Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:26

Yustin schreef:
Nu heb ik alleen maandag nog openstaan...Zou iemand Yus manadag willen mesten/losgooien en wat voer klaar willen zetten? Dan ben ik helemaal blij! Haha!
Ik ga een paar dagen naar de camping toe! Alles opruimen tot het volgende seizoen weer begint!

Inprincipe zou ik Yus wel kunnen doen hoor Mir, maar moet even kijken of het groepje van school niets af wil spreken. Maar tot nu toe staat er nog niets gepland.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:26

Yustin schreef:
Hihihi mensen ik heb het wel over theorie he?? Afrijden lukte me wonderwel in 1x Haha!

Ow, hahahhhahahaha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:27

Wie zijn er vanmiddag allemaal op stal????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:27

Reentjuh schreef:
Yustin schreef:
Nu heb ik alleen maandag nog openstaan...Zou iemand Yus manadag willen mesten/losgooien en wat voer klaar willen zetten? Dan ben ik helemaal blij! Haha!
Ik ga een paar dagen naar de camping toe! Alles opruimen tot het volgende seizoen weer begint!

Inprincipe zou ik Yus wel kunnen doen hoor Mir, maar moet even kijken of het groepje van school niets af wil spreken. Maar tot nu toe staat er nog niets gepland.

Als dat zou kunnen super!!
Ik hoor het wel van je ok? en anders kijk ik even iemand anders van stal lief aan hihihi

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:28

Reentjuh schreef:

Ik niet Boos!
Ik werk tot 16.00 uur en moet om 18.00 uur weer beginnen.
We hebben vanavond ouder/infoavond pffffffff hoe verzinnen ze het?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:51

Reentjuh schreef:

Ikke Haha! Ik ga zo omkleden en met Elgar een bakkie doen, daarna naar stal.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 13:52

Yustin schreef:
Hihihi mensen ik heb het wel over theorie he?? Afrijden lukte me wonderwel in 1x Haha!

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ik dacht al... Nerd

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 14:47

Serada schreef:
Yustin schreef:

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ik dacht al... Nerd

hihihi jaaah jaaah Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 15:08

uuuhm nog even iets!

Yus staat nog in de paddock. Even een miscommunicatie tussen paps en mij! Bloos hahaha kan iemand het monster binnenhalen voor me?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:11

Vanmiddag toen ik aan kwam op stal, toen stond Yus gewoon op het land. Heeft denk ik de moeder van Arjan gedaan, want die heeft Thom ook op het land gezet, hihi! Ja, zij zorgt ook goed voor de paardjes hoor Haha! En Arjan en ik hebben de paardjes weer binnen gehaald rond 17.00uur.
Haha, is wel grappig want Arjan moet echt goed kijken naar het verschil tussen Yus en Spetter hoor, haha! Vorige keer kwam die al met Yus naar de stal van Spetter gelopen. En vanmiddag weer: Dit is toch Yus??? Hahahaha! Ik zei nog tegen hem, dat gaat nog een keertje fout! Dus dan weet je het alvast Mir, haha, als je ineens een andere Yus in je stal hebt staan, dan moet je ff bij Spetter zijn stal kijken Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 20:08

