Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben voor alles in, als het maar een beetje knap staat
Tjsa, ik begreep ook zoiets van die auto' s maar we kunnen ook even vragen aan Tyrza of het een probleem is als er een extra auto meekomt...
Serada schreef:Nou hoeveel shirtjes heeft Loes er en hoe zien ze eruit????Ik ben voor alles in, als het maar een beetje knap staat
Tjsa, ik begreep ook zoiets van die auto' s maar we kunnen ook even vragen aan Tyrza of het een probleem is als er een extra auto meekomt...
Het komt dus qua personen goed uit.....

ik mag donderdag al beginnen dus ben benieuwd!
moossie schreef:heeey nog niemand wakker??

Over afwisseling volgens mij niks te klagen maar dit soort dingen zijn toch ook wel heftig. Petje af, ik zou het niet kunnen, ik zit beter op mijn kantoortje achter mijn bureautje voor mijn pc'tje
Serada schreef:Jee Mir, jij hebt echt'" lekker" werk zegOver afwisseling volgens mij niks te klagen maar dit soort dingen zijn toch ook wel heftig. Petje af, ik zou het niet kunnen, ik zit beter op mijn kantoortje achter mijn bureautje voor mijn pc'tje
. Mmmh, wat klinkt dat eeh... educatief, waarschijnlijk weer die inspiratie van een medebokker he Jet