Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Ja houd jij die sneeuw maar!Op stal is de baas wel al metde voorbreidingen bezig om alles berijdbaar te houden, nu mijn paard nog berijdbaar maken.....vandaag weer prima werk geleverd aan de longe en er midden in de bak overheen gehangen, terwijl die gevaarlijke stippelknol gewoon stil bleef staan. Zaar hield hem vast. Zoals het nu gaat, heel rustig stap voor stap, gaat het goed. Hij is niet meer bang, maar vindt het wel spannend, dat is het ook!
was wel koud heb me nieuwe oplaadbare batterijen opgeladen en klaarliggen voor morgen in mijn verwarmde zooltjes.spettertjuh schreef:Heb het ook koud en zit op mijn werk................
sybje schreef:Marjo_Wystan schreef:
Zaterdag 3 maart
Amanda
regina
Karin
Soof
Jet
Marjolein
Press
Kimberly
Zondag 4 maart
Amanda
Soof
marjolein
Vrijdag 9 maart
Amanda (het liefst deze)
regina
Soof
Jet
marjolein
Zaterdag 10 maart
Amanda
Karin
Soof
Jet
Marjolein
Press
Kimberly
Zondag 11 maart
Amanda
Soof
marjolein
Zaterdag 17 maart
Amanda
regina
Karin
Marjolein
Soof
Jet
Press
Kimberly
Gooi je naam er maar onder als die dag je et best komt!
regina: andere data kan ook, maar heeft niet mijn eerste voorkeur.
karin: doordeweekse dagen en de zondag zijn voor mij lastig ivm werk. Of ik begin op maandag om zes 's morgens of ik werk op vrijdagavond..............
Ik heb je naam er bij gezet Press! Zoals je ziet op de zaterdagen![]()
Ik zou zeggen 3 maart of 17 maart vastzetten en wie er mee wil die gaat lekker mee? Dan reserveren we tegen die tijd wel
Ik heb Kay ook ff gevraagd.