Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:06

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 00:06

Zonde dat er een slotje op is gegaan Lachen maar dan hier maar nog even berichtje dat het er goed uit ziet voor een eerste keer Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:48

Wat een mooi beest Cil!
Gewoon weer een nieuw topic plaatsen maar met een andere opening;)
Noel zit er keurig op en dat voor de eerste kennismaking!!!

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:54

Wat een leuk dier cil, jammer dat het een beetje donker is maar dat heb je nu eenmaal binnen.
Het ziet er idd goed uit voor de eerste kennismaking en hopenlijk heeft noel hier lang en veel rij plezier van.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:04

Pfff wat voor een opening moet ik maken dan? of waar moet ik dit anders neerzetten? Vind de nieuwe regels dus helemaal niks he. Iemand suggesties?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:14

Even andere topics kijken hoe die dat er neer zetten, heb je al een betere richtlijn Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:15

Je kan het in het ITP topic zetten dan hoef je minder een rijtechnische opening te maken. Maak dan maar een kort verhaaltje over hoe lang Noela al rijdt en waar ze heen wil met de nieuwe merrie. Wat jullie plannen ermee zijn en hoe jullie het willen gaan doen of iets dergelijks...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:27

oliebol hee Boos! Zit ik nieuwe muziek te downloaden, ga ik altijd hitlijsten langs... Luister ik Oktober van Blof.... Zit ik hier ineens met tranen in mn ogen en een brok in mn keel Boos!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:44

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:01

Is heel gevoelig nummer Boos! Heel zielig komt het over.... En had al een beetje een dipje Tong uitsteken

Zal zo even reageren Lachen

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:49

haii allemaal
hoe is het hier:P iedereen gefeli met de prijzen.

cil: leukl voor de dat ze eerste was super
jammer dat ze nu stopt m,et die kleine donder:p maar gelukkig heeft ze alweer iets waar ze zich mee uit kan leven en er voorlopig de eerste 10 jjaar eer niet af zal groeien:P erg leuke combi doe je de groetjes aan noel:P
als ik tereug ben zie ik er vast nog wel keertje rijden .

lot: als je zelf maar te vreden bent toch:P
het licht er maar net aan hoe het humeur van de jury is Tong uitsteken

jo: netjes met die grotoe boeboe:P
had je mij nog opgegeven:P
ik hgoor het wel

iedereenm de groetjes vanuit florida:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:24

Heey Shatej.. Zal wel lekker warm zijn daar in amerika. Lekker bij tante in het zwembad!
Ga zo weer heen dan kan noel nog even de mermus rijden.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:48

Woeiii Lachen

Vanavond lesje ingehaald Lachen En heb me maar meteen voor vast opgegeven voor deze les Haha! Was om 7uur Lachen Had les van Arnold! Mennn nog nooit zo hard gewerkt hahaha Tong uitsteken Moest weer op collin, en die vind ik normaal zo frustrerend Tong uitsteken En dan heb ik zelf heel gauw zoiets van; nou laat maar Tong uitsteken En Paul vind dat goed... Arnold daarentegen, zegt dan; probeer het nog eens, toe nou, gewoon doorgaan. Dus die motiveert veel meer Lachen En t was telkens; hánden lotte Tong uitsteken whaha Huilen van het lachen Maar ga woensdag nog 1x in de les waar ik in zat, en dan voor vast naar de vrijdag dus Lachen Heb er zin in Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:03

Beter meis dat je het naar je zin hebt gehad in die les!! En tja Arnold Noela vond hem ook altijd geweldig!!!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:09

Hier nog een betere foto van Noëla met Aimee Bo

Afbeelding

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:49

Leuke combi hoor Pricilla! Maar een driejarige merrie voor een meisje wat verder geen ervaring heeft met jonge paarden? Nougoed, de begeleiding al er verder wel zijn Lachen . Wens haar veel plezier met dit paard! Haha!

Nou, vandaag een ongelukje gehad op stage: hield paard vast met scheren, paard ging omhoog, maait met zijn benen vol op mijn rechterpols en hand. Joww, ik dacht dat ik dood ging ongeveer. Maargoed, niks gebroken, alleen gekneusd. Lijp hoor.

Volgende week zondag m'n eerste dressuur concours met Pukkie! Ze loopt de laatste tijd steeds beter en fijner. Ze wordt wel wat frisser (ze is natuurlijk geschoren en ze is van nature al wat schrikkerig) tijdens het rijden, maar goed.

