Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:_sandra schreef:hallo!!! zo heb ff bij gelezen, half uur nodig hahahahaha! jullie zijn lekker bezig geweest van het weekend!
en had je veel gemist hahahhhahahaha
_sandra schreef:ATE schreef:joyce en nadine konden niet oefenen <
ze hebben willie en gipsy in de stap gezet en uitgemest
willie in stap? hoe laat?
_sandra schreef:maaike gaf vanmorgen les! ze kreeg meteen de vuurdoop, was ontzettend drukke les!
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:maaike gaf vanmorgen les! ze kreeg meteen de vuurdoop, was ontzettend drukke les!
Ja...dat zal wel, voor de rest van de dag was er natuurlijk geen ruimte om te rijden. De molen heeft ook overuren gedraaid. Ik heb first maar even lekker laten zwemmen in de buitenbak. Kreeg het idee dat hij het helemaal niet erg vond. Hij heeft mij zelfs nat gespetterd.
ATE schreef:ooh dat wist ik ook niet en ik dacht ro is er niet dus ze moet wel wat met willie doen ik dacht dat ze dat zo had afgesproken op de zondagen ik zal haar wel nog keer zeggen dat ze moet bellen naar je
je ziet het anders is het een zooitje
gelukkig gaat de stap molen niet zo hard dus zal willie niet helemaal op zijn willie heeft er een half uurtje in gelopen