Zondag was Nico de hoefsmid weer langs geweest voor Froukje, omdat ze weereens een ijzer kwijt was. Maar omdat we aanstaande donderdag de afspraak bij de kliniek hebben staan (als het nog doorgaat), heeft Nico gezegd dat je beter dat andere ijzer er ook af kan halen, want als hij er nou weer een nieuwe ijzer eronder had geslagen en ze donderdag d'r ijzers er weer af hadden gehaald, werk je heel die hoeven de vernieling in. Dus Froukje staat nu even zonder ijzers. Maar of we er nou goed aan gedaan hebben betwijfel ik. Volgens mij heeft ze heel veel pijn. Froukje was vandaag zo chagerijnig, zo heb ik d'r echt nog nooit mee gemaakt. Ik stond Froukje voor d'r stal te poetsen en Freed stond in zijn stal. Froukje vloog ineens recht op Freed af, met d'r oren plat in d'r nek, ik wist niet wat ik zag. Ook hapte ze een keer naar mij, heeft ze ook nog nooit gedaan. En ze heeft de hele tijd met d'r oren plat in d'r nek gestaan. We kunnen nu natuurlijk ook niet eens meer met d'r stappen. We kunnen d'r alleen even lekker poetsen en d'r weer op stal zetten en dat merk je ook aan Froukje dat ze dat niet leuk vindt. Ze wil altijd juist lekker werken en de aandacht krijgen. Ik vond het zo zielig, dat ik weer eens een paar traantjes heb weggepinkt Huilen Heb daarna nog ffies bij d'r stal gestaan en geknuffeld en toen werd ze al wel iets vrolijker. Ik hoop echt voor Froukje dat het snel verandert voor d'r! Maar ja, het is nog even afwachten. Kon ze maar praten!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 20:26

Het blijkt freed te zijn die aan de dunne was/is.

Ik had je sms ontvangen lin.
Maar vergeten wat terug te zeggen hihi.
Dus het sms verkeer doet het denk weer.

Ik was met Whis d'r paddock bezig stond thom met z'n hoef tegen het ijzer de schoppen.
Zo van ik wil ook wat kuil whahah
Ik hem maar een klein plukje gegeven.

Ireen dikke knuf voor jou en froukje.

Ik ga weer stoppen morgen weer een lange dag werken pffffff
Doei doei

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 21:05

Ireen nogmaals bedankt voor al je goede zorgen voor Froukje. Je bent echt zo'n kanjer.

Ik heb hier vanavond ook weer een aantal traantjes weg zitten pinken. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik had vanavond zo graag even naar der toegegaan. Maar Sanne is nog steeds niet lekker dus die wilde ik graag op tijd op bed hebben. Daarnaast is ook de verlichting van mijn auto kapot. Dus ik kon echt geen kant op. Heb zo met Froukje te doen. Ik weet ook niet meer waar ik goed aan doe. Voel me op het ogenblik een slechte eigenaresse. Maar ik doe wat ik kan.

Gelukkig komt Eric volgende week thuis en dan kan ik wat meer naar der toe.

Ik kom zowiezo morgen middag en dan ga ik lekker even met der tutten en heel veel knuffe.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 22:35

Reentjuh schreef:
Zondag was Nico de hoefsmid weer langs geweest voor Froukje, omdat ze weereens een ijzer kwijt was. Maar omdat we aanstaande donderdag de afspraak bij de kliniek hebben staan (als het nog doorgaat), heeft Nico gezegd dat je beter dat andere ijzer er ook af kan halen, want als hij er nou weer een nieuwe ijzer eronder had geslagen en ze donderdag d'r ijzers er weer af hadden gehaald, werk je heel die hoeven de vernieling in. Dus Froukje staat nu even zonder ijzers. Maar of we er nou goed aan gedaan hebben betwijfel ik. Volgens mij heeft ze heel veel pijn. Froukje was vandaag zo chagerijnig, zo heb ik d'r echt nog nooit mee gemaakt. Ik stond Froukje voor d'r stal te poetsen en Freed stond in zijn stal. Froukje vloog ineens recht op Freed af, met d'r oren plat in d'r nek, ik wist niet wat ik zag. Ook hapte ze een keer naar mij, heeft ze ook nog nooit gedaan. En ze heeft de hele tijd met d'r oren plat in d'r nek gestaan. We kunnen nu natuurlijk ook niet eens meer met d'r stappen. We kunnen d'r alleen even lekker poetsen en d'r weer op stal zetten en dat merk je ook aan Froukje dat ze dat niet leuk vindt. Ze wil altijd juist lekker werken en de aandacht krijgen. Ik vond het zo zielig, dat ik weer eens een paar traantjes heb weggepinkt Huilen Heb daarna nog ffies bij d'r stal gestaan en geknuffeld en toen werd ze al wel iets vrolijker. Ik hoop echt voor Froukje dat het snel verandert voor d'r! Maar ja, het is nog even afwachten. Kon ze maar praten!

