Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:50

jeetje! beterschap!
bwah,. vandaag weer eens mn enkel verstuikt.. (gebeurd wel vaker..) maar nu issie redelijk dik..
Morgen eindelijk weer naar mn grote liefde pepper! ik kan haast niet wachten!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:54

Zomercarnaval was gezelligggggg !! Lachen Lachen Lachen

(Ik kom net strompelend binnen.. ben MOEEE.. nu een douche en dan naar bed!)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 07:27

dank jullie wel!

ik ga zo ffies douchen Lachen
En dan gaa ik me bed weer in, kkrijg van me bed last van me rug ik ben maar gaan lopen!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 07:34

Echt balen Sig

Ik vertrek straks naar drenthe Haha! 2 weken kinderen afkatten (ben zelf ook nog een kind, dat terzijde Tong uitsteken ) en dan zel een week op instructiekamp. Maar das dan wel 3 weken zonder internet, nouja..

Toedelss Doei!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 08:05

Haha succes!

Ik zat in Westerbork/Beilen.
Khou ervan daar Lovers

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:27

Myrtje_ schreef:
Echt balen Sig

Ik vertrek straks naar drenthe Haha! 2 weken kinderen afkatten (ben zelf ook nog een kind, dat terzijde Tong uitsteken ) en dan zel een week op instructiekamp. Maar das dan wel 3 weken zonder internet, nouja..

Toedelss Doei!

(als je dit nog leest) Waar ga je heen? Ponykamp begeleiden? Bij welk kamp?

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:50

Naar Vries, Hc-Zeijen Knipoog mot nu alleen ff het tel.nummer zoeken, dan ben k foetsie

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:52

Veel plezier Myr !En irriteren kan je als de beste dus beulen moet lukken he Haha!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:04

Zo...ik zie dat er allemaal mensen ziek en verfrommeld zijn... Ach gut BETERSCHAP mensen!!
Ben ook half kreupel,van een paardje gevallen tijdje terug...met mijn heup op een steen.... Clown ook geen aanrader.
Ik ben nu ook aan het zwelgen in zelfmeelij...ben aan het werk en ik had vandaag graag wat andere dingen willen doen.Hele weekend aan puin.Als toetje maandag stro laden..lekker de hele dag met stro bezig.Stok of 400 balen...zucht...in mijn volgende leven gaat ik het anders doen....wandelende takken ga ik houden.Die zien er spannend uit en vragen niet veel onderhoud... Haha!
Nu is het hier lekker aan het plenzen.....

Oooo...Myr...veel plezier met afbeulen van kids Haha!

Groetjes,Tinky

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:21

Ik ben teminsten weer veilig thuis na 2,5 uur rijden uit Assen.
Ben echt blij dat ik vandaag weer in me eigen bed mag slapen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 09:17

Ook ik ben weer thuis! Vanavond mag ik dus weer lekker in m'n eigen bedje slapen!! Haha!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:41

Het is dan eindelijk gebeurt, mijn naam is doorgegeven aan het nageslacht! De naam lucinda is nu ook gegeven aan een prachtige meid, één van een tweeling..... kalf! Twee koekalven zijn dus vernoemd naar mij en een vriendin van mij, echt heel erg leuk. Ga d'r binnekort maar eens een flesje geven Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:29

Lady: Hoe is het nu met je pols? Heb je er nog veel last van?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:24

He Lavandula.. helaas gaat het niet beter (alleen maar slechter). Ik kan bijna niks doen met mijn linkerhand en heb voor morgen een afspraak bij de dokter (vandaag zaten ze zoals ik al verwacht had helemaal vol).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:28

Jeetje Lady!! Vervelend zeg, maar goed dat je naar de dokter gaat morgen! Misshcien toch een spiertje verrekt ofzo..? Nou laat het morgen even weten hoe het is gegaan bij de dokter! Hoelaat heb je je afspraak?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:31

Ja een spier heb ik zeker verrekt.. Tenminste, zo voelt het wel aan. Mezelf afdrogen na het douchen is al een ramp, laat staan de deelnemers op mn werk verschonen.. Boos!

