Ik heb toetsweek, gister theorietoest gehad en receptuurtoets (geneesmiddelen bereiden) en straks nog het geven van inhalatieinstructie, maar ik vind het echt zo 'piep'. Voor de theorietoets moesten we iets van 25 hoofdstukken kennen. Vijf weken geleden al begonnen met samenvattingen maken, vanaf vorige week iedere dag 3-6 uur zitten leren, geneesmiddelsynoniemen zelfs ingesproken op mn mp3-speler, maar toen ik de toets voor mijn neus had liggen was het net alsof ik niet geleerd had. Later had ik dus de bereidingstoets. Ik moest capsules maken, op zich een makkelijke recept. Alles ging goed, totdat ik de poeder in de capsules moest doen, want toen had ik te weinig poeder... grrrrrrr.... Terwijl ik alles wel goed heb afgewogen en weet ik wat allemaal, snap er echt niets van. Dus de kans dat ik die gehaald heb is vrij klein. En straks nog inhalatieinstructie, daar kijk ik erg naar uit, maar niet heus... ik heb gister maar besloten om ervan uit te gaan dat ik over 10 weken alles kan gaan zitten herkansen. Kan het nooit tegenvallen.