oeeeh spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Ben niet lekker en heb ze dus net alle 3 moeten doen... maargoed.. is weer gelukt
En nu ga ik lekker slapennnnnn!!
. skyline schreef:@ Manon , een breuk die geneest toch sowieso wel , alleen niet in 3 weken.
Ik zou gewoon een foto laten maken en om de zo veel tijd een foto laten maken om te kijken hoe het er dan uit ziet . Want bij nahla heeft het ook zeker een half jaar geduurd en het is nog steeds niet helemaal aanelkaar maja dat was ook verbrijzeld .
Marjolein29 schreef:skyline schreef:@ Manon , een breuk die geneest toch sowieso wel , alleen niet in 3 weken.
Ik zou gewoon een foto laten maken en om de zo veel tijd een foto laten maken om te kijken hoe het er dan uit ziet . Want bij nahla heeft het ook zeker een half jaar geduurd en het is nog steeds niet helemaal aanelkaar maja dat was ook verbrijzeld .
Een breuk bij een paard is bijna altijd fataal. Paarden hebben hele andere botten dan mensen.
Het hangt heel erg van de plaats van de breuk af of zoiets een kans heeft.
Marjolein29 schreef:skyline schreef:@ Manon , een breuk die geneest toch sowieso wel , alleen niet in 3 weken.
ben echt bang dat ik af ga als een fluit!