stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:18

willemijn idd even rot dat ze nu weggaat !
grote knuffelpaard Lachen
maar wel super dat ze naar zo'n goed huisje gaat !
en natuurlijk fijn dat je langs mag komen wanneer je wilt.

enne op kos hebben ze van die publieke computers met internet hoor Haha! lekker met airco erbij hahahaha

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:19

Dank je kekaro!

Ow dat is mooi dat ze op Kos ook computers hebben hahah!
Ik ga nu naar bed morgen weer wedstrijd bij spijkerboor! Kijken of ik een puntje kan rijden bij mevrouw van het hof! kent iemand haar?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:22

haha dat moet je (nog) niet aan mij vragen Tong uitsteken Knipoog

Ik wou net zeggen, op Kos heb je ook vast van die computer hallen.. hahahhahaha voor een paar euro half uurtje internetten Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:15

kekaro hoi ik ben pascha7 van merrie met veulen in de 7e straat.
ik ken jou nog niet Verward
sta je ook op taams.
is het me niet opgevallen dan dat er een nieuw paardtje staat Verward of ....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:09

He brenda internet terug??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 00:10

ja gelukkig wel hoop ook dat het zo blijft

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:07

pascha7 schreef:
sta je ook op taams.

effe een paar pagina's teruglezen Knipoog daar heeft Kekaro zich keurig voorgesteld, ze staat met haar 1.5jarige haf tegenover Orissa en Abel Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:10

@ Dabo: da's wel erg idd, op vakantie wil ik meestal niets met PC's te maken hebben, die zie ik tijdens mijn werk al genoeg hihi

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:53

Morning Haha!

Wat een stralend weer! Ga zo gauw naar stal om met Omar een lekker ritje met Daan & Fury te maken Cool Hopen dat Omar zich gedraagd vandaag!

Zit nu even te skypen met mijn vader in Thailand en daarna ben ik klaar om de deur uit te gaan.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 12:56

Super van Orissa Wil!! Ik hoorde het al op stal en had de mensen zijn rijden op Orissa. Wat fijn voor haar dat ze nu zo'n goed tehuis krijgt. Kan me voorstellen dat je haar gaat missen maar fijn dat je ook langs mag komen!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 14:04

Hi Annemieke,Omar heeft een stralend humeur momenteel,hij is lekker gemasseerd,med.gehad en snoepje toe.Dus lekker het Twiske als afsluitingPRima.
Wild Rose stond vanmorgen lekker met Ziran los en dat ging prima,dus op weg naar een normaal leven voor Mister Zirano.
Hij mag dus weer zo vaak mogelijk lekker los en ook al met andere paarden

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 14:11

Zirano schreef:
Hi Annemieke,Omar heeft een stralend humeur momenteel,hij is lekker gemasseerd,med.gehad en snoepje toe.Dus lekker het Twiske als afsluitingPRima.
Wild Rose stond vanmorgen lekker met Ziran los en dat ging prima,dus op weg naar een normaal leven voor Mister Zirano.
Hij mag dus weer zo vaak mogelijk lekker los en ook al met andere paarden

Super Mar!!!! Kan ik m mooi als maatje voor Missie 'gebruiken' zolang Ilion niet los mag. Keijgt ie meteen opvoedles ook/ Hoewel ik m erg zoet vind hoor. Wat heerlijk voor m dat ie weer mag en kan spelen. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan! Go jij! Go jij!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 15:27

Ik ben dan ook helemaal joepjahee.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:31

mayo heeft vandaag weer voor t eerst op dancer gezeten! en t ging erg goed! hij liep niet meer onregelmatig en was ook niet druk......we hadden m wel van tevoren gelongeerd en dat gaan we morgen niet doen, dus dat wordt morgen weer afwachten, maar ik denk dat t allemaal wel mee zal vallen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:41

sjorsie schreef:
pascha7 schreef:
sta je ook op taams.

effe een paar pagina's teruglezen Knipoog daar heeft Kekaro zich keurig voorgesteld, ze staat met haar 1.5jarige haf tegenover Orissa en Abel Haha!
*kuch* Niet zo bijdehand zeg Tong uitsteken Brenda heeft een paar dagen zonder internet gezeten, heeft (nog) niet bijgelezen, dus vraagt gewoon wie Kekaro is. Tong uitsteken

Super Marjan! die Zirano, komt helemaal goed met hem! Haha! Haha!
Ik heb je zien rijden, Mayo, met cap op... Knipoog super dat het goed ging!!

