Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Heej Ate, hoe laat ben je morgen op de manege? Gaan we nog een rondje maken? als het weer het natuurlijk toelaat. Ik ben rond 2 uur thuis.
Ik was gisteravond nog kijken naar de paardenkoetsen in Amsterdam. Was erg leuk om te zien. Er deden zestig koetsen aan mee.smuidra schreef:
ATE schreef:
ATE schreef:en ik heb het af laten wetennou toch ff lekker buiten gereden ging super
. Maar wel even gezellig 'geborreld' met HEERLIJKE HARTIGE TAART van Johanna
op de manege.
!!! LIQUITA schreef:ATE schreef:en ik heb het af laten wetennou toch ff lekker buiten gereden ging super![]()
. Maar wel even gezellig 'geborreld' met HEERLIJKE HARTIGE TAART van Johanna
op de manege.
Jo!!!
ATE schreef:hahah ja heb de mail bekeken en een bod op gedaan

meelen schreef:Huurders & Kopers

. Gelijk heeft iedereen, met dit weer moet je iets buiten doen. Mits je een laptop hebt natuurlijk. Was weer een goeie dag nietwaar?
het laatste
. 
.
meelen schreef:Ja, het was zeker een mooie dag, ik kom net thuis van een gezellig avondje met Stanley Menzo.
Gaaf hé? We hebben te veel gedronken (ik niet hoor ik had maar één glaasje whisky, ik was weer BOB) en ontzettend gelachen. Dat krijg je met al die drank. Hij had zelfs nog heerlijke satéh gemaakt, beetje pittig maar ERRUG LEKKER![]()
Ga nu gauw naar m'n bedje want om 8 uur gaat het wekkertje.
Ron ligt al laveloos in bed whahaha
pijn? 
meelen schreef:Etentje met Stanley Menzo???Ja, het was zeker een mooie dag, ik kom net thuis van een gezellig avondje met Stanley Menzo.
Gaaf hé? We hebben te veel gedronken (ik niet hoor ik had maar één glaasje whisky, ik was weer BOB) en ontzettend gelachen. Dat krijg je met al die drank. Hij had zelfs nog heerlijke satéh gemaakt, beetje pittig maar ERRUG LEKKER![]()
Ga nu gauw naar m'n bedje want om 8 uur gaat het wekkertje.
Ron ligt al laveloos in bed whahaha
Wat leuk
!!!