Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:03

xClairex schreef:
Huh? Ging het ineens niet goed meer met hem ofzo?

Nee, we dachten even dat ie spierbevangen werd, maar dat was 't gelukkig niet. Maar hij kon ineens niet meer lopen en wilde rollen ed en toen zijn we steeds stukjes met hem gaan lopen in de schaduw. En ineens ging hij ook weer grazen (stonden op een grasveldje tussen de bomen bij een sluis of iets dergelijks?). Maar m'n herinnering is wel een béétje wazig. We hadden iig al Reelaer gebeld en die hadden Ceasar al op de trailer staan toen we konden bellen dat Urano weer opknapte. Was niet zo ver meer gelukkig.

xMazzel

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:04

Dat lijkt me echt schrikken....!!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:04

xClairex schreef:
Ik weet niet of hij er is :P
Caroline vind dat ik op Meidur moet xD

Vorig jaar zat er eerst een ander op Meidur en die vond het niks. Dus toen wilde ze ruilen en ging Marianne erop. En die wilde er niet meer van af :P Zo geweldig vond ze dat beestje. Hij is echt een grapjas en toch heel braaf en komt goed mee met de paarden. Je moet alleen als een idioot lichtrijden want hij tölt niet dacht ik.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:29

haha, ik wil op een grote pony of een klein paardje, want ik rij nu alleen maar op m'n pony :P

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 00:23

liindii schreef:
Ik lag er vanavond bijna nog af :+ Ik ging in de wei rijden, en moest haar even wat harder laten gaan(galop verlichte zit) en toen ging ze een beetje heel erg hard :+ en toen schoot het beugelblokje eruit.. en toen was de beugel heel glad, dus gleed die opeens uit, en raakte ik een beetje uit balans omdat ik het zadel nog steeds niet gewent ben :+

en ben jij nu kook daar
of hebben ze iemand anders gevonden?

mensen het zoveel zin om te gaan naar het reelaer :P

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 00:28

wow ligt het aan mij of zijn er dit jaar mensen uitgevallen voor aankomende 2 weken
en de trec is ineens vol

vraag me af wat er dit jaar is.. normaal is het heel snel vol
hooguit de laatste week nog 3 plekjes ofzo maar zoveel als dit -O-

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 07:02

vandaag m'n laatste dagje school :D

en dat is aan profielwerkstuk een begin maken :+

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 08:07

people heb gister ruim een half uur met chels lope belle haha!
Maar zal effe alles vertelle;
er zyn der kei veel mense afgevalle van, Frutti, Catanzaro, Dakota, en der is iemand van Amarillo afgevalle.. Ze hebbe gister in de bak/crosswei/grotewei gereden, en politie training gehad, en ze aten weer presies het zelfde als alle jaren; aardappelpuree, aardappelschotel (met shampignons ), Kipnuggets, visticks en sla.
Ze hebbe gister een nieuw spel gedaan het heet; graven met je paard ofzoiets hahaha!, en het was een soort kennis maken met je paard weet ik veel en om half 12 ginge ze dierengeluidenspel doen..
Chels moet best veel doen, zelfs prullebakke legen enzo (aaaaagh )..
Tutti loopt mee, en doet het kei goed, springt alles en is heel braaf en voorwaards..
Kristal liep niet mee, maar het is een veulen van Merlot en Emillion (die zijn allebij leuk haha), maar hij is heel lief zij chels maar niet 'super' snel, maar ook niet sloom..
Onyx doet het kei lief allemaal, alleen snapt sommige dingen nog niet echt goed.. net als diablo en jade.

jade deed het ook kei goed, maar dat meisje wilde iets anders ofzo en mocht ze op kelt, en die vond ze weer te makkelijk dus kwam ze op ??, en dat vond ze ook weer niet leuk en toen wilde ze weer op kelt, maar daar zat toen al weer iemand anders op..

En der zit een meisje op Maroc, en hij heeft een hindernis gewijgert (doettie nooit ), en er reed ook iemand op boris maar da meisje vond hem niet leuk ofzo dus is boris nu naar ponykamp, en Desie loopt ook pk en Napoli en Paola ook..

ginny loopt jt en heeft iets bizars aan der achter been ofzo, en chels vroeg ; waarom loopt ginny niet mee, en toen zij diegene; ze heeft iets aan der achterbeen en daarom loopt ze nu geen jt, en dat kan ook de reden zijn dat je mis helemaal geen jt's meer loopt dit jaar..
Tombom is aan de medicatie, en dat duurt 10 dage, dus mis istie weer goed in onze week maar chels ging het nog effe navrage..