met mij ging het minder goed hahahaha. Ik heb vliegles gehad vanmiddag! Bella en Valentina schrokken ergens van, van elkaar wellicht, en gingen toch een partijtje aan de kletter in de binnenbak! Valentina bokken, en Bella racen! Ik zag die grote spiegel op me af komen, en dacht in een flits dat er 3 dingen konden gebeuren:
1. ze zou een noodstop maken en dan zou ik er voorover afdonderen.
2. ze zou linksaf gaan en dan zou ik er rechts afdonderen
3. ze zou rechtsaf gaan, en dan zou ik er links afdonderen!
Er afdonderen zou ik dus zeker! Bella koos voor optie 3. Boem, daar lag ik op mijn bil. Zweepje had ik nog in mijn hand, maar de paarden waren vrolijk door aan het racen met z'n 2en. Rachelle was er dus ook afgevlogen. Zij heeft zich gelukkig ook niet bezeerd.
Duurde toch nog even tot dat de paarden gevangen waren, volgens mij zijn Valentina en Bella nu dikke vriendinnen, wat hadden ze een lol met z'n 2en! haha
Kekaro: bedankt voor je hulp! Ger en Brenda ook!
Jolanda nog droog: 'je weet toch dat de paarden niet los mogen in de binnenbak?' Schijnheilig

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:39

haha ja met cap op Tong uitsteken ik weet hoe hij kan zijn na de vorige blessure, dus safety first Tong uitsteken

ik hoorde t ellen, dat jullie eraf lagen......maar gelukkig niemand gewond!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:42

Even een mededeling voor diegene die het nog niet hebben gehoord De Pas de Deux gaat niet door vanwege te weinig animo,
Heb ik vanmiddag van Esmee gehoord.
Ellen dus toch een duikplank voor Bella want nu heb jij hem nodig.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:47

wel jammer dat de pas de deux niet doorgaat. maargoed dat we ons nog niet voorbereid hadden Tong uitsteken gelukkig nog geen inkopen gedaan! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:48

Zirano schreef:
Even een mededeling voor diegene die het nog niet hebben gehoord De Pas de Deux gaat niet door vanwege te weinig animo,

Jammer, dan gaan we er volgend jaar gewoon voor!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:56

Zirano schreef:
Ellen dus toch een duikplank voor Bella want nu heb jij hem nodig.
Ik had het vanmiddag ook gehoord, dat ie niet doorgaat. Jammer! Wij (Bren en ik) hadden wel de proef klaar, de muziek ook, en het thema.. Klaar voor volgend jaar dan! Haha!

Nou, die duikplank.. Ik werd echt met een boog eraf geslingerd ja hahahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:56

dat is zeker jammer.Shirley als Mistral met Zirano los gaat wil ik er de eerste keer even bij zijn,want echt een lage trap in zijn buik is bnog niet zo fijn,dus kunnen we dat even samen aankijken.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:15

gelukkig is het allemaal goed afgelopen ! jullie vlogen wel synchroon van de paarden af Knipoog

inmiddels kennen pascha en ik elkaar ook irl Haha!

alle paarden waren behoorlijk frisjes vandaag, kan ook niet anders met dat winterse windje!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:53

goede avond! Zo hier is willie de jankerd Bloos Was ik vanmiddag op Orissa aan het rijden begin ik zo te janken! Ik zat zop te denken dit is één van de laatste keren dat ik op haar rijd echt een naar gevoel!

Me wedtrijd ging niet goed Naja de eerste proef ging hij weer heel erg aan de kletter in galop was dus 163 punten! 2e proef ging echt super! maar 175 punten! Had maar 1 iemand 1 winstpunt! was erg streng gejureerd zeg iedereen had tussen de 158 en 175 :S

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:01

Dabo schreef:
sjorsie schreef:
*kuch* Niet zo bijdehand zeg Tong uitsteken Brenda heeft een paar dagen zonder internet gezeten, heeft (nog) niet bijgelezen, dus vraagt gewoon wie Kekaro is. Tong uitsteken

Idd helemaal mee eens. Maar ik denk dat Sjorsie nog niet helemaal weet dat wij elkaar ellemaal erg goed kennen ook irl, vandaar dat we onderling wel een amicale toonzetting hebben. En dat komt v buitenstaanders dan weer iets te bijdehand over Knipoog

Nou een hoop valpartijen van de week hoor ik het en der. Tja, daar heb ik geen last van, zo heeft elk nadeel een voordeel... hihi. Nee hoor het gaat voor Ilion en mij weer een zware winter worden, maar dan ga ik er maar op zitten: dan is hij toch braver.
Gaat t weer n beetje Willie? Ach gut

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:20

ja shir het gaat weer beter! Zal wel meer voorkomen! Nu nog op zoek naar een ander bijrijdpaardje wil toch nog wel een paardje erbij om te rijden! Lamry rijd ik ook niet elke dag! Dus zou wel lekker zijn om nog een paardje erbij te hebben! Dus als iemand wat weet! Graag!