grote knuffelpaard

maar wel super dat ze naar zo'n goed huisje gaat !
en natuurlijk fijn dat je langs mag komen wanneer je wilt.
enne op kos hebben ze van die publieke computers met internet hoor
lekker met airco erbij hahahaha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker met airco erbij hahahaha

of .... pascha7 schreef:kekaro hoi ik ben pascha7 van merrie met veulen in de 7e straat.
ik ken jou nog niet![]()
sta je ook op taams.
is het me niet opgevallen dan dat er een nieuw paardtje staatof ....
daar heeft Kekaro zich keurig voorgesteld, ze staat met haar 1.5jarige haf tegenover Orissa en Abel
Hopen dat Omar zich gedraagd vandaag! Zirano schreef:Hi Annemieke,Omar heeft een stralend humeur momenteel,hij is lekker gemasseerd,med.gehad en snoepje toe.Dus lekker het Twiske als afsluitingPRima.
Wild Rose stond vanmorgen lekker met Ziran los en dat ging prima,dus op weg naar een normaal leven voor Mister Zirano.
Hij mag dus weer zo vaak mogelijk lekker los en ook al met andere paarden
sjorsie schreef:*kuch* Niet zo bijdehand zegpascha7 schreef:kekaro hoi ik ben pascha7 van merrie met veulen in de 7e straat.
ik ken jou nog niet![]()
sta je ook op taams.
is het me niet opgevallen dan dat er een nieuw paardtje staatof ....
effe een paar pagina's teruglezendaar heeft Kekaro zich keurig voorgesteld, ze staat met haar 1.5jarige haf tegenover Orissa en Abel
Brenda heeft een paar dagen zonder internet gezeten, heeft (nog) niet bijgelezen, dus vraagt gewoon wie Kekaro is. 

super dat het goed ging!!
ik weet hoe hij kan zijn na de vorige blessure, dus safety first 
gelukkig nog geen inkopen gedaan!
Zirano schreef:Even een mededeling voor diegene die het nog niet hebben gehoord De Pas de Deux gaat niet door vanwege te weinig animo,
Heb ik vanmiddag van Esmee gehoord.
Zirano schreef:Ik had het vanmiddag ook gehoord, dat ie niet doorgaat. Jammer! Wij (Bren en ik) hadden wel de proef klaar, de muziek ook, en het thema.. Klaar voor volgend jaar dan!Even een mededeling voor diegene die het nog niet hebben gehoord De Pas de Deux gaat niet door vanwege te weinig animo,
Heb ik vanmiddag van Esmee gehoord.
Ellen dus toch een duikplank voor Bella want nu heb jij hem nodig.

Was ik vanmiddag op Orissa aan het rijden begin ik zo te janken! Ik zat zop te denken dit is één van de laatste keren dat ik op haar rijd echt een naar gevoel!Dabo schreef:sjorsie schreef:*kuch* Niet zo bijdehand zegeffe een paar pagina's teruglezendaar heeft Kekaro zich keurig voorgesteld, ze staat met haar 1.5jarige haf tegenover Orissa en Abel
Brenda heeft een paar dagen zonder internet gezeten, heeft (nog) niet bijgelezen, dus vraagt gewoon wie Kekaro is.
![]()