Let niet op de kwaliteit van de foto's! Ze zijn mislukt mede door het rare weer! =(
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
Ik had weinig foto's gemaakt.

We hadden op een slangevolte 3 hindernissen staan waarvan de middelste een oxer.
Vandaar dat ik zo scheef zit
* geeft zichzelf schouderklopje
* 
. Zat er iemand nog opKirsten_S schreef:Mooie foto's weer melis!!
Pasje loopt ook weer goed zeg! Vooral op foto 5 loopt ze kwa
hoofdhouding veel beter, niet zo op de voorhand alleen mist
ze dan van achter wat kracht. Maar het is al goed dat ze zo
over de rug loopt i.p.v. gespannen en strak omhoog.
Maar het is al een hele stap vooruit dat ze zo loopt!!
Worlino is ook een leuke om mee te springen! Zo te horen wel
een uitdaging wat er vandaag werd gesprongen, dat komt niet
vaak voor dat Frans dit doet haha. Zat er iemand nog op
Vicci?

Flevolander schreef:Nou daar ga ik niet helemaal in mee.. Juist de foto's waar ze meer uit gaat schuiven ogen in mijn beleving prettiger.. Op foto 5 loopt ze niet geheel over haar rug en bouwt ze in mijn ogen juist spanning op in haar bovenlijn. Ik vind vooral deze foto fijn ogen:
Pony loopt ontspannen over haar rug, en actief van achter.. Van mij zou ze nog wat meer van de binnenhand af mogen op deze foto
Astor schreef:Ik ben het ook met Sabine eens! Ik bvond Pascalle op het einde veel fijner door de rug lopen.
En op foto 5 zie ik juist weer wat spanning die ik juist niet wil zien bij der.
Kirsten, Marischa zat inderdaad op Worlino en ik vondt dat ze het netjes deed!
Heb ook foto's van haar als je geeinteresseerd bent haha!
? Jaaa graag
Astor schreef:Ik ben het ook met Sabine eens! Ik bvond Pascalle op het einde veel fijner door de rug lopen.
En op foto 5 zie ik juist weer wat spanning die ik juist niet wil zien bij der.
Kirsten, Marischa zat inderdaad op Victor en ik vondt dat ze het netjes deed!
Heb ook foto's van haar als je geeinteresseerd bent haha!

Beetje gestresst ofzo!
Kirsten_S schreef:Flevolander schreef:Nou daar ga ik niet helemaal in mee.. Juist de foto's waar ze meer uit gaat schuiven ogen in mijn beleving prettiger.. Op foto 5 loopt ze niet geheel over haar rug en bouwt ze in mijn ogen juist spanning op in haar bovenlijn. Ik vind vooral deze foto fijn ogen:
Pony loopt ontspannen over haar rug, en actief van achter.. Van mij zou ze nog wat meer van de binnenhand af mogen op deze foto
Jaaa daar heb je ook gelijk in bij die foto, alleen kukelt ze dan juist heel erg naar voren.
Miss was foto 5 niet helemaal het juiste voorbeeld, alleen vond ik der hoofdhouding daar
wat fijner omdat ze daardoor niet zo voorover valt. Ik had al gezien dat de spanning daar
wat hoger is (en ze wat achter de loodlijn loopt) dan die andere foto's ,
maar daarom zei ik ook dat het al een stap vooruit is dat ze zo ontspant en over de rug loopt
(bij de andere foto's bedoel ik) , de volgende stap zou
zijn om van daaruit meer oprichting te krijgen , dus wat meer bovenin loopt . Maar dat is iets
om naar toe te werken , en dat heb je ook niet in een les ofzo .
In mijn ogen mag Pascal eerst nog veel meer willen buigen om je binnenbeen, en nageven op je buiten teugel.. met andere woorden, beter aan de hulpen komen, en op twee teugels gaan lopen en recht worden
Ik houd echt van rijtechnische discussies