Ik heb net gewoon m'n auto moeten krabben wat een rotland zeg! Wij zijn gisteren een dagje nr Nice (zuid-frankrijk) geweest, daar was het gewoon 25 graden met heeeerlijk zonnetje! Niet normaal...
goedenmorgen! iedereen zo hard aan t werk dat ze geen tijd hebben om te posten! ik ga zo heerlijk wandelen met me kleine rat en daarna naar de princes toe:)
werkse allemaa!
Ineke2
Geplaatst: 08-11-10 13:38
Em ik kan hier op mijn werk niet op youtube dus zal vanaaf is even kijken Veer mooie sfeerfoto van Banjer zeg!
I love musicals dus Leentje ik ben jaloers
Melissa "even een dag naar Frankrijk" wow dat is een lange autorit om dat te doen!! Wel heerlijk weer daar ja
Ineke2
Geplaatst: 08-11-10 13:39
Mijn lampen hangen eindelijk bij mij thuis hihi, ziet er meteen heel anders uit!
hier ook druk! net pres gedaan en zo ff douchen en dan op naar me werk! we gaan vanavond zwemmen, gaat de avond wel altijd lekker snel!
deniejs
Geplaatst: 08-11-10 13:44
__Melis__ schreef:
Ik heb net gewoon m'n auto moeten krabben wat een rotland zeg! Wij zijn gisteren een dagje nr Nice (zuid-frankrijk) geweest, daar was het gewoon 25 graden met heeeerlijk zonnetje! Niet normaal...
Dat is echt heel lang rijden toch voor een dagje! Wel lekker
Hier in limburg hebben we nog niet echt de autoos hoeven te krabben.. Ook staan de paarden nog in de wei de wei is nog steeds goed te doen. Tis wel wat kouder aan het worden maar nog steeds niet zo koud dat ik me dikke winterjas aan wil doen Ik verwacht trouwens dit keer wel weer een dik pak sneeuw
Zoooo, lekker hoor Melis! Ik had het btw behoorlijk koud op de scooter, maar heb geen bevroren ruiten gezien Gelukkig.
Ineke2
Geplaatst: 08-11-10 18:03
Het is kkkkoud op het werk, heb gelukkig een paar uurtjes een verrijdbaar kacheltje bij mijn bureau gehad. De verwarming deed het vanmorgen niet (en na het weekend is altijd al koud als alles uitgeweest is) brrrr...
ThessaKeizer
Geplaatst: 08-11-10 20:15
Melis, een uitje van het werk, naar Nice!?? Doe mij ook zo'n baas Ik moet 24 november een dag naar de kempervennen, ook vast leuk, maar ook gewoon koud, ik wil ook warmte!!!! Vandaag heerlijk een makkelijk dagje bij de paarden gehad, ben zo blij met Kel, zijn ze al heerlijk in de molen geweest, mijn bijrijdster had ze al los gehad en stallen gedaan, hoefde ik alleen maar aike te rijden want blaze was al heerlijk gereden, luxe hoor zo!! Ben heel blij met mijn nieuwe bijrijdster, echt een super lieve meid!!! Nu heerlijk een avondje bankhangen en lekker ongezond burger king eten