Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
! Annemarie schreef:He balen Natachou!
Al met al toch wel een leuke week gehad?
Puncky die je eraf gooit, tsja, kan gebeuren... bokken doet 'ie soms inderdaad wel (niet zonder reden ofzo).. en van Jupi te dicht achter je zou ik ook gek worden
En djoni, maak je nou maar geen zorgen over die rengalop, je hebt Tessel als leiding, en die is erg verantwoord (of heb je je bij onze rit erg in moeten houden Tessel?)

Met het leidingweekend daarentegen, zag ik wel even sterretjes
we hebben toen een 2,5 uurs rit in minder dan 1,5 uur gedaan..Ik moet zeggen dat ik jullie zelfs verstandiger vond dan sommige leidsters.. maar met zo'n grote groep is het sowieso wat lastiger om ze allemaal rustig te houden natuurlijk...Annemarie schreef:je hebt Tessel als leiding, en die is erg verantwoord
En toen we terug reden begon het zo hard te regenen dat de putdeksels omhoog kwamen en de schaapskooi was toen ook helemaal overstroomt. Jeanette had gelukkig wel alle spullen op de bedden gelegd dus het meeste was wel droog gebleven alleen een paar mensen die hadden hun laarzen buiten gezet om te luchten en die waren helemaal volgelopen. Dus toen hebben we de avond op de deel doorgebracht. (wel gewoon in de schaapskooi geslapen) was echt heel gezellig. Met z'n alleen aan de picknickbanken tussen de geiten een paardjes.

Zwartwitje schreef:Annemarie schreef:je hebt Tessel als leiding, en die is erg verantwoord
viewtopic.php?f=34&t=759687&hilit=&start=3475
Even naar beneden scrollen![]()

] superfries schreef:Nee, daar doen we niet aan. Maar het inpakken is wel nodig. Die vliegen zijn echt een ramp. Heb nu weer een andere tip gekregen: thee met azijn in gelijke delen. Gaan we maar even proberen... Rotvliegen

)