Vind dit allemaal wel weer heel erg triest Ireen, ik leef wel met jullie mee.
Nu zoals met froukje sta je telkens weer met je handen in het haar, en het is begrijpelijk dat je het op een gegeven moment ook even niet meer weet.
Dat ze zich nu zo tegen je opstelt, en dat ze boos is kan ook komen omdat ze alleen maar binnen staat en niets mag. Het hoeft niet uit pijn voort te komen. Ach gut
Laten we hopen dat het straks allemaal weer wat beter gaat.
Nico heeft gelijk om haar zonder ijzers even neer te zetten, want binnen een week er weer op en af is ook niet bevoordelijk voor haar voetjes.
Veel liefde en geduld is heel belangrijk
Maar dat doe jij fantastich goed
Aan jezelf hoef je totaal niet te twijfelen, je doet het prima.
Ik wens jullie heel veel liefs en sterkte toe Kusje

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 22:40

Het was een heerlijk gezicht om Monique even bezig te zien met Ietsen.
Hij gedraagd zich werkelijk als een heertje bij haar, dat geeft me een heel goed gevoel.
Dus Monique als ik en niet ben, maar Ireen of Linda wel en je hebt eventueel hulp nodig kan je het hun altijd vragen. Knipoog
Ireen en Linda alvast bedankt voor alles Kusje
Maar vooral Monique, ik ben ontzettend blij met je hulp.
Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 07:53

hihihi wat lief van haar zeg! Ze zorgt zeker goed voor de paardjes, op welke stal zie je dat nou??echt helemaal geweldig OK dan!

hahaha die Ar, ik zie hem al staan met die twee haffies Haha! Als ik Yus kwijt ben weet ik in iedergeval waar ik moet zoeken hahaha

Jemig Ireen, wat een verhaal weer van Froukje. echt balen hoor. Ze liep zo lekker een paar weken geleden en nu dit weer. Ik snap dat je er flink van baalt hoor Huilen
Ik hoop dat er donderdag op de kliniek wat meer duidelijkheid komt voor jullie...(waarom zou het niet doorgaan??)
Zo nu even christiane F kijken hier.........

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 07:56

Wil, fijn hoor dat het zo klikt tussen Monique en Iets.......het is ook een schat van een paard ook!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:33

Yustin schreef:

Jeetje Christiane F, dat is lang geleden zeg. Dat was voor mij de eerste film over het onderwerp drugs. Ik weet nog dat ik het toendertijd niet mocht zien want ik was nog geen 16. Is dit op educatieve basis Mir?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:34

Yustin schreef:
hahaha die Ar, ik zie hem al staan met die twee haffies Haha! Als ik Yus kwijt ben weet ik in iedergeval waar ik moet zoeken hahaha

Jaa haha de vorige keer liep hij ook met Yus naar de stal van Spetter.. Schijnheilig

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:36

Ireen, ik zag je smsje pas vanmorgen want mijn mobiel zat nog in mij jaszak en dan hoor ik het geluidje van de sms niet...snorrie Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:37

Serada schreef:
Yustin schreef:

Jeetje Christiane F, dat is lang geleden zeg. Dat was voor mij de eerste film over het onderwerp drugs. Ik weet nog dat ik het toendertijd niet mocht zien want ik was nog geen 16. Is dit op educatieve basis Mir?

Jah! We hebben deze week projectweek over gezondheid. (Gezond eten, drugs, alcohol, roken enz)
En ik vond dit wel een leuke film voor de kids..Beetje ouderwets, maar ze zitten muisstil naar het beeld te staren hihihi
Het blijft echt een goede film vind ik!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:38

Wat een slecht weer is het he trouwens?? Huilen
Ik weet niet of er aparden naar het land gaan vandaag, maar Yus hou ik een binnen. De hoefsmid komt en ik weet niet hoelaat!
Beetje sneu als hij Yus uit het land moet halen hahaha
(waarschijnlijk pas einde vd middag, maar hij kan ook eerder komen)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:35

Het is inderdaad echt kledderweer buiten. Thom komt vandaag ook niet op het land hoor, Anique zet hem lekker in de paddock en Con komt hem rijden.

