Nu hij er nog is
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Angg schreef:Het was idd echt lekker weer !! Heb er ook echt van genoten![]()
Nu hij er nog is
kan ook niet anders met zo een paardje 
Mijn moeder op tsjol en zus op tap... En hearke was lichtelijk druk
Dus we waren nog niet eens bij de n11 of hearke schrok van een eend en draaide zich om en wou in galop naar huis gaan
Dus even omgekeerd en hem weer wat rustiger laten worden.. Waren we langs de n11 aan het draven.. schrikt hij weer van een eend.. gaat tiej in volle galop vooruit
Het blijft een sukkeltje,.. maar wel een lief sukkeltje
Angg schreef:Ik heb gekeken! Leuke foto's hoorkan ook niet anders met zo een paardje
Joyja schreef:Angg schreef:Ik heb gekeken! Leuke foto's hoorkan ook niet anders met zo een paardje
Thanx
Soms mis ik het heel erg om niet te rijden (of ik rij heel af en toe) maar als ik dan weer bij hem ben of ben geweest dan heb ik dat helemaal niet meer, dan weet je weer waarop je wacht!
Nog even geduld 
)
hij was erg druk en braaf, dus het gaat weer goed met hem effies kijken wanneer je erop gaat he! _Sammy_ schreef:Heey
gaat nu foto's kijken, idd heel lekker weer morgen naar dierentuin met school(familie kijken)
en Ang asje hoorhij was erg druk en braaf, dus het gaat weer goed met hem effies kijken wanneer je erop gaat he!
hij deed zn best.. maarja een beetje gek was tiej wel
komt wel goed hoor
We zien elkaar toch vaak genoeg op stal
heb hem 15 min los met touwtjes voor het eerst gehad gewoon rustig en een beetje spelen, daarna heeft hij een douche gehad en dacht dat hij wel weer moe zou zijn, ga ik wandelen heeft ie 2x voor de leukigheid op de achterbenen gestaan en een lekker galopje onder het dollen.. Was wel grappig zo aan de hand..
DOEI
:D