_sandra schreef:ik was echt verbaasd, hij is echt heel chic! wil ik wel een x in vervoerd worden hoor! hahahaha
Jaah...leuk, mag vast een keer.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:ATE schreef:ooh dat wist ik ook niet en ik dacht ro is er niet dus ze moet wel wat met willie doen ik dacht dat ze dat zo had afgesproken op de zondagen ik zal haar wel nog keer zeggen dat ze moet bellen naar je
je ziet het anders is het een zooitje
gelukkig gaat de stap molen niet zo hard dus zal willie niet helemaal op zijn willie heeft er een half uurtje in gelopen
ik zal haar nog wel ff sms-je sturen. we hadden afgesproken dat ze op vrjdag zou door geven als ze gaan oefenen. maar ja, meisjes van 13 he! hihi
ATE schreef:ATE schreef:ooh dat wist ik ook niet en ik dacht ro is er niet dus ze moet wel wat met willie doen ik dacht dat ze dat zo had afgesproken op de zondagen ik zal haar wel nog keer zeggen dat ze moet bellen naar je
je ziet het anders is het een zooitje
gelukkig gaat de stap molen niet zo hard dus zal willie niet helemaal op zijn willie heeft er een half uurtje in gelopen
ik zal haar nog wel ff sms-je sturen. we hadden afgesproken dat ze op vrjdag zou door geven als ze gaan oefenen. maar ja, meisjes van 13 he! hihi

Nicole1995 schreef:Hoorde vanmiddag dat we alleen op dinsdag en vrijdag nog vlas kunnen scheppen,ik was nog niet op de hoogte daarvan,

xan schreef:Nicole1995 schreef:Hoorde vanmiddag dat we alleen op dinsdag en vrijdag nog vlas kunnen scheppen,ik was nog niet op de hoogte daarvan,
Heb ik gister ook gehoord, maar ook dat we daar een brief over krijgen.
Ik hoop dat die dan snel komt, met gewoon een goede uitleg.

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Hoorde vanmiddag dat we alleen op dinsdag en vrijdag nog vlas kunnen scheppen,ik was nog niet op de hoogte daarvan,
Hmmm...en dan maar 1 kruiwagen??? Denk dat ik maar over ga op stro...dat kan ik tenminste elke dag pakken.
) en bovenop stro.