Ik ga vanmiddag na mijn werk naar Purmerend om de papieren voor de scooter van Sel in orde te maken. Tegenwoordig gaat dat net als een auto en het moet voor 17.00 uur want anders is het postkantoor dicht. Het vervelende en onlogische is een beetje dat ik vanavond weer terug moet omdat de collega van Dave, die de scooter gaat vervoeren pas rond 21.00 in Purmerend kan zijn. Ik kan daar wel blijven maar dan moet ik ruim 4 á 5 uur rondhangen op een plek wat ik niet echt goed ken. Dat zie ik niet zitten! Rolleyes

Maar ja, het is voor een goed doel...Schijnheilig

Afbeelding

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:31

Owens_hartje schreef:
Het was een heerlijk gezicht om Monique even bezig te zien met Ietsen.
Hij gedraagd zich werkelijk als een heertje bij haar, dat geeft me een heel goed gevoel.
Dus Monique als ik en niet ben, maar Ireen of Linda wel en je hebt eventueel hulp nodig kan je het hun altijd vragen. Knipoog
Ireen en Linda alvast bedankt voor alles Kusje
Maar vooral Monique, ik ben ontzettend blij met je hulp.

Graag gedaan Bloos

Ietsen heeft heel even gewacht totdat je naar huis ging en toen besloot hij om toch maar even de grenzen te testen.. Extreme duivel
Wat voelde ik mij opgelucht, ik begon te denken dat Iets een zachte sulletje was.

Maar eenmaal na het los werken begon hij wakker te worden en ik zag opeens een ondeugende blik in zijn ogen..
Eerst was het omdraaien dus wilde hij zelf kiezen welke richting te gaan lopen (klinkt dat bekend Wil? Haha! ), toen wilde hij echt zijn 'ei' kwijt en probeerde los te komen dmv weggaloperen met een flink bokpartij, wat keek hij verbaasd dat ik hem nog vasthield! *LOL*
Ik heb gewoon doorgezet en ben niet op zijn strekken ingegaan, hij heeft zich toch maar gewonnen gegeven. Knipoog
Tijdens het uitstappen schrock hij van iets en sprong met alle 4 benen de lucht in, maar hij ging niet vandoor. (Wat kan Ietsen mooi de levade doen. Net zoals bij de Spaanse rijschool! Kwijl ook al was het van de schrik)

We hebben weer opnieuw gisteren goed kunnen afsluiten. OK dan!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:36

Tonke schreef:
Ireen nogmaals bedankt voor al je goede zorgen voor Froukje. Je bent echt zo'n kanjer.

Ik heb hier vanavond ook weer een aantal traantjes weg zitten pinken. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik had vanavond zo graag even naar der toegegaan. Maar Sanne is nog steeds niet lekker dus die wilde ik graag op tijd op bed hebben. Daarnaast is ook de verlichting van mijn auto kapot. Dus ik kon echt geen kant op. Heb zo met Froukje te doen. Ik weet ook niet meer waar ik goed aan doe. Voel me op het ogenblik een slechte eigenaresse. Maar ik doe wat ik kan.

Gelukkig komt Eric volgende week thuis en dan kan ik wat meer naar der toe.

Ik kom zowiezo morgen middag en dan ga ik lekker even met der tutten en heel veel knuffe.

Heeeee ik leef met jullie mee Ach gut

Ik weet hoe het voelt om machteloos te zijn terwijl je alleen het beste wil hebben voor je paard. Je bent helemaal geen slechte eigenaresse, Froukje weet dat je heel veel om haar geef.