Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:36

Hmm en vandaag in 45 minuten weer ongeveer hetzelfde gehoord als gisterenmiddag in dat extra kwartier.
Vandaag een leuk practicum gehad, we waren om 3 uur klaar (ipv half 6). Aan urine zitten ruiken en kijken en allerlei dingen ermee gedaan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:50

kooslover schreef:
Als je iedereen gaat geven niet Knipoog (Denk ik hoor ... ) A joh en anders trakteer je toch gewoon niet, die andere mensen die je taart gaat geven ken je nog niet eens Clown

Ik heb hele erge zin in taart, en mij moeder betaald Tong uitsteken. Maar hoeveel stukjes gok je dan dat ik nodig heb Knipoog.

Owww en iets wat vast alleen Sas en Fenn begrijpen: Ik werd vannacht wakker om 02.03!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:31

O alsjeblieft laat mij dat niet zeggen Clown

Net op Ronny gereden, best paardje wel, weinig gedaan Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:38

Hahahaha okeeej Lachen. Maar Ronny is dus ook wel leuk... Ik wil m binnen wel uitproberen denk Tong uitsteken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:23

Sas, klinkt goed Haha!

Ik moet Yvon nog even bellen trouwens, goed dat jullie me helpen herinneren Schijnheilig

en Es, o nee, en zie je hoe laat jullie posts gepost zijn? En het is nu 9.23 Bloos!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:50

Aaa Fen we zijn bezeten Clown

Ronny was wel leuk hoor, best wel relaxd eigenlijk, hij luisterde hartstikke goed en het wiebelige viel ook wel mee...

Gisteren wilde ik nog iets tegen jullie zeggen, maar jullie begrijpen wel dat ik dat nu hartstikke kwijt ben Vork Fen, herinneren is ook niet echt mijn ding.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:52

Zucht, toch wel triest wij Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:05

Hmm, het went Ja

Vanmiddag nog SLB, lekker irritant als je om 10.45 klaar bent met de andere lessen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:32

Ik heb net een vriendin van me weer gezien (na ongeveer anderhalf jaar ofzo, waarin ze geen contact gezocht heeft...). Dus ja kreeg heel veel sorry's en rare verhalen maar ach ik geef dr wel weer een kans. Ze was vandaag voor het eerst in dr leven op tijd, dus misschien dat ze een beetje veranderd is....

Vandaag heb ik weer lekker geen school Knipoog. Morgen ook niet, vrijdag pas weer... Dan heb ik eigenlijk twee vakken, maar eentje ga ik niet heen want dat was de enige tijd dat Claudia langs kon komen op mijn verjaardag.

Trouwens iedereen die zin heeft in taart is uitgenodigd vrijdag Tong uitsteken. Ben zo ongeveer 2 uur wel thuis en rond half 7 vertrek ik richting circus theater Knipoog. Owww en 's avonds gaat ik ook nog stappen in Noordwijk dus wie dr zin heeft...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:44

Je haalt wel taarten voor het leven he Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:45

Jaja je kan alvast gaan bedenken welke je wil hebben, als het goed is neem ik de volgende:
- Banaanschelp
- Appel-citroenvlaai
- Bosschebollenvlaai (das een van mijn favorieten)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:45

Ik neem gewoon halfjes, dus dat zijn dan in totaal 15 stukjes dat vind ik wel weer genoeg Lachen. Andere hebben dan maar gewoon pech!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:58

Bosschebollen en sowieso geen banaan Nagelbijten / Gniffelen Verder klinkt het lekker Es.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:01

Banaan hoef ik ook niet Bloos
Bossche bollen klinkt wel lekker.

Vandaag lekker vrij gehad, het mag van mij wel wat vaker vakantie zijn Bloos Nou ja, deze week nog 2 daagjes les.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:59

Ik ga ook voor de boschebollen Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:56

zal ik die banaan dan maar schrappen Tong uitsteken, ik kan ook nog choconut doen of caramel Tong uitsteken. Of de heerlijkheid (ja dr is dr eentje die zo heet...).

