). Vanavond naar de manege, wil als het even lukt gaan rijden. Dussssssssss.....tot latersssssssssssssss. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Vanavond naar de manege, wil als het even lukt gaan rijden. Dussssssssss.....tot latersssssssssssssss. 

. Maar ik ben mooi van m'n hoofdpijn af
. LIQUITA schreef:Hihi...wat een mutsen zijn wij he, even een midaagslaapie doen. Maar ik ben mooi van m'n hoofdpijn af
.
_sandra schreef:Tja, je hebt luxe paarden en je hebt werk paarden. Hihihi....LIQUITA schreef:Hihi...wat een mutsen zijn wij he, even een midaagslaapie doen. Maar ik ben mooi van m'n hoofdpijn af
.
en ik maar hard werken, oh oh oh, moet toch niet gekker worden!!!!

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hihi...wat een mutsen zijn wij he, even een midaagslaapie doen. Maar ik ben mooi van m'n hoofdpijn af
.
en ik maar hard werken, oh oh oh, moet toch niet gekker worden!!!!

LIQUITA schreef:Hihi...wat een mutsen zijn wij he, even een midaagslaapie doen. Maar ik ben mooi van m'n hoofdpijn af
.

_sandra schreef:hihi ik heb variabele werktijden!!!!!
_sandra schreef:hihi ik heb variabele werktijden!!!!!

ATE schreef:zo vandaag echt mijn huis verkocht ben echt blij dat ik dat achter de rug heb ppfffffffffffffffffffff
meelen schreef:ATE schreef:zo vandaag echt mijn huis verkocht ben echt blij dat ik dat achter de rug heb ppfffffffffffffffffffff
Gefeliciteerd Jo
Alhoewel het denk ik ook wel een beetje emotioneel zal zijn geweest?!

BYE!!! 
LIQUITA schreef:Hallo, ik kom even welterusten zeggen. Ik heb vanavond nog lekker gereden, maar m'n hoordpijn is helaas weer terug gekomen. Ga nu een douche nemen, Pracetamol én een Brufen in nemen en lekker m'n bed in. Tot morgen, welterusten voor straks en morgen gezond weer op.
BYEBYE!!!
ATE schreef:zo vandaag echt mijn huis verkocht ben echt blij dat ik dat achter de rug heb ppfffffffffffffffffffff
.
. 
ATE schreef:ik ga ook doei meelen slaap ook lekker doe gr aan ron p.s kom je nog eens keer nieuwe huis bekijken ??????????????
meelen schreef:ATE schreef:ik ga ook doei meelen slaap ook lekker doe gr aan ron p.s kom je nog eens keer nieuwe huis bekijken ??????????????
Tuuuuuuuuuuuurlijk komen we een x kijken hoe het geworden is.
wat een lol in m'n eentje.