Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Chantal gefeliciteerd met het behalen van je roze kaartje..... echt super................
Gisteren met buitenrijden zijn we Vera nog tegengekomen met Ukaat. Blando gelijk weer helemaal in love met Ukkie....... Nog hele stukken met z'n drietjes naast elkaar gedraafd en het ging allemaal goed, geen pasje hebben ze verkeerd gezet.
Nog eventjes vol houden voor mij en dan is het weer weekend, ben zoooooo moe............
Even wat ander nieuws........ zoals het er nu uitziet ga ik over 4 weken ingewerkt worden op de Centrale Meldkamer van Verkeer en Waterstaat en dat betekend 2 schalen omhoog in salaris. Is nog geen vetpot hoor......
hahahahaha
lirote schreef:vandaag een dagje geen stal mis de paardjes nu al
maar heb allemaal ochtend diensten puff
de koelkast en de voorraad kast was leeg aardig met boodschappen lopen slepen maar we hebben weer te eten
de soep staat nu op lekker verse tomatengroentensoep met stokbrood en niet te vergeten stokbrood met kruidenboter mmm

bernadetl schreef:Ja gezellig!
Ik zag je laatst net de bocht omgaan, en vind het ook weer zo gek om als een gek achter je aan te racen
Kan anders ook wel een keer komen buurten, ben namelijk ook nogsteeds erg benieuwd naar je "baby", al is hij al behoorlijk aan het groeien zie ik...
hahaamber2202 schreef:Binar schreef:gefeli Chan!!!
Naar wat voor autootje ga je morgen kijken?
Hyundai Excel, zalmkleurig
maar dr komt zoiezo nog 1 iemand kijken (weet niet hoe laat die persoon komt)
en hij staat voor goedkoop op internet du smisschien dat dr wel wat mee is ofzo?
maarja.. khoop t niet.. wil m ZOOOO graag hebben!
en kheb niet zoveel te besteden dus als iemand anders hoger bied dan wat ik kwijt kan.. ja dan heb ik gelijk al pech
we gaan het zien
amber2202 schreef:Binar schreef:gefeli Chan!!!
Naar wat voor autootje ga je morgen kijken?
Hyundai Excel, zalmkleurig
maar dr komt zoiezo nog 1 iemand kijken (weet niet hoe laat die persoon komt)
en hij staat voor goedkoop op internet du smisschien dat dr wel wat mee is ofzo?
maarja.. khoop t niet.. wil m ZOOOO graag hebben!
en kheb niet zoveel te besteden dus als iemand anders hoger bied dan wat ik kwijt kan.. ja dan heb ik gelijk al pech
we gaan het zien
:D
) 

)