Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Citaat:Ja vind ik wel gezellig
Ik heb wel een helm
Okeee !
benik weeer ! me computer ging uit zichzelf opnieuw opstarten
maargoed, hoe laat en waar janie ?
hihi heb ff snel me haartjes gewassen
En aangezien ik de laatste dagen van de week voor de vakantie ziek was heb ik zo ook niet.. En plotseling heeft iedereen waarvan ik wel opdrachtennummers kon verwachten het al ingeleverd.. 7)8 en weten ze het niet.. Terwijl ik 100% zeker weet dat diegene het wél heeft, want als die een keer niets heeft.. is zij goeeed ziek. Zij weet alles altijd.. En dan voel je je nu best wel ellendig.. want de tijd tikt door.. en er staat niets op papier..
Pebbs schreef:ik woon in de buitenhof, ken je basisschool polderhof of de ark ? daar woon ik echt heeeel vlakbij
eeuhm hoe leg je dat uit
Pebbs schreef:nee ik woon niet dichtbij de pomp hahaeeuhm hoe leg je dat uit

tenminste.. ik zie haar altijd langs me huis fietsen
Pebbs schreef:iris woont in de gouwen toch ?
dat is niet zo ver van mij
als je vanaf iris naar de manege gaat kom je ook altijd langs mijtenminste.. ik zie haar altijd langs me huis fietsen
das dichtbij !! Pebbs schreef:ikk kan ook naar sporthal komen hoordas dichtbij !!
dan pik ik je daar op!
hoe laat? Pebbs schreef:is goed!!!hoe laat?

Pebbs schreef:kheb je ff pm gestuurd met me nummer
Melanie_B schreef:@ Melissa.. Ik wóu dat ik aan mijn huiswerk kon.. Ik moet maandag mijn fictie inleveren van blok 1,2,3 en 4 van Nederlands en heb maar tot blok 2 af.. En dat blaadje waar mijn opdrachten opstaan zitten in mijn kluis..En aangezien ik de laatste dagen van de week voor de vakantie ziek was heb ik zo ook niet.. En plotseling heeft iedereen waarvan ik wel opdrachtennummers kon verwachten het al ingeleverd.. 7)8 en weten ze het niet.. Terwijl ik 100% zeker weet dat diegene het wél heeft, want als die een keer niets heeft.. is zij goeeed ziek. Zij weet alles altijd.. En dan voel je je nu best wel ellendig.. want de tijd tikt door.. en er staat niets op papier..
Kirsten_S schreef:Ich gehe nach die Boer
ik doe straks lekker me thermo boots aan denk ik