manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:34

Vandaag krijgen we te horen of Nusanna naar Grijpskerke gaat of niet. We hopen van wel natuurlijk, alleen moet de vader van het meisje nog overgehaald worden.

We hebben Avanya ook uitgebreid gepoetst inderdaad Lachen Ben met de harde borstel flink over haar buik gegaan om een reactie uit te lokken. Die kreeg ik niet, dus dat is goed.
Donderdag gaan we voor de tweede keer langs. Dit keer nemen we Bianz mee en Emma (Odie op Bokt). Kijken wat zij ervan vinden Knipoog

Ik zit nu op school voor mn Assessment. Ik ben maar met de auto gegaan, wilde geen vertraging riskeren. Nu zit ik er dus twee uur te vroeg Clown Nouja, niks aan te doen hoor! Duimen jullie mee dat ik het in één keer haal? Scheelt mij een hoop stress haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 08:47

jeej Lachen gelukkig ben je er iig op tijd. Dat scheelt al zo veel! Zit je daar nu alleen? Dus weinig bekenden? Daar kan ik altijd zo slecht tegen Clown Even moeten wachten op je Assessment ok, maar álleen die tijd moeten wachten Nagelbijten / Gniffelen *dit was tog wat wij een portfolio gesprek noemen trouwens? Komt goed hoor Kim. Bij ons is dat dan gwoon praten over je bewijzen en kunnen verantwoorden waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt. (misschien dat t bij jullie nét anders gaat, maar komt goed Haha!) ik duim mee Knipoog
Avanya blijft leuk klinken Lachen Zo braafjes nu dan al. Ben benieuwd wat Bianz en Emma er van vinden donderdag Ja
En je laat t weten hè of je je assessment gehaald hebt én of je wat weet van Grijpskerke! Spannend allemaal! Ik duim iig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:15

Kims, ik weet t weer Pling Nous was een afstammeling van Edison!
En en en: assesment gehaald?! Ben ook zo benieuwd of die mensen Nous willen. Zo grappig, want Nous gedroeg zich echt voorbeeldig toen die mensen kwamen kijken, hihi!

En donderdag dus nog een keertje bij Avanya kijken, Bianz gaat ervoor dat ze 1,65 wordt he Knipoog
Nou, ik ga zo aan t werk, bye!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:29

En Kims......? Gehaald?
A.s zaterdag kan ik als ik wil ook mee doen met ringrijden op paardoes.
Maar Ik denk dat ik annemoon niet heel de dag in galop kan krijgen, heb niet zulke sterke benen als wilco.
Dus ga er maar niet aan beginnen.
Ze hebben mensen tekort zaterdag.

Nou heb ik ook nog een probleem, mn moeder belde gister dat ze niet meer kan oppassen op Daniël.
Ze heb het te druk.
Mijn schoonmoeder kan 2 keer in de week opassen nog niet aan, dus zit ik 1 dag in de week met een probleempje.
Hij zal waarschijnlijk naar een kinderdagverblijf moeten, maar hij is nog zo klein en dat vindt ik verschrikkelijk...
Wat moet ik doen...................???

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:45

Foto's van de EO-jongerendag..

Afbeelding
sharon zingt een duet.

Afbeelding
Sharon

Afbeelding
Afbeelding
X6

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:04

En Kims, heb je het gehaald? Nog heel hard geleerd gisterenavond?
Hebben jullie ook al iets van Grijpskerke gehoord? Ben zo benieuwd! Zou zo tof zijn als ze het doen, want dat meisje kwam echt heel vriendelijk over en had ook echt verstand van zaken!
Jaja, ik ben erg benieuwd naar Avanya! Ik heb besloten dat ik ze donderdag in ga fluisteren dat ze 1.65 m gaat worden en dan wekelijks met m'n duimstok de stal in sneak om even bij te houden of ze nog wel groeit. Zo niet, dan gooi ik er gewoon wat groeimiddel tegenaan, kan geen kwaad toch? Hihi... Lachen
Leuke foto's van de EO jongerendag Nel!
Wel heel moeilijk dat je nu een keuze moet maken of je Daniël naar het kinderdagverblijf moet doen of een andere oplossing moet zoeken. Vind je een oppasmoeder niets? Ik hoor toch steeds vaker van mensen dat ze het zo oplossen?
Ik zit ook nu al te stressen: woensdag moet ik dan echt afstuderen en ik heb zo'n hekel aan presenteren... ben nu al bang dat ik niet meer weet wat ik moet vertellen en dan echt met m'n mond vol tanden daar sta. Brrr... Duimen jullie voor me?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:17

Bah, had vandaag mn eindtoets van mn afstuderen en het ging echt zo bagger Boos! en dat terwijl ik zo hard heb geleerd, baal er echt van!

