Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die waren echt ...wauw! Toch jane?
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Jaaa 1 februari
Yeaaaha![]()
![]()
Kunnen ook wel even kijken of we mooie buiten potret foto's kunnen maken Em!!!
Dat zou wel mooi zijn! Want weet niet of hij de flits eng vind, moeten jullie maar even kijken...

Melanie_B schreef:incalover schreef:
Nou dat witte ding dus..
en ehh een burberry tussendekendat vond ik wel leuk want die hebben we ook als zomerdeken..
en ehh alweer een burberry dekje maar dan Blauw, vind ik wel mooi bij wachie![]()
en burberry transport beschermers![]()
maar nickey heeft ook dat burberry dekje maar dan in de normale kleur.
en die hadden we al gekocht vóórdat die vrouw zei dat we moesten af dingen, dus dat was wel zonde..
máár we gingen dus die transportbeschermers kopen en die waren eigenlijk 50 euro.
maar me moeder zei ik doe het alleen voor 40. maar dat wilde die man niet.
en toen zagen we die deken, en die deken was 79 euro dus toen zeiden me moeder en nickey der moeder, dan doen we ze allebei voor 100 euro. maar die man zei nee voor 120 euro, en toen zei die oke oke 110. toen zei me moeder nee 100 ! want we hebben ook al 2 dekjes voor de volle mep betaald.
dus toen zei die man oke 105 euro dan.
en toen zei die oke oke 100 euro.... HAHA.
dus het was gelukt !
maar die gekke Liset ging gewoon eenn vet dure frondriem kopen zónder af te dingen![]()
maar dat was het dus, maar het was wél gelukt

[/quote]
en zondag komt Gert de vriend van mel ook 
word weer helemaal super

Pebbs schreef:jaa die friezen waren idd mooi !
maar de grootste eikel en vijand van onze stal reed er ook tussen.... HEEEEEEEL ERG JAMMERRR !....
7 feb is er savonds een relatie-avond, komen echt heeeul veeul mensen, dan zijn er lezingen en worden 3 paarden geshowd.
en dan moeten melanie ( uit den haag ) en ik weer helpen daarzoen zondag komt Gert de vriend van mel ook
was vorige keer zoooo lachen met hem erbij, was echt schitterendword weer helemaal super