Helleu, Zo stage lopen heb er zoon zin in not beetje de heletijd vakken goed zetten zo saai. En schoonmaken...... En dat tot 5 zelfs schoo is leukerXD Maar ja iemand nog wat gezelligs te melden? Ojaaa wie nam er een laptop mee? Want dan kunnen we ook film kijken op kamp:D
Mijn laptop heb ik net gesloopt . Hij start niet meer op . Zit nu maar op de nieuwe laptop van mijn vader. Ik moet allemaal verslagen maken. Bah. En straks naar verjaardag, dat ik wel leuk
Ik heb een laptop, maar die neem ik liever niet mee eigenlijk
Vanochtend heerlijk gelest
X_Michelle_X
Geplaatst: 25-02-11 13:50
ben net terug van een begravenis van me buurman. Was niet makkelijk.. dit onderandere wat ik al heb meegemaakt.. moeilijk... Veel liet me denken aan me opa, pony, etc..
ben net terug van een begravenis van me buurman. Was niet makkelijk.. dit onderandere wat ik al heb meegemaakt.. moeilijk... Veel liet me denken aan me opa, pony, etc..
Ik neem mijn laptop mee, ook voor de foto's. Als jullie dan een usb meenemen kunnen meteen jullie foto's erop . Mijn springles ging niet door, toen we op stal kwamen waren ze bezig met het erf, de hele straat ligt eruit bij de trailers, dus kon niet bij de trailer komen.. Balen.. Helemaal omdat ik het niet wist, want anders hadden we gisteren de trailer even voor gezet.
Sterkte michelle. Ik heb ook erg veel meegemaakt wat betreft begravenissen en de dood, erg verdrietig altijd, maar je doet er niks aan..