@ Neline: wel balen dat je moeder niet meer op kan passen, zou idd zoals Bianz zegt eens navraag doen over een oppasmoeder!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:17

p.s. ik duim voor je hoor Bianz!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:02

Bar, geloof me, je haalt het met gemak Knipoog Echt waar, bij ons hadden heel veel ook dat gevoel en er vielen supergoede cijfers. Wat voor vragen had je? Had je genoeg tijd? Ik duim ook voor jou Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:08

Oke we duimen voor kims, Bianz en Bar!

Ja Oppasmoeder, ik zal eens rondkijken.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:37

Bianz schreef:
Bar, geloof me, je haalt het met gemak Knipoog Echt waar, bij ons hadden heel veel ook dat gevoel en er vielen supergoede cijfers. Wat voor vragen had je? Had je genoeg tijd? Ik duim ook voor jou Lachen

Ik had zeker genoeg tijd...
Er waren alleen 4 open vragen over de ontwikkeling waarbij je foto's of plaatjes moest beschrijven... Vond dat nogal veel over 1 onderwerp!!!
1e vraag ging over foto's van baby's, in welke fase ze zaten en moest je beschrijven wat je zag...
2e vraag ging weer over baby's, maar die waren al wat verder in de ontwikkeling
3e vraag ging over een worp (plaatjes) en dan moest je beschrijven wat je zag op de plaatjes
4e vraag ging over de standing long jump, waren plaatjes van een meisje en plaatjes van een jongen, dan moest je zeggen wie je beter vond en waarom...
Verder was er 1 vraag over n didactisch approach voor hinkelen, dat ging opzich wel...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:37

Leuke foto's trouwens Nel!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:45

Owhja Saskia is ziek, wisten jullie volgens mij wel... vorige week had ze n MRI scan en vandaag de uitslag. Ze heeft de ziekte van Lyme en wordt nu voor n week opgenomen in het ziekenhuis. Daarna moet ze n maand thuis blijven met n waakinfuus en komt de thuiszorg daar elke dat antibiotica inspuiten... Echt, die ziekte van Lyme is echt veradelijk!!!
Maar gelukkig heeft ze geen MS, want daar dachten ze ook wel een beetje aan...
Pfff toen ik vanochtend toets had kreeg ze de uitslag...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 18:05

Thirz schreef:
Kims, ik weet t weer Pling Nous was een afstammeling van Edison!

Ohjaaa Pling

Nou, ik ben geslaagd hoor Pling Van de 12 kernsituaties had ik er 11 aangetoond dus dat is echt perfect! Degene die ik niet heb gehaald was de minst belangrijke haha. Wist niet wat ik ervoor moest doen, en dacht: mwoh, daar doe ik niet teveel moeite voor hoor. Nouja, helaas dus, die moet ik oooooit nog een keertje aantonen.

@ Nel: dat is zeker een moeilijke beslissing die je nu moet maken! Zoals Bianz al zei, is het geen idee om een oppas-gezinnetje te vinden? Op zeelandnet staan meestal wel gezinnetjes.
@ Bianz: Ik duim voor je woensdag! Presenteren is ook niet mijn favoriete bezigheid. Ben altijd blij als t weer achter de rug is! Het gaat je vast helemaal lukken Knipoog
@ Bar: hopelijk heb je een voldoende Lachen

Nog steeds geen bericht uit Grijpskerke. Nouja ook niet zo gek, ze zei dat ze me waarschijnlijk 's avonds zou bellen. Dus ik wacht even af. Heb wel een smsje van die Patricia gehad (eigenaresse van Avanya) dat ze benieuwd was of ik nog interesse had. Vertelde haar dat ik donderdag kwam kijken en een expert mee zou nemen Extreme duivel . Heb nog niks terug ontvangen!

Morgen nog een plan van aanpak maken voor mijn keuze onderwerpen, van de week nog een herkansing leren en nog een evaluatieverslag maken en dan ben ik echt definitief klaar voor dit jaar. Lekker hoor! In principe kan ik nu ook achterover leunen maar wil de herkansingen nog wel eventjes maken. Anders ga ik ook weer met zo'n rotgevoel de vakantie in.