Meidur is er wel gewoon hoor, net als kelt, en Meidur doet het echt weer kei goed allemaal, echt een leuk beestje! En nog iemand vroeg; hoe kan je nou van een ijslander afvalle, haha het ging dus zo;
Als je op Frutti een rare beweging maakt gaatie rennen, dus hij ging ineens heel hard galoperen in de bak, (gewoon rechtdoor) en in 1x viel da meisje der aan de rechter kant af hahahahaha! Chels zij tege me; ze had makkelijk kunne blijve zitte, ze lied zich gewoon valle hahaa!

WOOOW KEI VEEL INFO HAHAHA,:P
heb nog meer, dus als je wat wilwete,
zeg het maar.. :D

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 08:07

Bzoem schreef:
Ik zou het wel doen.
3 uur reizen is echt helemaal niks bij al dat plezier wat je gaat maken (of gaat missen).
Ja je moet even met een hoop spullen sjouwen, maar het is het zó waard.
En 2x overstappen is heel goed te doen + ze halen je op van het station (en brengen je ook weer lijkt me).
Ik zou het er niet van af laten hangen... (maar ben dan ook gewend om met de trein te reizen).
En er zijn nog een paar plekjes bij trec.. als je dan wel kan en je mag (weet niet of je al eerder geweest bent?), gewoon dat doen :D

Ben er al 3x geweest.. alleen de terugreis zit me tegen want ik slaap altijd in de auto terug omdat ik gewoon gesloopt ben. Nu wil 1 van de begeleiding mij een heel stuk terug brengen maar dan moet ik alsnog met de trein, kost ook weer centjes. En ga over 2 weken naar Indonesië met me vriend dat was ook een super dure reis, en moet dan zakgeld mee ook voor 't eten want papa en mama zijn er natuurlijk niet :+ dusja..

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 08:14

Bzoem schreef:
Woow toch best veel afvallers deze eerste dagen :P
Hoe kun je vallen van een ijslander trouwens? Ben echt benieuwd naar 't beesie. Hij is voor een ijslander nog jong, vorige zomer 'ingereden' als het goed is.

Hihi ik zit nu filmpjes te kijken van vorig jaar enzo.. en ook ons treclied :D Texas in de wei, Amarillo op de sneuvelheuvel, Arezzo bij het opstijgen, Texas bij de zandkuil... Maar 4 strafpunten :=
En moest ineens weer denken aan Urano, die is er dit jaar niet toch? Die stopte er op de vrijdag ineens mee, na zo'n galop. Toen hebben we een uurtje gerust en knapte die weer op. Maar dat was wel ff eng toen.

Urano is er wel. In week 30, 32 en 34 in week 30 gaat iemand de JT begeleiden op Urano en in week 36 gaat de eigenaresse zelf. Maar hij blijft die 5 weken gewoon in de kudde :)

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 08:59

Ik ga zo naar de stad :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:15

Goeiemorgen :D
Ik heb straks priveles :o
En ik ben al moe xD

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:18

Jullie hebben ook een heeerlijk leven he. Ik moet gewoon werken zometeen, de hele week volgende week ook ben in deze en aankomende week maar 2 dagen vrij .. ben echt blij als het 19 juli is, OP VAKANTIE *D :):)

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:23

Hahaha nu heb ik een heerlijk leven klopt maar als school weer begint :O

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:23

Oh aan school wil ik nog niet denken! :n

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:28

Ik ook niet :n

Maar luitjes ik ga want anders mis ik mijn trein :* :*

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:33

Succes :P

Haha nu heb ik een relaxed leven, volgend schooljaar ook nog wel.
Heb het echte moeilijke vak laten vallen! Frans.
En zonder frans scheelt school echt al een hoop frustratie :P

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:16

ramb0lientje schreef:
Meidur is er wel gewoon hoor, net als kelt, en Meidur doet het echt weer kei goed allemaal, echt een leuk beestje! En nog iemand vroeg; hoe kan je nou van een ijslander afvalle, haha het ging dus zo;
Als je op Frutti een rare beweging maakt gaatie rennen, dus hij ging ineens heel hard galoperen in de bak, (gewoon rechtdoor) en in 1x viel da meisje der aan de rechter kant af hahahahaha! Chels zij tege me; ze had makkelijk kunne blijve zitte, ze lied zich gewoon valle hahaa!

