Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Had ik ook al aan gedacht.
Maar dat heeft ze liever niet.. Slash is niet echt een kinderpony en houd niet zo van tutten.
Op een gegeven moment raakt hij geirriteerd en vind hij het niet meer leuk....
.
.
.
.
! 
!!!
. Manon_S schreef:Erg leuke combi zijn jullie toch. Vind het er netjes uit zien.
Hij loopt ook wat fijner of niet?
Zit nu op te passen, oftewel tv kijken, en op de laptop haha.
--
Wij zijn op zoek naar stalling/weidegang voor Slash.
Charity kan Slash gewoon niet optimaal doen als ze hoogzwanger is, ze zit nu al op 3 maanden.
Wij beiden willen niet dat hij hieronder lijd en minder aandacht en verzorging krijgt.
Daarom zoeken wij naar het liefst weidegang waar hij met andere paarden kan staan.
Graag in de buurt van Waterwijk/Literatuurwijk. Charity heeft de auto, maar ik moet het doen met fiets en bus.
Verkopen van Slash is echt onze allerlaatste optie, dit alleen als het ECHT niet anders kan...
Als iemand andere ideetjes heeft horen wij dit graag.

!Kirsten schreef:Manon_S schreef:Erg leuke combi zijn jullie toch. Vind het er netjes uit zien.
Hij loopt ook wat fijner of niet?
Zit nu op te passen, oftewel tv kijken, en op de laptop haha.
--
Wij zijn op zoek naar stalling/weidegang voor Slash.
Charity kan Slash gewoon niet optimaal doen als ze hoogzwanger is, ze zit nu al op 3 maanden.
Wij beiden willen niet dat hij hieronder lijd en minder aandacht en verzorging krijgt.
Daarom zoeken wij naar het liefst weidegang waar hij met andere paarden kan staan.
Graag in de buurt van Waterwijk/Literatuurwijk. Charity heeft de auto, maar ik moet het doen met fiets en bus.
Verkopen van Slash is echt onze allerlaatste optie, dit alleen als het ECHT niet anders kan...
Als iemand andere ideetjes heeft horen wij dit graag.
Heel misschien weet ik iemand waar hij misschien terrecht kan..
Ik ga het even voor je navragen..
!