Ik zal t plaatsen zodra ik meer weet over Grijpskerke!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 19:46

WHOESH! Go jij! Go jij! Super Kims! 11 van de 12 klinkt perféct! Haha! Toppie hoor!
Spannend dan vanaaf, hou ons maar op de hoogte Lachen Als ze verstand van zaken heeft, weet ze ook vast wel hoe je een paps kan overtuigen Knipoog
*Zeg Thirz, Nous gedraagt zich tog altijd voorbeeldig?!

Enne donderdag nemen jullie 2 experts én je camera mee naar Avanya Knipoog Of heb je nu nog wat meer foto's? Vind ik niet erg om te zien hoor Lachen *Vind haar hoofdje zo leuk!! Bloos

Ow bah Bianz.. presenteren nee dat is ook égt, égt niet mn favo bezigheid. Dan ben ik nog liever bezig met t prutsen aan een verslag dan presenteren! Staat er een hoop volk bij je presentatie? (zal wel op een afstudeer presentatie Bloos! Spannend! Ik duim voor Bianz! komt allemaal goed Lachen Je bent al een poos bezig met je scripte, je weet er alles vanaf! Komt helemaal goed dan OK dan!
Hihi, ik heb gister dus van 18.00 - 21.00 aan een verslag lopen prutsen. Een aantal groepsleden hadden meegewerkt aan t verslag, zonder dat ze gehoord hadden van een ctrl-enter, tabs of de automatische doornummer functie in Word Nagelbijten / Gniffelen Zag er super uit ons verslag, allemaal pagina's met enters en spaties Clown en dan ontbrak er een interview, ideaal als dan blijkt dat ze de nummers gwoon in hebben getikt Vork Máár het is weer goed Lachen *voorlopig* En ja 2 andere groepsleden presenteren. Die kletsen zo makkelijk en losjes en vonden t helemaal nie erg Haha! Mooizo! Waarom zou ik me dan opdringen hè Knipoog )

Ja Bar had t een tijdje terug ook in t zeeuwentopic gelezen.. Ziekte van Lyme, phoe. Na die maand thuis, wat is dan de verwachting? (klinkt beter als ms idd, maar volgens mij nog niet egt lollig).
Wanneer heb je de uitslag van je toets? Als ik Bianz zo hoor, gwoon afwachten en je in de tussentijd nog geen zorgen maken Lachen Wie weet valt het allemaal wel mee? Of weet je al dat je sommige dingen fout hebt beschreven ofzo? Komt ook vast wel goed denk ik, flink hard geleerd toch?

Mensen te kort met ringrijden? Hoe dat zo? Hee maar Nel, doe gwoon mee met Annemoon, dan staan wij wel omstebeurt aan t begin van de baan te zwieperen met ons zweepje en te roepen en te schreeuwen Knipoog Desnoods denk ik dat ik ook wel iemand kan vinden die even wil aanduwen Ja hihi, maar jammer hoor Nel, was wel gezellie geweest. Kom je zaterdag nu zonder Annemoon even langs?
Balen van dat ene dagje dan met Daniel... Een oppasmoeder klinkt nu denk ik idd als 1 van de leukste/redelijkste oplossingen. Liever bij je moeder natuurlijk, dat snap ik.
Leuke foto's Haha! zomaar Sharon in t eggie gezien! én X6! Ziet er leuk uit Ja

Haha, ziet Bianz al *meet* hee Nors opkijken vannacht niet eens gegroeit... *kijkt schichtig om zich heen* Cool Beetje Pokon doet wonderen
Komen de volgende dag Thirz en Kims : paard ineens 1.80 hoog Vork
*sorry, vermoeiend dagje school gehad, let maar niet op mij Koe

hee trouwens Bianz, volgens mij heb ik even gemist hoe t was in Gelderland? Waar is jouw héle verhaal? Waar zijn ál jouw foto's? Nou? Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:07

Helaas mensen, Grijpskerke is niks meer geworden.
Ze kregen pensionpaarden (als het goed is) en dat is voor hun natuurlijk de ideale oplossing. Ze wist niet zeker of het echt door zou gaan, maar ze verwacht het wel... Jammer hoor, want ze vertelde ook dat ze Nusanna anders had genomen! Grmbl
Niet alles kan mee zitten natuurlijk Verdrietig