JHEEE info over de ijsco's
en hoe is margaritha?? :9
en frutti??
kunnen ze beetje tolten ? of alleen draven

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:22

zoo ik moet nog 1 toetsje dan cijfers halen herkansen en vakantie!!!!!!!
ik moet gewoon heel de vakantie werken hoor :P
ik ben 2x van nal afgevallen en 3x met renaldo.. nog nooit echt heel erg zeer gedaan maar de 1e x dat ik met nal viel heb ik er wel een hele erge springangst aan over gehouden, durfde niet meer hoger dan 70 te springen maar daar ben ik nu weer overheen. de laatste x dat ikv iel was op sgw etten-leur samen met nal, toen heb ik me wel aardig zeer gedaan, 3dagen stijf geweest en een schaafwond...

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:25

Oooh Frutti klinkt net als Rhosyr, dus als ik daar op kom ben ik dat rare beweging = rennen wel gewend :') Rhosyr zet 'm namelijk ook altijd op een rennen als ik per ongeluk te hard in het zadel kom, op het verkeerde moment van been wissel of m'n linkerbeen naar achter leg als ik wil galopperen :+

Maar oké Kelt is er dus gewoon (Waarom staat hij er niet bij? Of blijft hij ook niet alle weken) En Meidur is er ook.. En Urano loopt niet in onze week :P

Btw.. deed er net serieus een UUR over om een andere piercing in me oor te krijgen.. Pfft. Was eerst al moeite om een ringvormige in een recht gaatje te krijgen.. maar 't grootste probleem was hoe ik dat balletje nou der op gedraaid kreeg.. Maar het is gelukt *\o/*

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:37

Zo weer terug van de ruitershop, nieuwe zadel opgehaald. Kan ik eindelijk lekker rijden, inplaats van op mijn springzadel.
Zat toch een beetje gammel :+

Zit toch heel erg te twijfelen of ik niet een vliegendeken zal kopen voor tijdens de trektocht.
Er zitten hier vrij weinig dazen vergeleken met daar, en ze kan er hier al erg slecht tegen.
Loopt ze straks al die uren alleen maar die dazen weg te jagen inplaats van lekker rustig te lopen.
Het is geen gezicht maar voor dat paard misschien wel fijner :\

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:10

xchristienx schreef:
ramb0lientje schreef:

JHEEE info over de ijsco's
en hoe is margaritha?? :9
en frutti??
kunnen ze beetje tolten ? of alleen draven

Marga is een echte ijsco, voorwaards, lief en kan alle gangen, frutti kan ook tolten en draven, aleen kennen ze beiden de overgangen nog niet zo goed, dus soms gaat de telgang, tolt en draf beetje door elkaar heen haha! Marga kan ook goed springen (voor een ijsco) van fruttie weet ik dat niet..
Voor de rest is marga wel iets relaxter als Frut, maar ze zijn allebij leuk!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:33

Mjaa maar Margarita is ook al een stuk ouder dan Frutti.. Frutti is volgens mij 5 a 6, Marga is iig ouder dan 12 als ik een goede gok mag doen is ze 17.
Maar Frutti heeft ook nog geen echte tölt training gehad als ie zo jong is, dan is t niet zo gek dat ie alles door elkaar gooit :P

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:56

ik ben weer thuis
morgen schijn ik nog les te hebben
krijg ik cijfers terug van pww
maar die staan bijna allemaal al op internet
en heb 2 onvoldoendes en 2 cijfers nog niet terug :P maar ik ga denk ik wel over nu, sta nog een 6,4 voor natuurkunde :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:16

suikermeisje schreef:
ik ben weer thuis
morgen schijn ik nog les te hebben
krijg ik cijfers terug van pww
maar die staan bijna allemaal al op internet
en heb 2 onvoldoendes en 2 cijfers nog niet terug :P maar ik ga denk ik wel over nu, sta nog een 6,4 voor natuurkunde :)

Pfft das ook wat als je dacht dat dit je laatste dag was :P Vertellen ze doodleuk dat je morgen nog cijfers op moet halen.. Maar misschien krijg je de proefwerken zelf terug? Dat was bij ons wel zo de laatste dag. Dan kon je alle lokalen langs om je proefwerken terug te halen. Nou hopen dat die 2 onbekenden wel voldoendes zijn ;)