Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dan hier maar nog even berichtje dat het er goed uit ziet voor een eerste keer
Zit ik nieuwe muziek te downloaden, ga ik altijd hitlijsten langs... Luister ik Oktober van Blof.... Zit ik hier ineens met tranen in mn ogen en een brok in mn keel
Heel zielig komt het over.... En had al een beetje een dipje 

En heb me maar meteen voor vast opgegeven voor deze les
Was om 7uur
Had les van Arnold! Mennn nog nooit zo hard gewerkt hahaha
Moest weer op collin, en die vind ik normaal zo frustrerend
En dan heb ik zelf heel gauw zoiets van; nou laat maar
En Paul vind dat goed... Arnold daarentegen, zegt dan; probeer het nog eens, toe nou, gewoon doorgaan. Dus die motiveert veel meer
En t was telkens; hánden lotte
whaha
Maar ga woensdag nog 1x in de les waar ik in zat, en dan voor vast naar de vrijdag dus
Heb er zin in
. Wens haar veel plezier met dit paard! 
Hier staat ze toch stiekem beter op dan op picasso
Ruchet rijdt op hoog niveau, Cil mag lesgeven, dat komt echt wel goed
Maar gelukkig van je pols joh
dat ie niet gebroken is dan haha 
daar krijg ik ook altijd bootcamp
Maar mn benen staan wel helemaal stijf van de spierpijn zeg
Sooooooo hee
Amethyst_ schreef:Dymphke; denk je nou echt dat ze geen begeleiding krijgtRuchet rijdt op hoog niveau, Cil mag lesgeven, dat komt echt wel goed
Maar gelukkig van je pols joh
dat ie niet gebroken is dan haha

kan meteen voor sinterklaas shoppen

priscilla schreef:Hihi niet vechten dames!! Noela heeft gelukkig wel ervaring met jonge pony's en omdat ze zo lekker rustig is en lekker rustig rijdt heeft Ruchet haar deze merrie aangeboden! Deze merrie wordt door Noel maar twee keer per week gereden en Ruchet rijdt haar de rest. Als Noel haar rijdt is Ruchet of haar man erbij en krijgt ze genoeg aanwijzingen.
Ook is het zo dat ze eerst lekker samen een combi gaan vormen en dat ze volgend jaar begint met onderlinge wedtrijden en dan pas als ze twaalf is in oktober lekker binnen gaat starten met officieel. Dus dan zijn we al met al een jaar verder. Wel bedankt voor alle succes wensen en zal jullie op de hoogte houden.
@Dymphke, Gelukkig is je pols niet gebroken. En kneuzen doet zeerder dan breken hoor! Veel beterschap ermee!
. Ben benieuwd naar de groei van deze combi! 

) maar als je klaar bent met shoppen moet je maar even toeteren als je er langs komt ofzo 
Ik had bij die les van Arnold telkens kramp in mn benen, want ik moest zo vies veel been geven, en hij reageerde maar niet(collin he haha
) en een tikje met de zweep ging ie alleen maar op bokken en stom doen, maar ooooooh wat doen mn benen nou pijn
Tis zeg maar aan de buitenkant van mn scheen/kuit... tzit niet eens direct in de kuit
Magoed, had ik tijdje terug ook al een keer
Duurde ook bijna een week