocht het niet lukken dan wil nadine wel graag mee
moet alleen ff weten of peet gaat, mav gaat absoluut niet voorop, dus moet echt paard mee die voorop wil lopen. anders vind ik het eng alleen met gypsy. staan we straks met zijn tweeen stil midden in het twiske hahaha. vind het wel spannend hoor, je dochter mee zonder jou.