LOL! Ik zit langs de veilingroute in Naaldwijk...Liever niet dat ze allemaal ongelukken veroorzaken daar, raken de paarden misschien van streek van de piepende remmen
Leuk idee ik ga ook even stemmen!! Ja pas maar op zo'n hooivork komt hard aan
BabbieB
Geplaatst: 14-04-09 18:11
Tjemig jongens, ik heb vandaag toch zó'n bizarre dag gehad...
Eerst had ik een bespreking waarin de vlam in de pan sloeg. Een deelnemer ging zelfs dreigen en liep kwaad van tafel uit het overleg, hoogoplaaiende emoties en ik zat tussen twee vuren. Tijdens dat overleg belde mijn vriend, dus gezien de situatie de oproep weggedrukt.
Blijkt dat hij belden omdat zijn naaste collega en vriend is overleden. Maar 37 jaar heeft hij mogen worden Vrijdag was hij ziek naar huis gegaan met griep verschijnselen en last van zijn knie. Gisteren is hij overleden, waarschijnlijk door een bloedprop die vanuit zijn knie naar zijn hersenen is geschoten.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij....Over twee weken zouden ze samen naar de Superbike zijn gegaan in Assen, nu moeten we het hotel afzeggen doordat hij is overleden. Te bizar voor woorden gewoon...
Hoi allemaal, River gaat helaas weer naar huis morgen. Hebben er een aantal dagen op gereden en hij loopt gewoon niet goed. Bij de keuring kwam al naar boven dat zijn linker voorbeen langere herstel tijd nodig had dan zijn andere benen. Volgens de eigenaresse is er niks mis met hem en moeten we hem daar gewoon doorheen rijden. Maargoed, dat lukt ons niet en bij twijfel .... Heel jammer, want het is een superlief en braaf paard, maarja hij moet wel goed lopen en dat is bij ons niet het geval. Dus einde verhaal, morgen wordt hij weer opgehaald... Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
Splinter
Geplaatst: 14-04-09 21:56
he wat jammer joh misskaren, echt balen
maar wel een goede beslissing om hem terug te brengen
@Splinter, was geen makkelijke beslissing, voor de rest zo'n lief paard, maarja ...
Splinter
Geplaatst: 14-04-09 22:41
nee dat lijkt me ook zeker niet makkelijk misskaren,
BabbieB
Geplaatst: 15-04-09 07:55
Bedankt allemaal
Jeetje Misskaren: dat lijkt me ook heel moeilijk. Heb zelf toen ook voor die beslissing gestaan toen mijn veearts maanblindheid dacht te constateren bij Thijs. Het is zó moeilijk om goed te beslissen!
Maar ik denk wel dat je er goed aan doet, eerlijk gezegd. Knap hoor.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-09 10:37
@ misskarin: hè vervelend zeg. Inderdaad de juiste beslissing genomen, jammer dat zo'n eigenaresse maar denkt dat je gewoon moet doorrijden. Goede beslissing, daarvoor moet je sterk in je schoenen staan . Ga je op zoek naar een ander paardje?
miskaren: balen joh... maar wel goed dat je er zo vroeg achter komt, straks ben je er helemaal aan gehecht ik hou mn oortjes en ogen open voor je
net lekker op de dijk gewandeld met bay, lag er een koe in de sloot, gelukkig was hij met een beetje hulp er binnen 3 min uit bay vond het reuze spannend en ook wel beetje eng, want een gevlekt ding hoort niet in de sloot, maar toch bleef ze elke x kijken naar die plek waar hij had gelegen, gelukkig had de koe niets