Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Joyce, ik zat te denken. Ik weet niet of je een x foto's wil van een wat hoger paard. Anders zou ik evt. kunnen vragen of m'n nicht het goed vind als je een keer foto's komt maken. Dacht misschien is dat wel leuk als uitbreiding van je portfolio zegmaar, omdat je nog niet echt zulke foto's hebt?
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Joyce, ik zat te denken. Ik weet niet of je een x foto's wil van een wat hoger paard. Anders zou ik evt. kunnen vragen of *knip* het goed vind als je een keer foto's komt maken. Dacht misschien is dat wel leuk als uitbreiding van je portfolio zegmaar, omdat je nog niet echt zulke foto's hebt?
Ja leuk!wel in de zomer dan
Stef_Winston schreef:annemieke_88 schreef:Ja goed idee steef. Uhm ik ben er vroeg, rond half 8 denk ik. maar wil ook niet zo laat weer naar huis. jij half 9?
Ik rij van 8 tot 9.. Daarvoor of daarna kunnen we wel even kijken.. Maar weet niet of jij al weg bent om 9 uur?
annemieke_88 schreef:Whahaha joyce als ik Z1 ben mag je ook van mij foto's maken hoor! Duurt alleen nog een paar jaar