Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DenK4ever schreef:Werd net gebeld door Liesbeth van de manege...
Heul heul heul vreemd...
ze zegt dat ik 4 april 2007 een 5 lessen kaart heb gekocht maar daarna 10 lessen heb gereden
Het klopt idd wel dat ik 10 lessen heb gereden, maar dan zou ik toendertijd toch al op de lijst hebben gezien dat ik moest betalen ?!
ik zou dus nu die 5 lessen nog moeten betalen.....
Ik kan het me niet voorstellen...
Melanieetjuh schreef:Das idd vreemd! Want het zou dan idd op de lijst gezet moeten worden!
Kan je je ook niet meer herinderen dat ze je toen der tijd heeft gevraagd om te betalen?
Overigens, ik hoor van wel meer mensen problemen met betalingen! Dus check het voor de zekerheid nog even na allemaal!

DenK4ever schreef:Nou ik heb haar net weer even gesproken en het hele verhaal uitgelegd en dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat ik 5 lessen niet betaald zou hebben...
Ook uitgelegd dat ik zelf het bewuste bonnetje waarschijnlijk never nooit kan vinden ivm de verhuizingen...
Liesbeth zei al wel dat het in het systeem op een hele vreemde manier verwerkt staat dus dat ze inmiddels zelf ook al haar twijfels had...maar door haar vakantie en daarna ziekte heeft ze er in die periode niet bovenop gezeten.
Ze gaat nu in de administartie op zoek naar een kopie van het bewuste bonnetje...
dus ik wacht het even af... wordt vervolgd dus...
Dan ga ik nu snel Sky ophalen
Maaikeee schreef:Wat vreemd Sarbina!
Najah hopelijk vindt ze nog een bewijs dat het niet klopt![]()
Jeah zit op nick!
Trouwens, iris, deed jij ook niet mee? Ik zie je niet staan?

DenK4ever schreef:Nou ik heb haar net weer even gesproken en het hele verhaal uitgelegd en dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat ik 5 lessen niet betaald zou hebben...
Ook uitgelegd dat ik zelf het bewuste bonnetje waarschijnlijk never nooit kan vinden ivm de verhuizingen...
Liesbeth zei al wel dat het in het systeem op een hele vreemde manier verwerkt staat dus dat ze inmiddels zelf ook al haar twijfels had...maar door haar vakantie en daarna ziekte heeft ze er in die periode niet bovenop gezeten.
Ze gaat nu in de administartie op zoek naar een kopie van het bewuste bonnetje...
dus ik wacht het even af... wordt vervolgd dus...
Dan ga ik nu snel Sky ophalen

Melanieetjuh schreef:Toevallig, alle mensen met eigenpaarden zijn startnummer 1
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Toevallig, alle mensen met eigenpaarden zijn startnummer 1
Dit is elk jaar zo. Dit heeft mij wel eens belemmerd dat ik lekker kon rijden..
Ik vind dat ze naar het paard moeten kijken, danplaats of het een eigen paard is of niet

Kirsten_D schreef:Sabrin, je gaat tog wel rijden met dit weer??
Melanieetjuh schreef:Is niet elk jaar zo geweest volgens mij!
Het heeft mij ook wel eens belemmerd, met Nicky was ik vorig jaar als nummer 3, waardoor ik dus echt een k.ut proef heb neer gezet, doordat de gene voor me niet door reden!
En Nicky kennende houdt ze er niet zo van om héél langzaam te moeten gaan draven. We moesten zelfs sommige stukjes ook stappen doordat er niet door gereden kon worden..
Ik vind idd ook dat er naar het paard gekeken moet worden! Zeker weten!
Alleen vind het wel fijner dat de eigenpaarden allemaal op 1 staan!
) Maar naar mijn gevoel hoeven niet al de eigen paarden voorop. DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Sabrin, je gaat tog wel rijden met dit weer??
TUURLIJK!!
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Is niet elk jaar zo geweest volgens mij!
Het heeft mij ook wel eens belemmerd, met Nicky was ik vorig jaar als nummer 3, waardoor ik dus echt een k.ut proef heb neer gezet, doordat de gene voor me niet door reden!
En Nicky kennende houdt ze er niet zo van om héél langzaam te moeten gaan draven. We moesten zelfs sommige stukjes ook stappen doordat er niet door gereden kon worden..
Ik vind idd ook dat er naar het paard gekeken moet worden! Zeker weten!
Alleen vind het wel fijner dat de eigenpaarden allemaal op 1 staan!
Nou vorige jaar reed er iemand voor me(weet niet eens meer wie) en ik heb nick de hele tijd in moet houden, nou dat is niet echt bevoordelijk voor je zit(niet echt dat ik door wou ofzo..) Maar naar mijn gevoel hoeven niet al de eigen paarden voorop.

Melanieetjuh schreef:Ja, dat klopt! Ik moest Nick ook inhouden, en idd.. Das niet echt fijn voor je zit!
Mwah, 'k heb wel een gevoel erbij dat bepaalde eigenaars paarden wel voorop zouden moeten.. Maar idd sommige zouden ook achteraan of ergens kunnen!