We hebben Avanya ook uitgebreid gepoetst inderdaad
Ben met de harde borstel flink over haar buik gegaan om een reactie uit te lokken. Die kreeg ik niet, dus dat is goed.Donderdag gaan we voor de tweede keer langs. Dit keer nemen we Bianz mee en Emma (Odie op Bokt). Kijken wat zij ervan vinden

Ik zit nu op school voor mn Assessment. Ik ben maar met de auto gegaan, wilde geen vertraging riskeren. Nu zit ik er dus twee uur te vroeg
Nouja, niks aan te doen hoor! Duimen jullie mee dat ik het in één keer haal? Scheelt mij een hoop stress haha.
*dit was tog wat wij een portfolio gesprek noemen trouwens? Komt goed hoor Kim. Bij ons is dat dan gwoon praten over je bewijzen en kunnen verantwoorden waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt. (misschien dat t bij jullie nét anders gaat, maar komt goed
) ik duim mee
Nous was een afstammeling van Edison!
en dat terwijl ik zo hard heb geleerd, baal er echt van!
Van de 12 kernsituaties had ik er 11 aangetoond dus dat is echt perfect! Degene die ik niet heb gehaald was de minst belangrijke haha. Wist niet wat ik ervoor moest doen, en dacht: mwoh, daar doe ik niet teveel moeite voor hoor. Nouja, helaas dus, die moet ik oooooit nog een keertje aantonen.
. Heb nog niks terug ontvangen!
Super Kims! 11 van de 12 klinkt perféct!
nee dat is ook égt, égt niet mn favo bezigheid. Dan ben ik nog liever bezig met t prutsen aan een verslag dan presenteren! Staat er een hoop volk bij je presentatie? (zal wel op een afstudeer presentatie
Spannend! Ik duim voor Bianz! komt allemaal goed
Máár het is weer goed
vannacht niet eens gegroeit... *kijkt schichtig om zich heen*
Beetje Pokon doet wonderen
Ik had écht gehoopt dat ze gwoon daar kon komen te staan, zeker na jullie positieve verhalen enzo! Misschien dat ze uiteindelijk toch nog Nous willen? Of misschien biedt er binnen nu en een paard dagen zich nog een super tof adresje aan? Duitsland is zo ver weg vind ik...