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:42

Ah nee... dat is echt zó jammer, want het leek echt een heel goed adres. Wel een klein beetje vreemd dat ze binnen één dag ineens pensionpaarden vinden terwijl die eerst moeilijk te vinden waren, maar goed, niets aan te doen. Wat is nu het plan? Toch Duitsland?
Anne, Gelderland was supertof, heb weer op m'n megapaard gereden! Heb er alleen nog niet over geschreven omdat ik echt geen tijd heb. Maar als het goed is stuurt mijn nicht nog foto's, dus als ik die heb zal ik ze na woensdag plaatsen. Als ik dan geslaagd ben heb ik weer zeeën van tijd Knipoog
Bar, gelukkig dat je vriendin geen MS heeft; hopen dat de infusen voor Lyme goed aanslaan. Ik herken trouwens in ieder geval één vraag van je toets: daar weet ik zeker van dat wij die ook hebben gehad. Het meisje was naar ik mij kan herinneren verder in haar SLJ ontwikkeling.
Nou, ik ga weer even verder aan mijn presentatie, laatste loodjes!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:33

Ah nee Bloos! Ik had verwacht dat ze daar wel heen zou kunnen. Maar het is dus nog niet zeker of die pensionpaarden daar echt komen te staan? Misschien nog een kansje dus.. En wat nu idd? Wachten jullie nog meer reacties af? of gaan jullie nu een keer in Duitsland kijken of? Bah, jammer hoor Scheve mond Ik had écht gehoopt dat ze gwoon daar kon komen te staan, zeker na jullie positieve verhalen enzo! Misschien dat ze uiteindelijk toch nog Nous willen? Of misschien biedt er binnen nu en een paard dagen zich nog een super tof adresje aan? Duitsland is zo ver weg vind ik...

Daar hou ik ja aan Bianz! Na woensdag foto's Knipoog Ben benieuwd!
Maar ik dacht al dat t aan t tijdgebrek te wijten was Lachen Gelukkig heb je t wel weer naar je zin gehad Haha! Hoe groot was dat mega paard ook weer?
Suc6 met de laatste loodjes! nog héél even doorbijten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:58

Nou, echt flink balen dus dat Nous daar niet naartoe kan Boos! Was echt zo'n fijne plek geweest! Maargoed, nu maar hopen dat we iets anders fijns voor haar vinden.
Vanmiddag hebben Kims en ik op een paard van stalgenoot gereden, echt leuk Lachen Was wel weer ff wennen, zo'n groot paard. Loop je al moeilijk Kim? Clown Maar nu mogen Kims en ik er zo af en toe eens op rijden, dan verleren we t in ieder geval niet!

Bar: echt heftig zeg van Saskia! Wens dr maar beterschap, hoop dat ze snel weer wat opknapt!
Nel: das jammer dat je moeder niet meer kan oppassen! Als je nog een oppasmoeder zoekt: mijn moeder zoekt nog wat dagvulling, die zal dat wel leuk vinden!
Bianz: nog ff de laatste lootjes en dan...KLAAR! Ik duim voor je!

En wijkdag-mensen: wat doen we voor kleren aan zaterdag? We moeten wel beetje matchen he Knipoog
Laatst bijgewerkt door Thirz op 12-06-07 18:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 17:59

doe eens een leuk voorstel Thirz?
Ik heb nog wuppies hier liggen? Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:05

hoe groot was dat paard van stal dan? (denkt nu aan maat olifant Clown) wel leuk dat je daar nu zo nu en dan op mag rijden Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:06

haha ja dan gaan we net als die man van de AH in zo'n pak helemaal beplakt met wuppies Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:06

Anne_87 schreef:
doe eens een leuk voorstel Thirz?
Ik heb nog wuppies hier liggen? Vork

Onze zomerse jurkjes?! Tong uitsteken Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:13

hihi, gaan we gwoon zaterdag al Dress to Impressen Knipoog kan hoor!

whaha, van mij mag jij in een AH-wuppie outfit hoor Cis Haha! Ik dacht meer aan heel beschaafd 1 Wup Clown

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:53

vandaag om 7 uur wakker omdat ik me uitslag me examen krijg en ben stik zenuwachtig maar denk nii dat ik haal maar ik krijg de uitslag tussen 3 en 4 Boos! jullie horen ervan