Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En lisa en ik hebben al hele leuke ideeen
Heb er al zin in!
en ook in de 'ponyverkoop' !

josewoos schreef:Maar je de pas de deux is toch voor de mensen die nog niet hadden mee gedaan???
Ik word net uitgenodigd door een collega/vriend om met z'n 2en een weekendje naar polen te gaan, onze lieve poolse collega (die vanaf mei geen collega meer is) gaat dan trouwen!!!
, echt irri!!! 

josewoos schreef:Hoi!! Ben moe...... en nog steeds beurs... heb jij nergen last van Anneke??? Irene stuurde ook al een sms dat ze last heeft van d'r kont![]()
Ik ga echt niet meer zo lang zonder zadel rijden..... tenzij het een pony/paard is zonder schoft en ruggengraat haha!
Morgen weer lekker Idaatje rijden! Heb er weer zin in (ik hoop mijn kont dan ook....)
En zaterdag ga ik weer met een vriendin rijden in de soesterduinen! Ook altijd erg gaaf! Het zijn paardjes van d'r schoon ouders erg leuk!! En kunnen ook heel hard!!
dus dat valt allemaal weer me 
veel plezier. ik ga zaterdag weer nevertje rijden josewoos schreef:En er was nog een grap op de manege!!!
Pebbles had Co de kat gevonden in de voerbak van geen idee welke pony dat was.....
En ze stond maar te springen voor die stal en Co durfde nergens naar toe...
Dus Anneke en ik gingen Co wel even helpen....
Whahahaha ik lig alweer in een deuk nu ik dit tik...
Ik hield Pebbles vast en Anneke pakte Co eruit, Co die pakte gelijk Anneke goed vast want die was doods bang en Pebbles ging kei hard gillen van de spanning, leek wel een varken!!!
Co springt uit An d'r armen en Pebbles hield ik ook niet en rende erachter aan.... en weg waren ze....
Anneke en ik lagen helemaal in een deuk!!!
Rare geintjes heeft Pebbles!!!!