Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

2 weken kinderen afkatten (ben zelf ook nog een kind, dat terzijde
) en dan zel een week op instructiekamp. Maar das dan wel 3 weken zonder internet, nouja..
Myrtje_ schreef:Echt balen Sig
Ik vertrek straks naar drenthe2 weken kinderen afkatten (ben zelf ook nog een kind, dat terzijde
) en dan zel een week op instructiekamp. Maar das dan wel 3 weken zonder internet, nouja..
Toedelss
mot nu alleen ff het tel.nummer zoeken, dan ben k foetsie
BETERSCHAP mensen!!
ook geen aanrader.

hihi komt het:
Lavandula schreef:Ok beste mensen, ik wil even een discussiepuntje met jullie bespreken en jullie mening horenhihi komt het:
Ik ben inmiddels 20, en de thuissituatie gaat niet meer zo als het hoort (laat ik het even netjes zeggen) Dus ik wil zo snel mogelijk het huis uit! Nu kan ik anti-kraak gaan zitten hier in Amstelveen, in een leegstaand kantoorpand met nog 6 meiden. Ik kan een kamer huren van 20 vierkante meter voor 275,- p/m inclusief g/w/l. Iedereen heeft dus gewoon zijn eigen kamer. Alle kamers liggen aan een lange hal. De sfeer is erg gezellig, en werd meteen opgenomen in het groepje. Met zijn 7en hebben we de beschikking over 2 keukens, 3 douches en 3 toilletten. Máár dit alles is maar voor een half jaar..
Ik loop dus het risico dat ik na dat half jaar weer thuis moet gaan wonen.. Want ik moet mijn hond mee nemen als ik het huis uit ga en das toch niet zo makkelijk als ik dacht..
Dus wat vinden jullie? Moet/zal ik dit doen? Welke voor en nadelen zien jullie?
Ik kan dit pas over 1,5 week met mijn ouders bespreken want ze zijn nu op vakantie.. En hoe ga ik dit naar hun brengen?
Thnx alvast!!