Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mireille1970 schreef:Staat ons veulen al binnen?
Mireille1970 schreef:Niet weggespoeld met BBQ en al
winnitou schreef:Dus jullie hebben nog een bonusdagje met Boyd. Volgens mij zijn jullie ondertussen helemaal verliefd op dat beest.
Ben heel benieuwd hoe het met Rick, Sandra en Roan gaat en hoe ze het hebben gehad.
En dan komen ze thuis en moeten ze weer hard aan het werk met als extra hun nieuwe paard.
Zal wel wennen voor Liquita en Ate zijn om Boyd weer los te laten. Sterkte ermee en geniet van die laatste dag met verzorgpaard!!!
winnitou schreef:Ate, hebben jullie een fijn weekend gehad met de familie van Peter?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Dus jullie hebben nog een bonusdagje met Boyd. Volgens mij zijn jullie ondertussen helemaal verliefd op dat beest.
Ben heel benieuwd hoe het met Rick, Sandra en Roan gaat en hoe ze het hebben gehad.
En dan komen ze thuis en moeten ze weer hard aan het werk met als extra hun nieuwe paard.
Zal wel wennen voor Liquita en Ate zijn om Boyd weer los te laten. Sterkte ermee en geniet van die laatste dag met verzorgpaard!!!
Gelukkig staat hij dicht bij, dus kunnen we hem elke dag nog even knuffelen
Mireille1970 schreef:Staat ons veulen al binnen?

winnitou schreef:@Meelen: ik typte in PM presteren maar het moest natuurlijk presenteren zijn (Heb volgens mij ook zo'n titel in de boekenkast staan van Judith Bos, maar dat gaat over iets heel anders.)
meelen schreef:winnitou schreef:@Meelen: ik typte in PM presteren maar het moest natuurlijk presenteren zijn (Heb volgens mij ook zo'n titel in de boekenkast staan van Judith Bos, maar dat gaat over iets heel anders.)
Hihihi, lijkt mij ook als het van Judith Bos is. (zij is toch van vroeger van de tv, samen met Dick Passchier???? )

winnitou schreef:Welterusten allemaal, morgenvroeg ben ik op de manege. Floris begint wat later dus ik kan lekker even gaan rijden en Rowan kan dan thuis blijven bij paps. (Alhoewel hij meestal wel mee wil, maar dat kost mij meer tijd)
maar weer. meelen schreef:Jaaaaaa, daar staat mij wel iets van bij.
Tv programma heette trouwens Tweekamp (voor de mensen die nu zitten te brainstormen)

winnitou schreef:meelen schreef:Jaaaaaa, daar staat mij wel iets van bij.
Tv programma heette trouwens Tweekamp (voor de mensen die nu zitten te brainstormen)
En Judith had altijd een superkort blond koppie.
Heeft volgens mij nog wel serieuse praatprogramma's gedaan.
en ze deed ook mee met sterrenslag... Die goeie ouwe tijd, toen had je tenminste nog niet zoveel keus op t.v.
rockoo schreef:Nou ik ben net terug van de bbq was weer erg gezellig ben ook weer op de hoogte van alle nieuwtjes.