oehh maelynn jij ging toch zo mooi op je bek vamiddag op school
JAA IK HAHAHAHA
Ik was al vroeg uit en ik liep met een klasgenoot langs die ene brugger ze lokaal hihi julliewetenzelf.
En toen kwam ik LAURA yeah tegen met nog een vriendin van haar en toen gingen we helemaal druk doen op die gang en toen lag er een jas en toen gleed ik uit :| naah ik heb me toch dood gelachen ! Gelukkig niet voor ZIJN raam , Maar ohgod wat heb ik toen gelachen
Ojaa ik ging laura afzetten in de aula bij haar vrienden en toen zei ik zo Nou dagdag Laura ik laat je nu achter bij de creche. HAHAHAHA dat was echt lachen
Volgens mij ligt het gewicht voor mannetjes ong. tussen de 350 en 600 gram als ze volwassen zijn. Vrouwtjes mogen volgens mij tot ong. 400 gram wegen. Mijn ratjes zijn juist allemaal helemaal niet zwaar. ...
Ja iedereen op het topic zei ook dat het best wel meeviel... Nouja ik ben ook gewoon overbezorgd... Ik wou ingrijpen voor er een dierenarts bij zou moeten komen ofzo... Want dat vinden mijn ouders te duur... Zo zijn er al meerdere diertjes het hoekje om gegaan.
Die kleine diertjes zijn toch altijd moeilijk te helpen. Een van mijn ratjes heb ik in oktober ook moeten laten inslapen. Ik dacht dat ze gewoon wat verkouden was, dus toch maar naar de dierenarts, want ze voelde zich duidelijk niet lekker. Maar ze had een luchtweginfectie, dus dan adviseert de DA meestal toch om ze maar in te laten slapen...
Mijn 1e rat ging dood aan een verkoudheid. Had hem pas een week, was er super aan gehecht, het was een gevecht om hem in de kooi te krijgen in plaats van eruit... Gaat 'ie dood....