Vandaag kwam iemand naar me toe op stal om even te melden dat Atlas wel heel erg ingevallen is, hij was eng mager. Hij stond er ook van te kijken dat ie nog naar buiten ging 's avonds... Dus ik zij van tja ik zou m ook op stal zetten, maar ik heb dr al met moeite een deken om weten te praten... Toen zij die persoon ook doodleuk van tja ik wil E. niet aanvallen hoor, maar eerst was ze dr elke dag en deed ze alles voor At maar sinds het kind er is zie je dr niet meer en is alles te veel... Nou die mening deel ik dus ook met m! Hij vroeg ook hoeveel At te eten krijgt dus ik vertel hem de hoeveelheden, hij zo ach dan moet je gewoon een halfje extra biks geven heeft ie wel nodig. Ik al lachen, tja ik ga ook al heel ruim om met die kwart scheppen.... Het is telkens per ongeluk te veel.... Maar dat heeft ie ook wel echt nodig. Maar ik wil ook weer niet te veel extra geven, want als E. er weer is krijgt ie dan weer minder en dat is ook niet prettig voor m...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:21

Goedemiddag Doei!

Ik ben vandaag vrij Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:33

Goedenmiddag Doei!. Ik ben vandaag ook vrij (net als gister Tong uitsteken). Alleen ben ik de hele ochtend bezig geweest met boodschappen doen. Normaal doet mijn moeder dat samen met mijn tante, maar nu moest ik het doen. Mijn moeder is vandaag werken en morgen vrij (ivm mijn verjaardag). Dus ik ben gezellig met mijn tante naar de slager, de digros, de lidl, de albert heijn (in de hoornes en ook nog bij de oude konmar omdat ze de aanbieding gehakt, scheelde wel de helft in prijs, niet hadden bij de hoornes. Gelukkig bij de oude konmar wel Tong uitsteken), de aldi, de schoenmaker (moest mijn schoenen nog ophalen, is nieuwe hak onder gezet) en ook nog even langs mijn oma voor een bakje koffie tussen door... geweest. Zo dat was een lange zin Knipoog.

Nu ben ik dan eindelijk thuis... En als het goed is komen dr twee pakjes voor me vandaag (ze zijn nog niet geweest joepie). Schoolboeken (die vindt ik niet eens zo leuk) en de kleding die ik bij esprit besteld had (dat is natuurlijk wel leuk Haha!). Ook komt de post tussen 2 en 4 de xbox van mijn broertje ophalen. Die is weer eens kapot en kan nog gratis gerepareerd worden (jaja dit is de tweede al, zn eerste was ook kapot werd ook gratis gerepareerd maar kon niet meer gemaakt worden dus kreeg ie een nieuwe, ook gratis). Zn xbox wordt nu ook nog eens gratis opgehaald Lachen. Wat een luxe, maar mag ook wel voor iets wat zo duur is... En dr zijn ook zoveel problemen mee, de vorige beschadigde al de spellen (heeft ie ook het geld van terug gehad en een nieuw spel voor het ongemak) en bij deze werd het scherm ineens helemaal blauw en hoorde die alleen het geluid nog... Geweldig hoor een xbox....

Maar ja ik gaat nu maar even lekker relaxen en hopen dat de pakjes snel komen Haha!. Heb nog 4 seizoenen van de That 70's show liggen dus dat komt wel goed!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:59

En ze waren dr snel Lachen. Want ik heb ze nu al gehad Lachen. Twee truitjes bij Esprit waren helaas niet leuk dus die kunnen weer terug (waren echt net soepjurken inplaats van leuke katoenentuniekjes), gelukkig was het andere jurkje wel leuk Lachen. Dus heb ik toch nog iets... En ach ja de boeken... Ze zijn binnen Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:02

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:34

Mijn broertje speelt er gewoon een beetje erg veel en vaak mee Tong uitsteken. Hij heeft er zelfs een cooler achterop zitten omdat dat ding anders oververhit raakt...

Maar mooie foto hoor Sas! Ik heb respect gehad voor een foto van Koos, en het was niet eens van jou maar van ene Anna.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:10

Hahaha een cooler Clown

Ik doe niet aan respect, waar slaat dat trouwens op, voor als je geen reactie wilt geven maar de foto wel tof vind ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:12

Ik ben bang dat ik zondag moet gaan afzeggen.... Ik moet mee naar familie uit Vlissingen opeens Verward Dus ik bel zo Yvon even...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:06

Aai dat is heel jammer Jet!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:13

Zeker jammer Jet... Volgende keer beter!