22 november ben ik trouwens ook van de partiij bij de Haerst!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:10

Mooi Cil!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 00:19

Da's beter Lotje, blij voor je:D
Arnold is inderdaad een stuk motiverender;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:23

Super mooie foto cil Lachen Hier staat ze toch stiekem beter op dan op picasso Bloos

Dymphke; denk je nou echt dat ze geen begeleiding krijgt Huilen van het lachen Ruchet rijdt op hoog niveau, Cil mag lesgeven, dat komt echt wel goed Tong uitsteken Maar gelukkig van je pols joh Lachen dat ie niet gebroken is dan haha Tong uitsteken

Jo; ja hij motiveert veel meer, herkende er wel wat dingen van Linda in Tong uitsteken daar krijg ik ook altijd bootcamp Tong uitsteken Maar mn benen staan wel helemaal stijf van de spierpijn zeg Bloos! Sooooooo hee Bloos!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:27

Amethyst_ schreef:
Dymphke; denk je nou echt dat ze geen begeleiding krijgt Huilen van het lachen Ruchet rijdt op hoog niveau, Cil mag lesgeven, dat komt echt wel goed Tong uitsteken Maar gelukkig van je pols joh Lachen dat ie niet gebroken is dan haha Tong uitsteken

Volgens mij geef ik aan in mijn post dat ik er van uit ga dat de nodige begeleiding er wel zal zijn en dat ik de combi verder veel succes wens, dus waar je dat vandaan haalt? Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:43

Hihi niet vechten dames!! Noela heeft gelukkig wel ervaring met jonge pony's en omdat ze zo lekker rustig is en lekker rustig rijdt heeft Ruchet haar deze merrie aangeboden! Deze merrie wordt door Noel maar twee keer per week gereden en Ruchet rijdt haar de rest. Als Noel haar rijdt is Ruchet of haar man erbij en krijgt ze genoeg aanwijzingen. Knipoog
Ook is het zo dat ze eerst lekker samen een combi gaan vormen en dat ze volgend jaar begint met onderlinge wedtrijden en dan pas als ze twaalf is in oktober lekker binnen gaat starten met officieel. Dus dan zijn we al met al een jaar verder. Wel bedankt voor alle succes wensen en zal jullie op de hoogte houden.

@Dymphke, Gelukkig is je pols niet gebroken. En kneuzen doet zeerder dan breken hoor! Veel beterschap ermee!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:33

Kvind het een leuk beestje cil! Maar toch ook mijn twijfels over een redelijk groene ruiter op een groen paard.
Ook al is er begeleiding, het lijkt mij beter als noella misschien eerst een ervarerder paard rijd waarvan zij juist kan leren en daarna het over kan brengen op een jonger paard.
aangezien mermus ook nog wel beeknd staat als beetje rillerig en super snel..

maar goed ieder een mening. Toch wens ik haar veel succes en hoop ik natuurlijk dat het goed gaat!

Ik ga straks eens lekker de stad in ff shoppen.. Heb daar anders nooit tijd voor en moet nog wel wat dingetjes halen Lachen kan meteen voor sinterklaas shoppen Knipoog Tong uitsteken

Lotje, Cker dat je niet mee gaat??

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:36

priscilla schreef:
Hihi niet vechten dames!! Noela heeft gelukkig wel ervaring met jonge pony's en omdat ze zo lekker rustig is en lekker rustig rijdt heeft Ruchet haar deze merrie aangeboden! Deze merrie wordt door Noel maar twee keer per week gereden en Ruchet rijdt haar de rest. Als Noel haar rijdt is Ruchet of haar man erbij en krijgt ze genoeg aanwijzingen. Knipoog
Ook is het zo dat ze eerst lekker samen een combi gaan vormen en dat ze volgend jaar begint met onderlinge wedtrijden en dan pas als ze twaalf is in oktober lekker binnen gaat starten met officieel. Dus dan zijn we al met al een jaar verder. Wel bedankt voor alle succes wensen en zal jullie op de hoogte houden.

@Dymphke, Gelukkig is je pols niet gebroken. En kneuzen doet zeerder dan breken hoor! Veel beterschap ermee!

Nou kijk, hier fijne uitleg! Lachen . Ben benieuwd naar de groei van deze combi! Lachen

Morgen jarig!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:49

Sorry, ik reageerde miss wat heftig Lachen

Lin; nee tis mooi droog en wel redelijk weer dus ik ga lekker even kiten(nja gezellig doen want de wind is ver te zoeken Tong uitsteken) maar als je klaar bent met shoppen moet je maar even toeteren als je er langs komt ofzo Tong uitsteken

Menn mn benen doen nog steeds zeer Boos! Ik had bij die les van Arnold telkens kramp in mn benen, want ik moest zo vies veel been geven, en hij reageerde maar niet(collin he haha Tong uitsteken) en een tikje met de zweep ging ie alleen maar op bokken en stom doen, maar ooooooh wat doen mn benen nou pijn Tong uitsteken Tis zeg maar aan de buitenkant van mn scheen/kuit... tzit niet eens direct in de kuit Tong uitsteken Magoed, had ik tijdje terug ook al een keer Tong uitsteken Duurde ook bijna een week Huilen van het lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:19

Haha da's nou paardrijden;)