winnitou schreef:Liquita, even tijd voor de handrem aan te trekken.
Niet alles tegelijk.
Wat betreft je werk, meer doen dan je nu doet gaat even niet. Zoals je al zei bespreken met je afdelingshoofd. Aangeven dat je je zorgen maakt om dat je nog niet geheel hersteld bent en het je al moeite kost dit percentage te halen.
Vergeet daarnaast ook niet dat je injectie ook zorgt voor een emotioneel disbalans (en dan heb ik het nog niet eens over je operatie).
Je bent gewoon nog niet de oude maar je wil wel alles weer voor de volle 100% doen, gaat niet en daar ben je nu achter.
Probeer in alles even 60 % te denken, bv 60 % paard (van wat je voorheen deed) dus niet meteen alles weer helemaal op je nemen, dan kun je het nl niet zo doen als dat je van jezelf gewend bent en dat zorgt weer voor tegenslag en teleurstelling.
Sterkte ermee!
Heel wijs gezegd,helemaal mee eens.Als je zo gaat denken in procenten is het makkelijker denk ik in te schatten wat ga ik vandaag doen wat mijn lichaam aankan en je zelf niet over de kop gaat want dat werkt ook weer in je hoofd door dat je'gefaald"' hebt voor je zelf.En als je dat gaat doen zal je ook meer tevreden en een voldaan gevoel hebben dat je dat goed aankon en dat werkt denk ik ook stimulerender en zo opbouwend heen.