Ik heb morgen om 1 uur een afspraak. Moet om half 9 op mn werk zijn, half 1 weg, dan ben ik 2 uur weer terug en moet ik nog werken tot half 4.. pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:41

Lady: Hoe was het bij de dokter?
Ik heb vanacht toch niet thuis geslapen hihi ben naar mn nicht in de achterhoek gegaan weer even bij de kleine gaan kijken. En wat word ze groot zeg!! Ze is nu inmiddels 4 maanden oud, en vanochtend zijn we met dr naar het consultatiebureau geweest voor dr prik. Maar ze was bikkel hoor, ze heeft niet eens gehuild!! Ze kreeg alleen een rood hoofd tijdens de prik hihi

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:24

Hahahaha een rood hoofdje! Tong uitsteken

Ja, bij de dokter was het zoals verwacht: heb mn pols gekneusd en mag het niet belasten. Maar mn werk verwacht wel dat ik kom werken en als ik me ziek meld, krijg ik niks (70% loon of dergelijke). Grr.. nou nog een paar daagjes dan heb ik zowieso 'echt vakantie'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:11

Nog even doorbikkelen dus, balen zeg! Heeft hij er geen steunverbandje om heen gegeven?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:20

zo jullie gaan snel! zit in oostenrijk dus voorlopig kan ik even niet antwoorden...daarna lees ik wel weer bij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:19

Volgens mij is iedereen zo'n beetje op vakantie.. Tis hier verdomd stil.. Dromen Tong uitsteken

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:23

Beterschap Lady!

Ik ga Zaterdag op vakantie voor 2 weken naar Frankrijk.
Ben net terug uit de stad, moest werkkleding hebben voor school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:49

Ok beste mensen, ik wil even een discussiepuntje met jullie bespreken en jullie mening horen Haha! hihi komt het:

Ik ben inmiddels 20, en de thuissituatie gaat niet meer zo als het hoort (laat ik het even netjes zeggen) Dus ik wil zo snel mogelijk het huis uit! Nu kan ik anti-kraak gaan zitten hier in Amstelveen, in een leegstaand kantoorpand met nog 6 meiden. Ik kan een kamer huren van 20 vierkante meter voor 275,- p/m inclusief g/w/l. Iedereen heeft dus gewoon zijn eigen kamer. Alle kamers liggen aan een lange hal. De sfeer is erg gezellig, en werd meteen opgenomen in het groepje. Met zijn 7en hebben we de beschikking over 2 keukens, 3 douches en 3 toilletten. Máár dit alles is maar voor een half jaar..
Ik loop dus het risico dat ik na dat half jaar weer thuis moet gaan wonen.. Want ik moet mijn hond mee nemen als ik het huis uit ga en das toch niet zo makkelijk als ik dacht..
Dus wat vinden jullie? Moet/zal ik dit doen? Welke voor en nadelen zien jullie?
Ik kan dit pas over 1,5 week met mijn ouders bespreken want ze zijn nu op vakantie.. En hoe ga ik dit naar hun brengen?

Thnx alvast!! Haha!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:40

Lavandula schreef:
Ok beste mensen, ik wil even een discussiepuntje met jullie bespreken en jullie mening horen Haha! hihi komt het:

Ik ben inmiddels 20, en de thuissituatie gaat niet meer zo als het hoort (laat ik het even netjes zeggen) Dus ik wil zo snel mogelijk het huis uit! Nu kan ik anti-kraak gaan zitten hier in Amstelveen, in een leegstaand kantoorpand met nog 6 meiden. Ik kan een kamer huren van 20 vierkante meter voor 275,- p/m inclusief g/w/l. Iedereen heeft dus gewoon zijn eigen kamer. Alle kamers liggen aan een lange hal. De sfeer is erg gezellig, en werd meteen opgenomen in het groepje. Met zijn 7en hebben we de beschikking over 2 keukens, 3 douches en 3 toilletten. Máár dit alles is maar voor een half jaar..
Ik loop dus het risico dat ik na dat half jaar weer thuis moet gaan wonen.. Want ik moet mijn hond mee nemen als ik het huis uit ga en das toch niet zo makkelijk als ik dacht..
Dus wat vinden jullie? Moet/zal ik dit doen? Welke voor en nadelen zien jullie?
Ik kan dit pas over 1,5 week met mijn ouders bespreken want ze zijn nu op vakantie.. En hoe ga ik dit naar hun brengen?

Thnx alvast!! Haha!

Anti-kraak is goede oplossing...maar idd je moet wel accepteren dat je vaak moet verhuizen.Volgens mij kun je je in laten schrijven zodat er altijd wel wat anders voor je beschikbaar is.
Als ik heel eerlijk ben vind ik 275,- wel duur voor zo'n beperkte ruimte....anti-kraak.
Wel pluspunt als je je meteen thuisvoelt Knipoog

Groetjes en veel succes en wijsheid!!
Tinky

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 18:08

hehe, bokt doet het weer!!!
Ik heb echt mn geluks dag vandaag ofzo.. al mn bestellingen komen binnen (mn gewonnen sensation cd.. mn bestelde paardrijbroek en medicijn voor pepper...)!!
Jammer alleen dat het regent..