Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Als je iedereen gaat geven niet(Denk ik hoor ... ) A joh en anders trakteer je toch gewoon niet, die andere mensen die je taart gaat geven ken je nog niet eens
. Maar hoeveel stukjes gok je dan dat ik nodig heb
.
. Maar Ronny is dus ook wel leuk... Ik wil m binnen wel uitproberen denk
.

Fen, herinneren is ook niet echt mijn ding.

. Morgen ook niet, vrijdag pas weer... Dan heb ik eigenlijk twee vakken, maar eentje ga ik niet heen want dat was de enige tijd dat Claudia langs kon komen op mijn verjaardag.
. Ben zo ongeveer 2 uur wel thuis en rond half 7 vertrek ik richting circus theater
. Owww en 's avonds gaat ik ook nog stappen in Noordwijk dus wie dr zin heeft...
. Andere hebben dan maar gewoon pech!!
Verder klinkt het lekker Es. 
Nou ja, deze week nog 2 daagjes les.
, ik kan ook nog choconut doen of caramel
. Of de heerlijkheid (ja dr is dr eentje die zo heet...).
. Ik ben vandaag ook vrij (net als gister
). Alleen ben ik de hele ochtend bezig geweest met boodschappen doen. Normaal doet mijn moeder dat samen met mijn tante, maar nu moest ik het doen. Mijn moeder is vandaag werken en morgen vrij (ivm mijn verjaardag). Dus ik ben gezellig met mijn tante naar de slager, de digros, de lidl, de albert heijn (in de hoornes en ook nog bij de oude konmar omdat ze de aanbieding gehakt, scheelde wel de helft in prijs, niet hadden bij de hoornes. Gelukkig bij de oude konmar wel
), de aldi, de schoenmaker (moest mijn schoenen nog ophalen, is nieuwe hak onder gezet) en ook nog even langs mijn oma voor een bakje koffie tussen door... geweest. Zo dat was een lange zin
.
). Ook komt de post tussen 2 en 4 de xbox van mijn broertje ophalen. Die is weer eens kapot en kan nog gratis gerepareerd worden (jaja dit is de tweede al, zn eerste was ook kapot werd ook gratis gerepareerd maar kon niet meer gemaakt worden dus kreeg ie een nieuwe, ook gratis). Zn xbox wordt nu ook nog eens gratis opgehaald
. Wat een luxe, maar mag ook wel voor iets wat zo duur is... En dr zijn ook zoveel problemen mee, de vorige beschadigde al de spellen (heeft ie ook het geld van terug gehad en een nieuw spel voor het ongemak) en bij deze werd het scherm ineens helemaal blauw en hoorde die alleen het geluid nog... Geweldig hoor een xbox....
. Heb nog 4 seizoenen van de That 70's show liggen dus dat komt wel goed!
. Want ik heb ze nu al gehad
. Twee truitjes bij Esprit waren helaas niet leuk dus die kunnen weer terug (waren echt net soepjurken inplaats van leuke katoenentuniekjes), gelukkig was het andere jurkje wel leuk
. Dus heb ik toch nog iets... En ach ja de boeken... Ze zijn binnen
. 
. Hij heeft er zelfs een cooler achterop zitten omdat dat ding anders oververhit raakt...

Dus ik bel zo Yvon even...